"Модернізація національної системи освіти"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1999 р. – прийнято Закон «Про загальну середню освіту». Школу визначено як основу духовного розвитку держави.
Сучасна система освіти представлена різноманітними типами шкіл і навчальних закладів (коледжів,гімназій,ліцеїв, колегіумів). Посилюється увага держави до освітніх закладів з пріоритетним вивченням окремих предметів (створення спеціалізованих шкіл). Почали відкриватися недержавні навчальні заклади.
Здійснюється поглиблене вивчення іноземних мов з молодших класів. Поступова комп’ютеризація освіти.
Зростає кількість шкіл з українською мовою навчання. Значна увага приділялася вивченню української історії ,культури,народознавства.
Здійснено перехід на 12-бальну систему оцінювання знань і досягнення учнів,застосування тестової системи оцінювання знань. Запроваджено зовнішнє незалежне тестування для випускників ,щоб запобігти корупції під час вступу до вишів.
Запроваджено можливість навчання на контрактній основі. Введено двоступеневу систему вищої освіти – бакалавр, магістр. Понад 20 навчальних закладів освіти мають статус національних.
Розширено спектр спеціальностей. Навчальний процес у вишах забезпечують 169 тис. викладачів. Виші стають автономнішими у своїй діяльності.
Негативні тенденції розвитку освіти Недостатнє фінансування освіти, а в бюджеті на 2011 р. скорочення його. Низький матеріально–технічний і науково-методичний рівень забезпечення школи. Парламент не прийняв закон про меценатство, який може суттєво покращити становище у сфері культури та освіти, хоча відповідний законопроект було розроблено ще у 2004 році.
Негативні тенденції розвитку освіти Низький рівень життя вчителя, падіння престижу педагогічної діяльності. Багато вчителів та викладачів ВНЗ пішли в інші сфери господарства. Багато шкіл в аварійному стані, особливо в сільській місцевості. Відбувається закриття багатьох шкіл. Доступ до Інтернету мають незначна кількість учнів у сільській місцевості.
Схожі презентації
Категорії