Сім'я та медіакультура
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сім'я та медіакультура Результати І етапу анкетування батьків у рамках дослідно-експериментальної роботи навчального закладу
Мета анкетування: Оцінити обізнаність батьків щодо безпечної поведінки в Інтернеті Оцінити рівень медіакультури батьківської громадськості
ВИСНОВКИ У більшості сімей є комп'ютер, який придбали для спілкування в соціальних мережах і для роботи з документами. У 80% сімей комп'ютером користуються всі члени родини. 65% дорослих користуються Інтернетом протягом 1-3 років. 90% дітей мають доступ до Інтернету, причому 40% учнів проводять 1-3 години, а 45% - 4-5 годин на день
40% батьків не контролюють дії дітей в Інтернеті 40% батьків не знають з ким спілкуються діти в мережі 60% батьків знайомлять дітей з правилами поведінки в Інтернеті Лише 30% дітей розповідають батькам про домагання через різноманітні сайти Лише 25% батьків самі відвідують наукові, освітні та пізнавальні сайти. Батьки вважають, що головним при роботі з Інтернетом є вміння аналізувати інформацію (70%), знання правил роботи (30%)
60% батьків та 75% дітей грають в комп'ютерні ігри 61% батьків полюбляють пізнавальні передачі, 12% - телесеріали, 27% за браком часу не дивляться телебачення При перегляді фільмів 80% батьків полюбляють комедійні сцени Поняття “безпека в Інтернеті” 30% отожнюють з безпекою комп'ютера, 55% вважають, що треба розуміти мету роботу 72% батьків хотіли б навчитися безпечній роботі в Інтернеті
Дії з боку навчального закладу Проведення етапного діагностування з метою виявлення динаміки в зазначеному питанні Доведення до відома батьків результатів І етапу анкетування на батьківських зборах Включення питань медіакультури в тематику батьківських зборів Участь у заходах до Міжнародного Дня безпеки в Інтернеті (7 лютого) через проведення загальношкільних конкурсів малюнків, газет, плакатів “Я за безпечний Інтернет” Проведення он-лайн опитування на сайті школи
Схожі презентації
Категорії