X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СПІЛЬНА ФРАНКО-УКРАЇНСЬКА МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМА З ТУРИЗМУ

Завантажити презентацію

СПІЛЬНА ФРАНКО-УКРАЇНСЬКА МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМА З ТУРИЗМУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СПІЛЬНА ФРАНКО-УКРАЇНСЬКА МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА ПОДВІЙНОГО ДИПЛОМА З ТУРИЗМУ Кафедра туризму ХНЕУ Департамент туризму Університету Ліон Люм'єр 2 Харківський національний Університет економічний університет Ліон-Люм'єр 2

Слайд 2

Туризм як фактор зростання добробуту держави... Частка туристичної діяльності у світовому ВВП складає 5 %, близько 10 % у країнах світу, де туризм є основою економіки За даними Всесвітньої туристичної організації ООН, в цьому секторі зайнято 6 – 7 % економічно активного населення планети

Слайд 3

... В той час як в Україні Туризм набуває все більшого значення в економіці, при цьому потерпаючи від: - дефіциту кваліфікованих кадрів - низького або недостатнього рівня мовної підготовки спеціалістів - часом відсутності стратегічного бачення щодо прогнозування та перспективного розвитку територій

Слайд 4

Місія проекту взаємна інтеграція української та європейської освітніх систем Створення нових та розвиток діючих підприємств європейського типу в Україні

Слайд 5

Мета проекту Полягає в досягненні нової якості підготовки фахівців сфери туризму шляхом - Дослідження передового досвіду організації туристичної індустрії у Франції та в Європейському Союзі під час стажувань - Впровадження кращих європейських та світових практик на основі практично-орієнтованого навчання

Слайд 6

Завдання проекту - формування нової генерації менеджерів, конкурентоспроможних на внутрішньому та міжнародному ринках праці - розвитку вмінь і навичок з організації та надання туристичних послуг, - підвищення якості управління туристичним бізнесом за допомогою найсучасніших маркетингових та інформаційних технологій, - використання новітніх методик діагностики туристичного потенціалу регіонів

Слайд 7

Взаємний інтерес до співробітництва Організація довгострокових проектів співробітництва українських та французьких студентів, аспірантів, викладачів та адміністративного персоналу - з метою підвищення конкурентоспроможності та престижу університетів-партнерів Залучення студентів та професорсько-викладацького складу до розробки та реалізації проектів в рамках європейських програм ТЕМПУС, ТВІННІНГ, та Університетської агенції з франкофонії - з метою пошуку фінансування для розвитку 2 університетів

Слайд 8

Взаємний інтерес до співробітництва Стимулювати обмін студентів та викладачів - з метою підвищення мобільності студентів та професорсько-викладацького складу Обмін досвідом, навчально-методичними та науковими матеріалами - з метою покращення та вдосконалення навчального процесу Впровадження спільних програм наукових досліджень та підготовки кваліфікованих наукових кадрів в процесі сумісного керівництва дисертаціями - з метою поліпшення якості наукових досліджень в університетах-партнерах

Слайд 9

Партнери проекту Департамент туризму університету Ліон-Люм'єр 2, який засновано у 1979 й історично є одним з перших у Франції. Пріоритетним завданням департаменту є професіоналізація підготовки шляхом залучення до навчання професіоналів туризму Кафедра туризму ХНЕУ, заснована у 2007 році при факультеті міжнародних економічних відносин внаслідок високого попиту на відповідну спеціальність

Слайд 10

Підтримка проекту За сприяння Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і Харківської міської ради За підтримки Посольства Франції в Україні та Міністерства закордонних справ Франції Перспективним є співробітництво з Університетською агенцією з франкофонії, членом якої є ХНЕУ Потенційними партнерами є міжнародні фонди, недержавні організації, туристичні компанії, інші вищі навчальні заклади країн світу

Слайд 11

Структура програми Академічний ступінь Магістр (з французької та української сторін) Напрям підготовки «Туризм» ХНЕУ - диплом магістра Напрям підготовки «Туризм.Дозвілля.Національне надбання» Університету Ліон-Люм‘єр 2 - диплом магістра

Слайд 12

Структура програми (в ХНЕУ) Викладання французькою та англійською мовами Іноземна мова (французька) Друга іноземна мова (ділова англійська) Міжнародний туризм Міжнародне право Європейське право Економіка та інтернет-комунікації в туризмі Інноваційні технології в туризмі Маркетинг в туризмі Туристична діагностика територій Інтелектуальна власність Стратегічний аналіз Менеджмент якості туристичних послуг Публічний менеджмент туристичної діяльності Проектний менеджмент в туризмі та інші

Слайд 13

Структура програми (в Ліон-Люм'єр 2) Викладання французькою мовою Комунікації та маркетинг територій Методики та засоби діагностики Англійська мова Підприємства та форми туризму Територіальний туризм та місцнвий розвиток Економіка туризму Маркетинг в туризмі Інформатика та картографія Право та публічні фінанси Право та приватні фінанси Приватно-публічне партнерство Інтерактивні технології та комунікації та інші

Слайд 14

Організація навчання 120 ECTS (4 семестри = 2 роки) - 3 семестри в ХНЕУ (Харкові за участю викладачів Університету Ліон-2) + стажування за кордоном - 1 семестр + стажування (6 місяців) = 30 ECTS в ЛІОНІ Використовуються практично-орієнтовані та інтерактивні методики навчання. Завдання, які пропонуються, в основному є частинами реальних проектів підприємств та організацій Передбачається, що 80% стажувань проходитимуть на підприємствах Франції. 20% - на підприємствах України та Європейського Союзу

Слайд 15

Критерії зарахування До програми приймаються кандидати, які мають ступінь бакалавра та продовжують навчання для отримання диплому спеціаліста або магістра, та особи, що мають повну вищу освіту та працюють Перший рік в програмі задіяно 13 студентів, в цілому розрахована до 30 українських слухачів з можливістю участі 3-5 французьких студентів, які вивчають російську мову

Слайд 16

Відбір проводить спільна франко-українська комісія Члени комісії під час співбесіди з кандидатами   Відбір кандидатів до програми здійснюється двічі на рік – у квітні та серпні за результатами співбесіди Доступ до програми

Слайд 17

Перспективи для студентів Можливість опанувати сучасні методики маркетингу та діагностики розвитку туризму в регіонах Практичне стажування протягом 6 місяців Безпосередні контакти з керівниками та менеджерами підприємств Франції Ознайомлення та практичне застосування правил ведення бізнесу в Європі Гарне знання двох або трьох іноземних мов (мінімум – французька та англійська) Розширення діяльності та присутності французьких підприємств в Україні Для кращих студентів – продовження навчання й підготовка кандидатської дисертації під спільним франко-українським керівництвом

Слайд 18

Співробітництво з УЄФА 5 слухачів франко-української програми з туризму, серед 22 студентів-переможців конкурсу від ХНЕУ, працювали на фінальному турнірі УЄФА ЄВРО 2012 ХНЕУ є єдиним у м. Харкові академічним партнером УЄФА з Програми телекомпанії-транслятора ЄВРО-2012 з пошуку талантів (The UEFA EURO 2012 Host Broadcast Talent Programme).

Слайд 19

Очікувані результати Наразі приватний та публічний сектори потребують фахівців принципово іншої, нової якості, які вільно володіють кількома іноземними мовами, спроможні задовольняти потреби зростаючої економіки нашої держави та вирішувати завдання збільшення туристьких прибуттів в Україну за допомогою апробованих в Європі практик. Ми створюємо своє майбутнє власними зусиллями!

Слайд 20

Контакти В Україні, ХНЕУ, 61001 Харків, пр.Леніна 9а Кафедра туризму завідувач Володимир Єгорович Єрмаченко, координатор Максим Колісник координатор Олена Преображенська +38 057-758-77-26, fr-ukr@rambler.ru Web: www.hneu.edu.ua У Франції, Університет Ліон-Люм'єр 2 Венсан Рене е-mail: vincent.renner@gmail.com Ізабель Лєфор E-mail: Isabelle.Lefor@univ-lyon2.fr Web:www.univ-lyon2.fr  

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика