"Конкуренція як чинник ринкового ціноутворення"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Конкуренція як чинник ринкового ціноутворення Підготували Слухачі наукового учнівського товариства «Оріон» м. Нововолинська
Конкуренція – суперництво між учасниками ринку за кращі умови виробництва, купівлі та продажу товарів і послуг.
Види конкуренції: Внутрішньогалузева конкуренція Міжгалузева конкуренція Досконала конкуренція
Форми і моделі ринкової конкуренції Форма конкуренції Ознаки Ступінь контролюза цінами Досконала Велика кількість компаній, що виробляють певний продукт. Однорідність продукції. Знанняринку споживачами та виробниками. Контрольза цінами не здійснюється. Недосконала: а)чиста монополія; Певний продукт виробляє тільки одна компанія. Дуже високий ступінь контролю за цінами. б)олігополія; Певний продукт виробляють кулька компаній. Частковий контроль за цінами. в)монополістична конкуренція; Багато виробників виробляють продукцію з істотними відмінностями,новими конструктивними та якісними характеристиками. Дуже слабкий контроль за цінами.
Цінова конкуренція Цінова конкуренція означає, що головним методом боротьби з конкурентами є ціна.
Схожі презентації
Категорії