МІСТ ТА ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПРОГРАМНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ ОРГАНІЗАЦІЯМИ-ОТРИМУВАЧАМИ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ В МЕЖАХ ПРОЕКТУ DESPRO
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЗМІСТ ТА ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПРОГРАМНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ ОРГАНІЗАЦІЯМИ-ОТРИМУВАЧАМИ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ В МЕЖАХ ПРОЕКТУ DESPRO
Етапи реалізації проекту Номер етапу Характер етапу Приклади завдань Етап 1 Підготовчий Отримання об’єктів та мереж в комунальну власність Виготовлення та експертиза ПКД Етап 2 Діяльність Мобілізація громади (збір коштів, розподіл робіт) Проведення тендеру на закупівлю матеріалів, обладнання, на виконання будівельних робіт Закупівля матеріалів, обладнання Етап 3 Діяльність Виконання будівельних робіт Прийняття об’єктів в експлуатацію Встановлення механізму утримання та обслуговування (напр, оренда)
Види звітів: За тематикою: Програмний - підтвердити, що отримувач фінансової допомоги належним чином виконує проект та його завдання відповідно до опису проекту та завдань по його виконанню, визначених у Договорі Фінансовий - підтвердити, що кошти, надані Отримувачу фінансової допомоги, були використані відповідно до завдань проекту, затвердженого бюджету та що витрати є обґрунтованими. За часом: Проміжний – після Етапу 2 Проміжний - після Етапу 3
Етапи проекту, звіти та транші Етап Вид звіту Період, охоплений звітом Транш Етап 1 Інформація про виконання Етапу 1 (лист про запит коштів 1 траншу) Етап 1 1 транш – 50 % внеску DESPRO Етап 2 Проміжний Етап 2 2 транш – 35 % внеску DESPRO Етап 3 Підсумковий Етапи 1-3 3 транш – 15% внеску DESPRO
Звітність: вимоги Вчасність: - Звіти повинні бути надані в терміни, визначені Договором та Порядком. - Будь-які відхилення від запланованих термінів мають бути письмово узгоджені з офісом DESPRO. - Запит про зміну дат подання звітів з обґрунтуванням причин перенесення необхідно надавати в офіс DESPRO щонайменше за 5 днів до запланованої дати подачі звіту. Повнота: містити усю інформацію, що має істотне значення містити кількісні дані: дати, періоди, суми коштів, кількість учасників заходів, кількісні показники виконаних технічних робіт тощо містити якісну оцінку стану виконання завдань проекту об’єктивність оцінки стану виконання завдань проекту, опис проблемних ситуацій, Фактичні витрати по проекту наявність підтверджуючих документів
Склад звітних документів Звіт Форми Додатки до звіту Програмний Фінансовий Програмний Фінансовий Проміжний Форма Проміжного програмного звіту (Додаток 1) Форма 1: Витратна відомість (Додаток 4) Форма 2: Фінансовий звіт (Додаток 5) Пакет підтверджуючих документів (п. 2.1. Договору) Пакет копій первинних бухгалтерських документів Підсумковий Форма Підсумкового програмного звіту (Додаток 2) Форма Підсумкової таблиці даних щодо виконання проекту (Додаток 3) Форма 1: Витратна відомість (Додаток 4) Форма 2: Фінансовий звіт (Додаток 5) Пакет підтверджуючих документів (п. 2.1. Договору) Пакет копій первинних бухгалтерських документів
Підготовка, подання та розгляд звітності ЗВЕДЕНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ, РОЗГЛЯДУ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОГРАМНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ
Підготовка, подання та розгляд звітності ЗВЕДЕНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ, РОЗГЛЯДУ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОГРАМНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ
Консультації ЗВЕДЕНИЙ ПОРЯДОК ПОДАННЯ, РОЗГЛЯДУ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОГРАМНИХ ТА ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ Програмні звіти – Вячеслав Сороковський, спеціаліст з питань децентралізації та соціальної мобілізації Фінансові звіти – Оксана Гринь, фінансовий спеціаліст БАЖАЄМО УСПІХУ!!!
Схожі презентації
Категорії