Конференція IAEA-2010міжнародної асоціації з освітніх вимірювань:аналіз світових тенденцій в освітніх вимірюваннях та український контекст
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Конференція IAEA-2010 міжнародної асоціації з освітніх вимірювань: аналіз світових тенденцій в освітніх вимірюваннях та український контекст (Бангкок, серпень 2010) Раков С.А., д.п.н. начальник відділу наукового забезпечення УЦОЯО
Казкова країна Сіам THE MAGIC CIAM 95 відсотків населення країни – послідовники вчення Будди
Казкова країна Сіам THE MAGIC CIAM Вид з пагоди Головного Палацу на Бангкок (ріка Чаупхрайя та ділова частина міста)
Казкова країна Сіам THE MAGIC CIAM Таїланд – один із південно-східних “драконів”, які успішно поєднують національну культурну самобутність зі стрімким ростом у галузі освіти і сучасної індустрії.
Сучасна практика освітніх вимірювань управляє системою освіти, формує виробничі сили глобалізованого світу і впливає на завтрашнє суспільство. Від освітніх вимірювань вимагається вимірювання знань, їх застосувань, мислення вищих рівнів і сестейних компетентностей, що відповідають цінностям суспільства сталого розвитку (сестейного суспілства). Конференція запрошує учасників до досліджень політики освітніх вимірювань, діючої практики та інновацій через розгляд призначення освітніх вимірювань, їх значущості, змісту, буття, глибини і сестейності - відповідності цінностям суспільства сталого розвитку (сестейного суспільства). І якщо освітні вимірювання спрямовують майбутнє, то в якому напрямку спрямовані сучасні освітні вимірювання? ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA-2010: «Вимірювання для майбутніх поколінь»
Освітні вимірювання в аудиторії Інструменти освітніх вимірювань та їх ефективність Задачі освітніх вимірювань та стандарти освітніх вимірювань Політика та практика освітніх вимірювань Теорія освітніх вимірювань та її застосування на практиці ПРОБЛЕМИ КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA-2010 «Вимірювання для майбутніх поколінь»
Німеччина Великобританія США Ізраїль Нігерія Таїланд Сінгапур Нідерланди Угорщина Росія Гонконг Україна Австралія Нова Зеландія Швейцарія Південна Африка Малайзія Китай Колумбія УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA-2010 «Вимірювання для майбутніх поколінь» Макао Південна Корея Пакистан Філіппіни Індія Кенія Замбія Танзанія Камерун Бахрейн Канада Швеція Малайзія Швеція Бангладеш Нова Зеландія Гана Уганда
2011 рік – Маніла, Філіппіни 2012 рік – Астана, Казахстан 2013 рік – Тель-Авів, Ізраїль 2014 рік – Київ, Україна ????????? НАСТУПНІ КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA «Вимірювання для майбутніх поколінь»
Проблеми України Освітня політика має спорадичний заполітизований характер Відсутня національна рада з питань освітніх вимірювань і моніторингу якості освіти Проект TEMPUS виконує надзвичайно важливу функцію для інтеграції України в європейський освітній простір
С.М.Квіт, Президент НаУКМА Ви думаєте, що Україні варто відмовитися від приєднання до Болонського процесу навіть на словах? –Ні. Дуже погано, якщо це станеться. Офіційна риторика нагадує коридор, вона визначає напрямок, яким ми якщо не рухаємося, то принаймні маємо рухатися. Давні греки, до речі, не бачили жодної різниці між теорією та практикою. Будь-яка практика починається з теорії, а справжня теорія – це частина практики. Все, що ми проговорюємо, насправді вже починає втілюватися, риторика визначає спосіб діяльності. Тому вона важлива.
С.М.Квіт, Президент НаУКМА Болонський процес – це не просто євроінтеграція, це спосіб інтеграції у західне і глобальне співтовариство. Насправді жодних кордонів в освіті, економіці, науці немає давно. Це ілюзія і самообман, якщо ми говоримо про якусь окрему українську систему освіти. Вона може існувати тоді, коли буде інтегрована в глобальну систему і стане конкурентоспроможною. Зміст Болонського процесу становлять ідеї взаєморозуміння в питаннях, чого і як ми навчаємо, інтеграції, погодження і піднесення стандартів якості науки та освіти, узгодження різноманітних організаційних дій у межах Єдиного європейського простору вищої освіти. На сьогодні ми в Україні послуговуємося лише уламком радянської системи. Відмовляючись від глобальної інтеграції, ми фактично починаємо зближуватися з Росією, тобто замість сучасних стандартів звертаємо увагу на такі, які слід рішуче відкинути.
Журнал ASSESSMENT IN EDUCATION – Найавторитетніше видання у галузі освітніх вимірювань Повний перелік огляду національних систем оцінювання якості освіти, що опубліковано у журналі AiE (Educational Assessment Systems Worldwide (Profiles Backlist)) містить 22 країни Журнал AE запрошує Україну підготувати і презентувати свою національну систему ЗНОМЯО (Зовнішнього Незалежного Оцінювання і Моніторингу Якості Освіти). Актуальними задачами для України є питання: Розробки Концепції ЗНОМЯО (де ми є і куди ми рухаємось?) Створення Національної Ради з питань ЗНОМЯО Як ці питання розв'язуються в інших країнах: приклад Польщі, США, Фінляндії тощо?
Ключова доповідь проф. В.Бойла на відкритті конференції «Оцінювання для майбутніх поколінь: боротьба за баланс між обліком та ранжуваням на основі тестократії та гуманістичним розвитком особистості через освітні вимірювання»
Ключова доповідь проф. В.Бойла на відкритті конференції «Оцінювання для майбутніх поколінь: боротьба за баланс між обліком і ранжуванням на основі тестократії та гуманістичним розвитком особистості через освітні вимірювання» В останні двадцять років глобальні освітні системи стали домінуватися через порівняння моделей мінімальних компетентностей за «стандартами», які визначаються міжнародними тестуваннями через вимірювання і ранжування результатів таких тестувань. Таке обмежене оцінювання, що спирається на банкову модель компетентностей має негативний ефект як на педагогіку, так і на підготовку вчителів. Вчителів націлюють на бачення освіти як техніку викладання з метою підготовки учнів до успішності в проходженні оцінювань, а підготовка вчителів фокусується на стратегіях відповідності сталим стандартам та «єдиного розміру для всіх», а не на питаннях філософії, навчання та педагогіки. Це є викликом для діючої теорії і практики освітніх вимірювань, узгодження мети освітніх вимірювань як засобу обліку та порівняння результатів (summative assessment) та мети освітніх вимірювань як засобу вдосконалення навчання (formative assessment).
Ключова доповідь проф. Г.Стобарта на відкритті конференції «Оцінювання, які відповідають майбутньому: сестейні оцінювання для сестейного суспільства»
Ключова доповідь проф. Г.Стобарта на відкритті конференції «Оцінювання, які відповідають майбутньому: сестейні оцінювання для сестейного суспільства» Підготовка до сестейного майбутнього має бути сестейною, тобто відповідати засадам сестейного суспільства. Якими повинні бути сестейні освітні вимірювання? Девід Боуд (David Boud) пояснює поняття сестейних вимірювань як «вимірювань, що відповідають потребам сьогодення і готують спудеїв до того, щоб вони були здатними відповідати потребам майбутнього». У цьому полягає «подвійне призначення» сестейних вимірювань. Ключове поняття сестейних вимірювань визначає, яким чином слід розвивати систему освітніх вимірювань. Зокрема, яким чином слід розвивати освітні вимірювання, щоб сприяти спудеям у розвитку потреб навчання упродовж життя? Яким чином слід сприяти спудеям за допомогою сестейних вимірювань у розвитку їх загальних навчальних компетентностей упродовж оволодіння предметами курикулуму? Якими саме мають бути сестейні вимірювання в аудиторії? Освітні вимірювання завжди будуть виконувати одну з ключових ролей у навчанні. Наше завдання створити систему освітніх вимірювань таким чином, щоб вони грали максимально конструктивну роль у навчанні.
Ключова доповідь проф. Г.Стобарта на відкритті конференції «Оцінювання, які відповідають майбутньому: сестейні оцінювання для сестейного суспільства»
Ключова доповідь проф. Г.Стобарта на відкритті конференції «Оцінювання, які відповідають майбутньому: сестейні оцінювання для сестейного суспільства» Індивідуум у сучасному суспільстві
Коментар до поняття сестейності Англійське дієслово sustain означає: сприяти, надавати сили, підкріплювати, підтримувати, не давати перерватися, згаснути. Концепція сестейного суспільства або суспільства сестейного розвитку (sustainable society, sustainable development society) відбиває сучасні уявлення про мету і передумови розвитку соціумів та країн в умовах глобалізації і включає в себе три складових: сестейної економіки, сестейних соціальних відносин, сестейного навколишнього середовища (living world). Концепція сестейного суспільства включає в себе багато аспектів, але головним є гармонійний і неперервний розвиток особистості як члена різноманітних соціумів, країни, людства і світу в цілому - як громадянина світу, як успішної та відповідальної особистості за стан і розвиток себе, соціумів, країни, людства в цілому і світу (навчання упродовж життя, місією якого є формування ключових компетентностей члена сестейного суспільства). Згідно концепції сестейного суспільства, сестейність є не тільки продуктивний, але і безальтернативний шлях розвитку, як цивілізації в цілому, так і окремих країн, який забезпечить їх існування, виживання і прогрес. У додатку 1 надаються деякі матеріали Інтернет стосовно поняття сестейності. [
РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ УКРАЇНИ У КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA-2010 На секційному засіданні конференції було зроблено і обговорено доповідь, яка отримала позитивну оцінку учасників: QUALITY OF UNIVERSITIES ADMISSION BASED ON EXTERNAL INDEPENDENT ASSESSMENT IN UKRAINE Volodymyr Kovtunets, the candidate of physics & math sciences, associated professor, expert of American Councils for International Education (USETI program). E-mail: vkovtunets@ukr.net Igor Likarchuk, the doctor of pedagogical science, professor, the director of the Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. E-mail: ilikarchuk@mail.ru Sergiy Rakov, the doctor of pedagogical science, associated professor, the chief of the department of “Scientific Support“ of the Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. E-mail: rakov_s@ukr.net Victor Gudzynsky, the director of Publishing House Fact. E-mail: V_E_G_private@ukr.net
РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ УКРАЇНИ У КОНФЕРЕНЦІЇ IAEA-2010 Проведено обговорення питань, що становлять спільний інтерес з учасниками конференції практично з усіх країн, що були представлені на конференції, особливу зацікавленість виявили представники наступних країн: Нідерланди (питання запровадження комп’ютерного тестування у системах моніторингу якості освіти) Німеччина (розбудова національної системи моніторингу якості світи) Гонконг (використання методів IRT у системах освітніх вимірювань) Росія (запровадження предметного тесту з основ Інформатики) Казахстан (використання комплексних тестів у національних стандартизованих вступних тестуваннях) Нова Зеландія (компетентнісні підходи у професійному тестуванні) Ізраїль (використання тесту здібностей (аналог тесту ТЗНК) у системі вступу до університетів Ізраїлю)
Схожі презентації
Категорії