X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Заняття факультативу «Медіакультура» (тема «Преса»)

Завантажити презентацію

Заняття факультативу «Медіакультура» (тема «Преса»)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Мета заняття: продовжити формування базових компетентностей учнів з теми «Преса» шляхом еврістично-пошукової діяльності суб’єктів навчального процесу із широким використанням мультимедійних засобів та елементів інтерактивної взаємодіі в групах; поглиблювати патріотичні світоглядні позиції слухачів курсу. всебічно надавати всім етапам заняття профорієнтаційного спрямування.

Слайд 4

Концепція заняття: шляхом еврістично-пошукової діяльності учнівських груп при фасилітаторській підтримці вчителя та із використанням мультимедійних технологій і мережі Internet сформулювати в учнів базові знання про перші періодичні видання в Україні. реалізувати набуті компетентності шляхом інтерактивного обміну інформацією між групами та створення власного кінцевого продуку учнівської дослідницької діяльності – інформаційних бюлетенів.

Слайд 5

І. Актуалізація опорних знань і мотивація діяльності учнів. (Інтерактивна бесіда) ІІ Формування базових компетентностей( дослідницько-пощукова робота в групах із використанняммережі Internet ) ІІІ Практичне відтворення набутих компетентностей з елементами профорієнтації Інтерактивна взаємодія між групами у вигляді обміну набутою інформацією Створення власної друкованої продукції у вигляді інформаційного бюлетеня ІV Підведення підсумків заняття шляхом тестового експрес- контролю V Оформлення кінцевого продукту заняття

Слайд 6

Незаперечним є факт, що протягом кінця XVIII - початку XIX століть Україна фактично залишалась напівколоніальною територією, розділеною між двома імперіями – Російською та Австро-Угорською. Зрозуміло, що такі історичні реалії сприяли частковій відокремленості культур західного та східного регіонів України – Галичини та Наддніпрянщини. Проте в обох регіонах виникають потужні культурні центри в найбільших містах. Визначіть, що це за міста? (Львів та Харків)

Слайд 7

Комплекс питань: Коли саме виник той чи інший різновид української преси; Які перші видання друкувались в Галичині та Наддніпрянщині; Хто їх редагував, що друкували, яким був формат видань, їх тираж, соціальна спрямованість?

Слайд 8

Для розв’язання поставленої проблеми ми розділимось на дві групи, які умовно назвемо «Галичани» та «Наддніпрянці». Шляхом пошуку в мережі Internet кожна із груп повинна віднайти інформацію стосовно поставленої проблеми. Для полегшення пошуку інформації вам пропонуються наступні електронні адреси інтернет-ресурсів: http://litopys.org.ua/cultur/cult10.htm http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1195 http://ukrlife.org/main/evshan/shevchuk3.html http://kharkov.vbelous.net/demokrit.htm http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_50/Radionova.htm http://sp-issues.narod.ru/6/polyakova.htm http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1643

Слайд 9

Зразок бюлетня, сворений пошуковою групою “Галичани”

Слайд 10

Зразок бюлетня, сворений пошуковою групою “Наддніпрянці”

Слайд 11

Фрагмент тестових завдань підсумкового етапу заняття І. Перше періодичне видання на території України з’явилося у: а) Львові. б) Києві. в) Харкові. г) Одесі. ІІ. Г. Квітка-Основ’яненко був редактором такого видання: а) „Харьковский еженедельник” б) „Харьковский Демокрит” в) „Украинский вестник” г) „Украинский журнал”

Слайд 12

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне