X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Комерціалізація технологій

Завантажити презентацію

Комерціалізація технологій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Комерціалізація технологій Михайло Станкоський, д-р наук

Слайд 2

ОГЛЯД ПІДПРИЄМНИЦТВО ВПЛИВ СЕРЕДОВИЩА ГЛОВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ ІННОВАЦІЙНА ЕКО-СИСТЕМА ЗАПИТАННЯ 2

Слайд 3

ПІДПРИЄМНИЦТВО 3

Слайд 4

Ще так далеко! 4

Слайд 5

Підприємництво: Концепція, що розвивається “entre prendre” - значить “робити щось” Підприємець: Характеристики Особиста ініціатива Спроможність консолідувати ресурси Навики менеджера Тенденція до автономії Готовий на ризик Конкурентноспроможний Цілеспрямований Агресивний Здатність найняти кадри Визначення та історія Немає конкретного визначення Перша згадка в історії – 1700 –і роки, Франція Пов’язано з вільним підприємництвом та капіталізмом 5

Слайд 6

Підприємницька революція Підприємці: Виклик невідомому Виявити можливості Атлети, пілоти вищого класу, диригенти симфонічних оркестрів Підприємництво: Перспектива Динамічна перспектива Більш, ніж лише започаткувати бізнес Напрямки поведінки Підприємницька економіка Переважаюча більшість малих підприємств та нових бізнесів 10 років – засновано 600 000 нових бізнесів 90% бізнес громади Створює нові робочі місця завдяки новим технологіям Ключовий елемент для успішного економічного розвитку США 6

Слайд 7

Підприємницька перспектива у людей “Нам потрібна людина, розум якої може охопити всі можливості, яка вірить, що інновація є можливою та, яка має мотивацію наполягати до того часу, поки не буде зроблена робота.” Підприємці – це фундамент Американської ділової системи – Франк Карі, Піцца Хат (Pizza Hut) Керуються зобов’язаннями Чітко визначена наполегливість Дуже тяжко працюють Оптимісти Прагнуть професійної чесності Бажання виділитися серед суперників Невдача – це знаряддя навчання Впевненість у собі 7

Слайд 8

Основні типові характеристики підприємництва Підприємницькі та управлінські сфери накладаються у більшості випадків Фінансування венчурного капіталу з’явилося в 1980 році Підприємництву серед підприємств великих розмірів приділяється багато уваги Існують основні стартові шаблони та стратегії для успішного розвитку бізнесу нових підприємств Багато різних методів для заснування нового бізнесу В безпрецедентній кількості появилися підприємці – жінки та представники меншин Ріст підприєництва у світовому масштабі Низькі економічні та соціальні внески Користується великим успіхом навчання підприємництву 8

Слайд 9

ОЦІНКА СЕРЕДОВИЩА Оцінка Ринку/ Розгляд підприємницьких можливостей 9

Слайд 10

Комерціалізація та ринкова стратегія Загальна схема для менеджерів по маркетингу Корпоративне завдання та цілі Оцінка ринкових можливостей Цільові сегменти ринку Цілі маркетингу Розвиток стратегії Формулювання складників маркетингу Встановлення програми маркетингу Система відслідковування Оцінка та нагляд 10

Слайд 11

Оцінка середовища: Підготовка до нового венчурного підприємства “Спралятися з постійними змінами в екології є, можливо, найважливішим показником успіху компанії чи її провалу у вільній системі підприємництва.” Алан Дж. Ров Сканування середовища Зусилля підприємця для розгляду зовнішніх та внутрішніх факторів до прийняття рішення Зовнішнє середовище – можливості та загрози за межами організації Внутрішнє середовище - структура, культура, ресурси Робоче середовище 11

Слайд 12

Макро погляд Оцінюючи економічне середовище Отримати відповіді на запитання, щоб уникнути складнощів Приклади? Напрямки поведінки та навички, необхідні для правильної оцінки Приклади? Розуміючи регулятивне середовище Бізнес повинен виконувати урядові регулятивні норми та правила Вплив уряду на малі бізнеси Тенденції у формуванні напрямків політики напр., Законодавчий акт чесного регулятивного правозастосування на малих підприємствах 12

Слайд 13

Маркетингове дослідження для нових компаній Маркетингове дослідження Шо це таке? Конкретні цілі маркетингового дослідження Шість цілей Додаткові дані Інформація вже зібрана - Недорого - Джерела? Основні дані Нова інформація, зібрана шляхом спостереження та розпитування Опитування – Збір даних з дня на день Обробка та звітування по інформації Підсумки, таблиці, схеми Податкові пільги на зароблений дохід? Система ЗМ? 13

Слайд 14

Етапи маркетингу для зростаючих підприємств Підприємницький маркетинг Створення ніші та довіри Кон’юктурний маркетинг Проникнення на ринок Відповідальний маркетинг Розвинути товарний ринок та задовольнити споживачів Маркетинг диверсифікації Розвиток нового бізнесу та контроль за життєвим циклом товару 14

Слайд 15

Планування дослідження ринку Дослідження ринку Процес визначення, хто клієнти, що вони потребують чи хочуть, як вони купують Дослідження збуту Маркетингова інформаційна система Збирає та упорядковує дані відносно затрат, доходів та прибутків бази клієнтів Впливає на стратегії та рішення Прогнозування збуту Процес прогнозування майбутніх збутів, використовуючи дані з минулого та статистичний аналіз Плани маркетингу П’ять сфер Areas Розгляд 15

Слайд 16

Оцінка та перевірка підприємницьких можливостей Невдачі у виборі нових напрямків Брак об’єктивної оцінки Немає реального розуміння суті ринку Неадекватне розуміння технічних вимог Брак розуміння фінансової сторони Брак венчурної унікальності Нерозуміння правових тем 16

Слайд 17

ГЛОБАЛЬНІ РИНКИ 17

Слайд 18

Цілі глобального маркетингу Вивчення потенціалу ринку та його зростання Отримувати масштабні та повні доходи вдома Набиратися знань на передовому ринку Натиск на конкурентів Диверсифікаційні ринки Навчатись, як займатися підприємницькою діяльністю за кордоном 18

Слайд 19

Ведучі сили, що впливають на глобальний маркетинг Ведуча сила Звичайні потреби споживача (Потреби та бажання ринку) Технологія Регіональні економічні угоди Покращання транспорту та комунікацій Кошти, пов’язані з розробкою товару Якість Економічні тенденції у світі Трансферабельний маркетинг (економічні ричаги) Глобальні канали 19

Слайд 20

Стримуючі сили, що впливають на глобальний маркетинг Обмеження Промислові чинники Внутрішні ресурси Різні суміші Глобальний безпорядок Короткозорість менеджерів та організаційна культура Контроль та перешкоди зі сторони держави 20

Слайд 21

Глобальні можливості для підприємців Міжнародне середовище Ввійти на міжнародний ринок Провести дослідження Підготувати вивчення життєздатності Забезпечити адекватне фінансування Здати відповідні документи Намітити й виконати план 21

Слайд 22

Міжнародний ринок – Альтернативи вступу Експорт Контракти Ліцензування Надання франчизів Виробництво по контракту Контракти на управління Стратегічні альянси Спільне підприємство Переваги Надає шлях для вступу на різні міжнародні ринки Може відкрити нові ринкові можливості Може привести до встановлення контактів з іноземними авторитетними особами 22

Слайд 23

Бар’єри для імпорту Пояснення: Любі перешкоди, що утруднюють компанії ввійти на товарний ринок Класифікація бар’єрів Тарифні бар’єри Не тарифні бар’єри Повільні митниці Бюрократична інертність у процесі надання ліцензій по імпорту Урядові регуляції Виробничий процес (поставщики, канали дистрибуції) Природні бар’єри Лояльність торговій марці, стимулюючі фактори Розвинуті країни чи країни на стадії розвитку Вихідні бар’єри 23

Слайд 24

Експортна альтернатива Вибір експорту часто вважається найпривабливішим видом входу на ринок для новачків глобального маркетингу Непрямі експорти Найняти спеціаліста, щоб він займався всіма питаннями щодо експортних вимог Експортна менеджерська компанія (EMC) Прямі експорти Безпосередній вплив на міжнародні можливості збуту Навчитися як вести справи за кордоном Розробити стратегічні зв’язки з міжнародним ринком Уникати додаткових “агентських” оплат Прямі експортні функції Розглянути та обговорити функції, перелічені в пункті 5.2 на сторінці 136 Стратегія розширення експорту Стратегія “водопада” – впорядковане розширення експорту Стратегія “вогнегасника” –швидке проникнення, стратегія першопрохідця, з перебоями Більший ризик – великі зобов’язання без дослідження та розуміння ринку 24

Слайд 25

ІННОВАЦІЙНА ЕКО-СИСТЕМА Управління та Комерціалізація 25

Слайд 26

Управління інновацією технологій Чому у нас є інновація????? Зразки стратегічної поведінки Вимушена стратегічна поведінка Корпоративна точка зору Велика інвестиція Автономна стратегічна поведінка Концептуально прирівнюється до підприємницької діяльності та вводить нові категорії можливостей у процес розробки планів компанії Боротьба за товар та неформальна мережа зв’язків Відповідальна виконавча особа Член компанії, який створює, визначає чи приймає ідею інновації, і який є згідним піддатися значному ризику для того, щоб зробити можливим успішне втілення в життя інновації 26

Слайд 27

Управління інновацією Запалити дух підприємництва Вишукувати ідеї Переслідувати свіжі ідеї (заохочення ресурсів), які створюватимуть нові бізнес можливості Включати нові голоси в процес пошуку нових можливостей, радикально змінюючи думку, що стратегія є виключно для керівників вищого рангу Універсальні бар’єри Територія – сфера знань Інтерпретація – думка керівництва про технічний проект Комунікація – міжвідомчий процес 27

Слайд 28

Управління технологією Класифікація проектів розробки Похідні проекти Центри поступового розвитку Платформні проекти Розробити дизайн та складові частини, які є спільними для ряду товарів Пробивні проекти Нова суть товару, процесу та послуги Дослідження та розробка Створення знань, які вестимуть до нових розробок 28

Слайд 29

Процес розробки нової продукції Стратегія нової продукції Чітко визначити стратегію – особливий товар, ринок та технологічна сфера Передбачити реакцію конкурентів Джерела інновації (ідеї нових товарів) Основні користувачі Незначна кількість високо впливових закупівельних організацій, які є постійними ранніми послідовниками нових технологій Створені з метою “відкопати” нові товарні ідеї та виявити революційний підхід до контролю за “інфекціями” Завжди попереду споживачів Ініціативні основні споживачі 29

Слайд 30

Еволюційні сили формують стратегію технологій Як змінюється технологічна стратегія компанії впродовж часу Еволюція технологій Зростаючі траекторії Галузева сфера структура, режим, активи для комерціалізації, поява дизайнів, введення тахнологій, промислові стандарти, соціальні аспекти, вплив конкуренції Організаційна сфера Здатність експлуатувати можливості Спонтанна та гнучка відповідь Здатність надавати приорітети та балансувати труднощі 30

Слайд 31

Введення технології (інновації) на ринок Від корпоративного управління технологіями вимагається Обережне планування відносин між технологіями (компетенціями) Ринками Розвитком напрямків діяльності Рівні НД & ПКР залежать від Наявних ресурсів Тиску з боку конкурентів Вимог ринку Процесу технологій – ефективної розробки товару Максимальний розвиток НД & ПКР прибутку на інвестиційний капітал Найповніша експлуатація ринком технологій Технологія – від зародкового періоду до безпосереднього збуту 31

Слайд 32

Життєвий цикл технології (TLC) Компанія повинна зрозуміти життєвий цикл технологій (TLC) для того, щоб отримати найбільший прибуток на інвестиційний капітал (ROI) від своєї технології Етап 1: Розробка технології Три причини для розробки Ймовірне застосування Достатні фінансові ресурси Запрограмований прибуток на інвестиційний капітал Інші чинники Партнерство? Збут технології? Кадри, достатньо обізнані, щоб винести технологію на ринок 32

Слайд 33

Життєвий цикл технології (TLC) Етап 2: Застосування технологій Рішення продовжувати розробку чи реалізувати технологію Оцінка витрат та ризику Розглядати потенційні прибутки від технології в цілому – не лише швидкий збут Етап 3: Запуск програми - “Максимальне збільшення показника діяльності” Проблеми з ліцензуванням Застосування технології можливо не виражено достатньо чітко Затримки через довго тривалий час протікання процесу Проблеми власництва - “не пояснено тут” Пробеми, пов’язані з покупцем та необхідними “змінами” Затримка запуску може бути альтернативою Зняти вигоду з ринку, щоб відшкодувати затрати 33

Слайд 34

Життєвий цикл технології (TLC) Етап 4: Зростання застосування - “Максимальне віст збуту” Розгляд насищення ринку Розмір ринку Лідерство у сфері технологій Стандартизація Етап 5: Дозрівання технології - “Фаза зменшення витрат” Тепер повністю конкурентний етап Виробництво і винахід вирівнялися Трансфер у країни третього світу -угоди “під ключ” Етап 6: Деградована технологія Досягнений пункт насищення та експлуатація є віртуально універсальною Період дії ліцензії завершився Низька комерційна вартість 34

Слайд 35

Деякі заключні думки про управління інноваційними технологіями та стратегією комерціалізації Целеспрямована орієнтація на ринок – Утримуйте в реальних рамках! Інноваційні компанії свідомо закріплюють їхнє бачення в рамках практичних реалій ринку Знати, що Ви управляєте хаосом! Інновація – це процес, який рідко плануєтья й контролюється Не аналітичний - інтуітивний, неспокійний процес Інновація базується на очікуваннях Можливі рішення? Сформувати малі за розміром, гнучкі команди для посилення мотивації, взаємозв’язку та прискореного прогресу Використовувати “визначених відповідальних виконавців” 35

Слайд 36

ПІДСУМКОВІ ПУНКТИ Є У ВАС ТЕ, ЩО НЕОБХІДНО? ЩО ВИ МОЖЕТЕ ЗАПРОПОНУВАТИ ЦІННОГО?? ЧИ ПРОВЕЛИ ВИ ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ?? Є У ВАС ЗАВЕРШЕНИЙ БІЗНЕС-ПЛАН?? Є У ВАС ЗАПАСНА КОМАНДА ТА ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА?? ЧИ ВАМ ВЕЗЕ В ЖИТТІ?? 36

Слайд 37

З А П И Т А Н Н Я Михайло Станкоський, д-р наук Університет ім. Джорджа Вашингтона Тел: (202) 994-7518 mstanko@gwu.edu www.gwu.edu/~iki 37

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне