МУЛЬТИМЕДІА ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 9-МУ КЛАСІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО ІНСТИТУТ МАТЕМАТИКИ ФІЗИКИ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ КАФЕДРА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ КУРСОВА РОБОТА Студентки групи А освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» ПРИБИЛЮК Алли Анатоліївни Тема: «МУЛЬТИМЕДІА ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 9-МУ КЛАСІ» Науковий керівник: кандидат педагогічних наук, старший викладач Шевченко Л. С.
Мета: розглянути умови ефективного застосування мультимедіа в процесі трудового професійного навчання.
Завдання: визначити дидактичні умови застосування сучасних мультимедійних технологій на уроках трудового навчання.
Об’єкт: процес формування знань і умінь за допомогою мультимедіа на уроках трудової і професійної підготовки учнів.
Предмет: умови і методи застосування мультимедіа в процесі трудової і професійної підготовки учнів.
РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ 1.1. Мультимедіа в освіті 1.2.Створення та використання мультимедійних технологій 1.3. Використання мультимедіа у практиці загальноосвітньої школи
РОЗДІЛ 2. МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІА НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 2.1. Використання мультимедіа в проектній діяльності на уроках трудового навчання 2.2. Метод розробки уроку трудового навчання у 9-му класі за методом проектів
Схожі презентації
Категорії