"Менеджер по туризму"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З кожним роком кількість бажаючих відпочити за межами нашої країни стає все більше. Як туристу вибрати країну, організувати поїздку і оформити всі необхідні документи? У цих питаннях допоможе розібратися менеджер з туризму . Найвищим професіоналізмом такого фахівця вважається розшифрувати мрію клієнта. Адже багато людей інколи самі не знають , чого хочуть. Можна довго розповідати про визначні пам'ятки Греції , а людині , можливо , хочеться поїхати куди-небудь подалі і побути на самоті. Важливо правдиво розповісти про плюси й мінуси туру , країни , врахувати фінансові можливості клієнта і надати самостійні вибір.
Робота менеджера з туризму в туристичному агентстві відрізняється від туроператорської фірми. У першому випадку менеджер в основному оформляє путівки та веде туристів за руку. У туроператорської фірмі колектив великий. Одні бронюють квитки, місця в готелях, інші оформляють візи, треті готують рекламні буклети і продають готові маршрути турагентствах.
Плюси професії: Туристична галузь одна з найбільш вигідних і перспективних, Можливість побувати в багатьох країнах, Хороший заробіток. Хоча дохід і залежить від сезону Азарт, зазвичай в цій галузі працюють справжні фанати, що не проміняють турбізнес ні на що інше.
Мінуси професії: Побувавши у величезній кількості країн, часто жодну з них не вдається подивитися уважно, Величезна відповідальність, Дуже нервова робота, постійно потрібно бути в курсі справ відпочиваючих: не забула їх зустріти приймаюча сторона, чи задоволені харчуванням, не виникає проблем з персоналом або місцевим населенням. Часто схвильовані туристи можуть подзвонити серед ночі і попросити їх розвіяти сумніви, Велика плинність кадрів.
Особисті якості: 70% робочого часу в туристичному агентстві займає спілкування з клієнтами. Замкнуте, закомплексованний не зможе продати жодної путівки. Потрібно бути веселим, уважним і чуйним. Професіонал розписує краси заморського курорту і вміє слухати клієнта. ?? Дуже важливо для менеджера вміти оперативно дозволити негативну ситуацію, не втрачаючи при цьому робочого ритму. Адже проблема одного туриста не повинна позначитися на інших.
Менеджеру необхідні виразна мова, хороша пам'ять, висока емоційно - вольова стійкість, розвинені комунікативні та організаторські здібності, готовність до розумного ризику. Він повинен бути сміливим, рішучим, обов'язковим, самокритичним, терплячим, компетентним, мати почуття гумору і володіти емпатією.
Робота не рекомендується особам, страждаючим захворюваннями серцево - судинної та нервової систем (гіпертонічна хвороба, стенокардія, прояви невротичних і істеричних реакцій), які мають дефекти мови і фізичні вади.
Менеджеру необхідна хороша підготовка в області економіки , права , соціальної психології , психології праці , управління . Він повинен знати трудове законодавство , закономірності ціноутворення , оподаткування , маркетингу , реклами , техніку ведення комерційних переговорів , організацію виробництва. Менеджер повинен орієнтуватися в питаннях зайнятості , соціального захисту громадян , безпеки праці , конфліктології , професійного підбору , володіти навичками спілкування з людьми. Уміння працювати на ПК , бажано знання іноземної мови .
Часто в поїздках по рекламних турах всього за тиждень потрібно оглянути масу готелів, їх номерний фонд, інфраструктуру, оцінити екскурсійні програми, вивчити пам'ятки країни. Тут треба мати не тільки чітку пам'ять, але все записувати і структурувати спостереження. Це стане в нагоді потім, коли посипляться питання допитливих клієнтів.
Перспективи професії менеджера по туризму: . Кар'єра менеджера з туризму починається з помічника менеджера. Спочатку робота на телефоні, потім з клієнтами. Далі можна стати фахівцем по одному з цих напрямів. Можна зайняти місце заступника директора або директора туристичного агентства. У туроператорських фірмах можливостей зробити кар'єру дещо більше
Схожі презентації
Категорії