Модернізація національної системи освіти"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Над проектом працювали: Бірюк Анна, Конфендрат Володимир, Орлова Катерина, Марчишин Богдан, Штирбулова Ірина Модернізація національної системи освіти
Мета: визначити суть модернізації національної системи освіти в роки незалежності України Завдання: визначення джерел інформації (опрацювання законів про освіту, пошук інформації в мережі Інтернет, обробка матеріалу підручника); опрацювання всіх даних; створення електронної презентації
Закони Закон України "Про освіту" (1991 р.). Програма "Освіта (Україна XXI століття"), 1993 р. Закон України "Про загальну середню освіту" (1999 р.).
З’явилися заклади нового типу: гімназії, ліцеї, коледжі. Запроваджено Зовнішнє Незалежне Оцінювання(2005р.) Починається комп’ютеризація освіти.
Якщо в 1991 р. українською мовою навчалося лише 49,3 % школярів,то через десять років - 67,4 % навчається українською.
На початку 2000 р. було запропоновано проект “Концепція загальної середньої освіти” (12-річна школа), а також перехід на 12-ти бальну систему оцінювання. Проте у 2010 р.,після приходу до влади нового президента, впровадження переходу до 12-ти річної освіти припинилось. (11 років)
У 2005р. міністр освіти Станіслав Ніколаєнко в Бергені підписав Болонську декларацію від імені України. Метою було створення європейського наукового та освітнього простору задля підвищення спроможності випускників до працевлаштування та підняття конкурентоспроможності. Болонський процес
забезпечувати рівні можливості для всіх людей, мати зв'язок з національною культурою і традиціями, відповідати світовому рівневі. Освіта повинна
доступною, гуманною, незалежною від політичних партій, незалежною від громадських та релігійних організацій. Освіта має бути
Основні тенденції розвитку освіти • поступове утвердження у сфері освіти української мови; • демократизація навчального процесу; • зв'язок освіти з національною історією, культурою і традиціями; • поява навчальних закладів різних видів і форм власності; • орієнтація реформ в освіті на європейські зразки з урахуванням національної специфіки. обмеженість державного фінансування освітніх закладів ; • недостатня матеріально-технічна база; • падіння соціального престижу педагогічної діяльності і як наслідок загострення кадрової проблеми ; • помилки в проведенні реформ Позитивні Негативні
Схожі презентації
Категорії