Гальмівна система автомобіля ВАЗ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст проекту І. Будова гальмівної системи Загальна будова гальмівної системи Гальмівний механізм передніх коліс Гальмівний механізм задніх коліс Гідравлічний привід Вакуумний підсилювач Бачок гідроприводу. Регулятор тиску Стоянкова гальмівна система ІІ. Технічне обслуговування гальмівної системи ТО1 гальмівної системи автомобіля ТО2 гальмівної системи автомобіля
Будова: (1) Гальмівний механізм передніх коліс (2) Гальмівний механізм задніх коліс (3) Гідравлічний привід
Гальмівний механізм передніх коліс Будова: (1) Супорт (2) Поршні (3) Гальмівний диск (4) Гальмівні колодки (5) З’єднувальні пальці (6) Трубопровід (7) Штуцер (8) Наконечник шланг для підводу рідини
Будова: (1) Опорний щит (2) Опорні пластини для гальмівних колодок (3) Колісний циліндр (4) Розрізні опірні кільця у складі з деталями поршнів (5) Гальмівні колодки (6) Стягуюча пружина колодок
Будова: (1) Гальмівна педаль (2) Вакуумний підсилювач (3) Бачок (4) Головний циліндр (5) Регулятор тиску задніх гальм (6) Трубопровід (7) Гальмівні циліндри
Будова: (1) Перший поршень (2) Другий поршень (3) Пружини (4) Стопорний гвинт (5) Шток вакуумного підсилювача (6) Штуцери Призначення : Вакуумний підсилювач (А) зменшує силу, докладену до педалі гальм під час зупинки, полегшуючи керування автомобілем.
Бачок гідроприводу гальм - двосекційний, виготовлений з напівпрозорої пластмаси. В корпусі змонтовано пристрій для контролю рівня рідини в баці. Будова : (1) Корпус (2) Поршень (3) Пружина (4) Торсовий ричаг Регулятор тиску слугує для автоматичного регулювання сили гальмування в залежності від навантаження на задню вісь і стану дорожнього покриття.
Будова: (1) Ричаг (2) Передній трос (3) Задній трос (4) Ричаг ручного привода колодок (5) Розпірна планка (6) Різьбовий наконечник (7) Направляюча (8) Пружина Призначення: Стоянкова гальмівна система призначена для утримання автомобіля нерухомо на схилі до 17 градусів. Привід стоянкового гальма механічний, діє на гальмівний механізм задніх коліс
Технічне обслуговування гальмівної системи автомобілів 1. ТО1 гальмівної системи автомобіля 2. ТО2 гальмівної системи автомобіля
При першому огляді гальмівної системи її потрібно оцінити за такими параметрами: всі металічні трубопроводи не повинні мати тріщин, вм'ятин, повинні бути розміщені вдалі від деталей, які можуть їх пошкодити. Для перевірки потрібно натиснути на педаль гальм і переконатися у відсутності на шлангах здуттів. Якщо здуття знайдено, необхідно шланг замінити. Не допускайте підтіканню гальмівної рідини зі штуцерів, підтягніть їх, не допускайте деформації трубопроводів
Основною неполадкою гальмівної системи є не повне гальмування коліс, не повне розгальмовування коліс, самостійне гальмування і витік гальмівної рідини із системи. У випадку витоку гальмівної рідини необхідно, у першу чергу, знайти місце витоку. Якщо витік виявився на з'єднанні двох елементів, то необхідно затягнути з'єднання, якщо це не допомагає, то замінити несправні деталі. Якщо витік відбувається через стінки шлангу чи водопроводу, то такий елемент необхідно замінити. При витоку через головний або один із робочих циліндрів потрібно замінити в них ущільнюючі кільця.
При неповному розгальмуванню коліс: необхідно перевірити і, при необхідності відрегулювати розмір вільного ходу педалі гальм; якщо педаль гальм не повертається в крайнє, доступне для неї, положення, то зіпсований і потребує заміни вакуумний підсилювач; якщо несправність не зникла, спробуйте провірити виліт регуляторного болта вакуумного підсилювача відносно площини кріплення фланця головного циліндра
Підчас самогальмуванні коліс: перевірте вакуумний підсилювач при відпущеній і при натиснутій педалі гальм. “Присмоктування” захисного ковпачка до хвостовика корпуса, характерне шипіння всмоктуваного повітря показує на негерметичність підсилювача. Щоб перевірити стан ущільнювача, необхідно: зняти з кришки захисний ковпачок; при працюючому двигуні покачати в повздовжньому напрямку за виступаючий хвостовик корпуса клапан зі силою 3-4 кгс. при цьому не повинно бути чутно шипіння повітря, що проходить через ущільнювач кришки.
Для регулювання стоянкового гальма необхідно: перемістити ричаг в крайнє нижнє положення, потім підняти його на 2 зубці сектора; відпустити контргайку і, крутячи регулювальну гайку, натягнути трос; затягнути контргайку і перевірити чи залишається автомобіль в загальмованому стані при переміщенні ричага на 4-5 зубців.
При неповному гальмуванні коліс, якщо слідів витоку не знайдено потрібно перевірити вакуумний підсилювач: потрібно 5-6 раз натиснути педаль гальм при не працюючому двигуні, встановивши педаль гальм в середнє положення, запустити двигун. Якщо вакуумний підсилювач справний то педаль повинна “вийти вперед”.
Перевірка передніх та задніх гальмівних механізмів: оцініть рухливість і ступінь зносу гальмівних колодок; якщо спостерігається заклинювання рухливих деталей гальмівних механізмів, його необхідно нейтралізувати; при зносі фрикційних накладок більш допустимого рівня їх необхідно замінити; зверніть увагу на стан гальмівних барабанів і дисків. Будова: (1) Магнітна підставка (2) Індикатор (3) Гальмівний диск
Схожі презентації
Категорії