формування компетенції
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інформатизація – процес змін змісту, методів та організаційних форм навчальної роботи в сучасних умовах розвитку школи.
УРОК – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції. В. Сухомлинський
Сама присутність комп'ютера робить урок незвичним та незабутнім, а значить, запам'ятається велика частина того, про що йшлося.
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. Конфуцій
розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі; формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб;
інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ; удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу; оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій.
організація активної діяльності учня; формування мотивів діяльності; використання різноманітних джерел інформації;
навчання учнів різним способам переробки інформації; опора на сильні сторони учня; особистісно - орієнтований підхід; опора на самостійність учня.
Інформаційна компетентність — системне утворення знань і вмінь в області інформаційно - комунікаційних технологій.
Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.
Проблеми вивчення курсу інформатики у початковій школі: шкідливість роботи за комп’ютерами для молодших школярів; недостатня матеріальна база
Аргументи на користь введення курсу інформатики у початковій школі: необхідність бути інформаційно-культурною особистістю; необхідність у контролі над діяльністю дітей відносно комп’ютерів; більш широкий інтелектуальний розвиток особистості; можливість поглиблювати і розширювати знання з інших предметів;
розвиток логіки, уяви, досягнення виховних цілей; нові методи, способи та прийоми навчання; мотивація дітей до навчальної діяльності; виховання інформаційно-грамотної особистості;
…Людина, що не знає нічого, може навчитися, справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитись. Д.Дідро, французький філософ
Життя триває… Завтра знову вчитель зайде до класу… Урок. Учитель – режисер, котрий не знає, що і як зіграють його актори. Але одне він знає точно : гратиме чесно і справедливо, віддаючи дітям своє серце і розум. І це дає право йому сказати : “ Я виконую своє призначення - бути вчителем”.
Схожі презентації
Категорії