Друга Міжнародна Конференція “Наукова комунікація в цифрову епоху” 30 січня -1 лютого 2014 року
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Бібліотека – дослідження – журнал – бібліотека Друга Міжнародна Конференція “Наукова комунікація в цифрову епоху” 30 січня -1 лютого 2014 року Tatiana Andreeva, MD, PhD Mailto: tatianandreeva@yandex.ru
Аудиторія Працівники бібліотек Редактори та видавці наукових журналів Дослідники? Студенти? Наукові адміністратори?
Проблемне питання Яким чином дослідники враховують суму наукових знань, накопичених в світі в галузі їхнього дослідження? Больове питання Має бути вирішено на шляху інтеграції в світову наукову спільноту
Чого саме не вистачає? Автори часто обмежуються констатацією того, що існує проблема (в країні, суспільстві, економіці, охороні здоров'я тощо) і її треба вирішувати Не завжди формулюють, в чому полягає наукова невизначеність, чому треба проводити саме це дослідження Спираються на вузьке коло досліджень українською та російською мовою, не знають стану світової науки.
http://www.peoples.ru/friday/top_-_7_the_most_improbable_rivers_of_a_planet.html Що було відомо до того, як ми почали наше дослідження Чим відрізняється наша сфера інтересів, наш фокус дослідження від всіх інших Як наші результати впливають на подальший потік знань Як результати дослідження виглядають з урахуванням інших джерел інформації Методи та результати
Модель наукової статті як історії Вступ Чому тема є важливою? Що відомо? Що не відомо? Які невизначеності та суперечки залишаються з проведених раніше досліджень? В чому полягає мета саме цього дослідження? В чому полягає особливість підходу? Саме тут дослідник має спиратися на всю суму наукових знань в галузі дослідження, що існує в світі
Модель наукової статті як історії Методи Що і як робили Які об'єкти досліджували? Як збирали дані? Як аналізували? Результати Чим характеризуються об’єкти дослідження? Які знайшли зв'язки? Таблиці, рисунки, числові оцінки, пояснення
Модель наукової статті як історії Обговорення (це те, чого в більшості українських наукових статей немає взагалі, і те, що не було передбачено вимогами ВАК(???), і що є фактично головною частиною статей в міжнародних журналах) Інтерпретація: що означають результати? Порівняння з іншими дослідженнями Судження щодо валідності
Модель наукової статті як історії Судження щодо валідності Що в проведеному дослідженні могло бути джерелом помилок? Слабкі сторони Що, тим не менш, є сильними сторонами, запорукою того, що результатам можна довіряти? Які виникли нові дослідницькі питання? Що треба робити далі, щоб в подальших дослідженнях Або з'ясувати нові питання Або уникнути слабостей та можливих помилок Що результати означають для практики
Модель наукової статті як історії Що результати означають для практики Про які причинні фактори проблем ми знаємо завдяки проведеному дослідженню? Чи ми знаємо, що запровадження певних програм, законів, технологій тощо буде ефективних заходом вирішення зазначених на початку історії проблем? Висновки та рекомендації Можуть бути окремо чи всередині обговорення залежно від вимог окремого журналу Що ця стаття додає?
Причини, чому українські дослідники так не пишуть Радянські традиції, відтворення старих моделей в поколіннях Погане володіння англійською мовою Недостатній доступ до міжнародних публікацій (?) або незнання, де і як їх шукати Відсутність в українських журналах традиції рецензування, прийнятого в міжнародних журналах
Шляхи вирішення Бібліотеки (в широкому сенсі) включаючи бази журнальних статей Редактори та видавці наукових журналів Дослідники та студенти як об'єкт впливу Наукові адміністратори? Інформують дослідників Застосовують вимоги до журналів Журнали застосовують вимоги до дослідників
Tobacco Control and Public Health in Eastern Europe International Peer-review Open-Access Journal
Схожі презентації
Категорії