X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Перші кроки дитини на шляху до обдарованості: психологічна підтримка емоційної стабільності дитини дошкільного віку в процесі її раннього розвитку

Завантажити презентацію

Перші кроки дитини на шляху до обдарованості: психологічна підтримка емоційної стабільності дитини дошкільного віку в процесі її раннього розвитку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Перші кроки на шляху до обдарованості: психологічна підтримка емоційної стабільності дитини дошкільного віку в процесі її раннього розвитку Обласний науково-практичний семінар «Проблеми розвитку та корекція емоційної сфери дошкільників: психолого-педагогічний аспект» Доповідач: Білецька Валентина Вікторівна, молодший науковий співробітник Миколаївського регіонального центру Інституту обдарованої дитини НАПН України www.themegallery.com L/O/G/O

Слайд 2

Задатки Здібності Талант ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ЕМОЦІЙНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ Бувають люди, чиї таланти ніколи б не виявилися, не будь у них ще й недоліків. Люк де Клапье Вовенарг Обдарована дитина Перші кроки на шляху до обдарованості: психологічна підтримка емоційної стабільності дитини дошкільного віку в процесі її раннього розвитку

Слайд 3

Анкети для педагогів та батьків з метою вивчення обдарованості дитини

Слайд 4

Психологічна підтримка емоційної стабільності обдарованої дитини: діагностичний комплекс Самооцінка Методика «Який я?» Методика «Сходинки» Методика Є. З. Басіної «Аналіз змісту дитячої самосвідомості»

Слайд 5

Психологічна підтримка емоційної стабільності обдарованої дитини: діагностичний комплекс Самооцінка Тест «Розвиток самоконтролю»

Слайд 6

Психологічна підтримка емоційної стабільності обдарованої дитини: діагностичний комплекс Рівень домагань Тест на визначення рівня домагань і потреби в досягненні успіху Інструкція: виконати 4 завдання Завдання: Складні – 5 б. Середнє – 4 б. Легке – 3 б. Не справився – 2 б. Адекватна реакція на успіх та невдачу – після ситуацій успіху – більш складні завдання, а після ситуації невдачі – менш складні.

Слайд 7

Психологічна підтримка емоційної стабільності обдарованої дитини: діагностичний комплекс Самооцінка: Методика «Який я?» Методика «Сходинки» Тривожність Тест «Тривожність» (Р. Темпл, М. Доркі, В. Амен)

Слайд 8

Психологічна підтримка емоційної стабільності обдарованої дитини: діагностичний комплекс Тривожність Тест «Тривожність» (Р. Темпл, М. Доркі, В. Амен)

Слайд 9

Розумова працездатність Розумова працездатність Перевірка готовності до навчання Аналіз причин дислексій Продуктивність та стійкість уваги

Слайд 10

“Знайди і викресли” Вік: 3-4 роки

Слайд 11

“Знайди і викресли” Вік: 4-5 років

Слайд 12

Тест П. Я. Кеєса (інтерпретація О. Г. Лідерса, В. Г. Колеснікова) Вік: 5-7 років

Слайд 13

Реверсійний тест (Аке В.Етфельдт) Вік: 5-8 років Приклад: Визначає: рівень здатності до проведення операції порівняння на абстрактному матеріалі; ступінь реверсійної тенденції (утруднення розрізнення просторової орієнтації графічних знаків).

Слайд 14

Реверсійний тест Вік: 5-8 років Всього: 84 завдань

Слайд 15

Наглядно-образне мислення

Слайд 16

Тест «Форма-еталон» Вік: 3 роки Матеріал: 24 предмети Завдання: покажи на яку фігуру схожий предмет Оцінювання: по 1 б. за кожну вірну відповідь Норма: 17 б.

Слайд 17

Тест “Приховані фігури” (Т.В. Череднікова) Вік: 4-7 років Завдання: знайди і покажи які фігурки заховалися. Норми для дітей: 4 р., 5 р., 6 р., 7 р. .

Слайд 18

Моторна обдарованість

Слайд 19

Тест “Проби моторної обдарованості” (за І. І. Озерецьким) Вік: 4-5 років Діти 4 років: 5 проб Діти 5 років: 6 проб Діти 5-6 років: Норма: 4-5 проб з 6 Діти 6-7 років: норма: всі 6 проб

Слайд 20

Тест “Пози тіла” (за Т. В. Чередніковою) Вік: 3-5 років Завдання: 1 ряд: 3, 1, 4, 2 2 ряд: 6, 8, 5, 7

Слайд 21

Креативність

Слайд 22

“Яка іграшка?” “Склади казку”; “Вигадай гру”; Методика “Картинки Давида” (інтерпретація Е.Д. Клапареда); Методика “Творча оригінальність” (за Симановським А. Е.); Короткий тест творчого мислення (П. Торренс, адаптація О. І. Щебланвої, І. С. Аверінової); Тест “Зроби малюнок”; Тест “Фігури”. Креативність Методики

Слайд 23

Методика «Домалювати фігури» (за О. М. Д’яченко); Модифікований тест Гілфорда (Є.Тунік) 1 субтест «Використання предметів» (назвати якомога більше незвичайних способів використання предметів, н-д, газета) 2 субтест «Модификація слів» (назвати якомога більше слів, що починаються чи закінчуються на певний склад) 3 субтест «Словесна асоціація» (назвати якомога більше прикметників до слів, що часто використовуються) 4 субтест «Скласти малюнки» (намалювати задані об’єкти, користуючись певним набором фігур) 5 субтест «Ескізи» (створити малюнки з однакових фігур, н-д.: коло) Креативність Методики

Слайд 24

1) Швидкість (легкість, продуктивність) – цей фактор характеризує швидкість творчого мислення і визначається загальним числом відповідей. 2) Гнучкість - фактор характеризує гнучкість творчого мислення, здатність до швидкого переключення і визначається числом класів (груп) даних відповідей. 3) Оригінальність - фактор характеризує "оригінальність, своєрідність творчого мислення, незвичність підходу до проблеми і визначається числом рідко наведених відповідей, незвичайним вживанням елементів, оригінальністю структури відповіді 4) Точність - фактор, що характеризує відповідність, логічність творчого мислення, вибір адекватного рішення, відповідного поставленої мети. Параметри оцінки

Слайд 25

Тест “Зроби малюнок” Тест “Зроби малюнок” Час: 5 хв. Завдання: намалювати якомога більше фігур-зображень. Оцінювання: за кожен оригінальний малюнок – 1 бал. Вік: 5-8 років

Слайд 26

Тест “Фігури” Вік: 5-8 років Завдання: пояснити що зображено на малюнках (якомога більше ідей) Оцінювання: швидкість; гнучкість; оригінальність.

Слайд 27

Естафета “Фігури”

Слайд 28

Слайд 29

1) Швидкість (легкість, продуктивність) – цей фактор характеризує швидкість творчого мислення і визначається загальним числом відповідей. 2) Гнучкість - фактор характеризує гнучкість творчого мислення, здатність до швидкого переключення і визначається числом класів (груп) даних відповідей. 3) Оригінальність - фактор характеризує "оригінальність, своєрідність творчого мислення, незвичність підходу до проблеми і визначається числом рідко наведених відповідей, незвичайним вживанням елементів, оригінальністю структури відповіді 4) Точність - фактор, що характеризує відповідність, логічність творчого мислення, вибір адекватного рішення, відповідного поставленої мети. Параметри оцінки

Слайд 30

Дякую за увагу! Білецька Валентина Вікторівна www.themegallery.com L/O/G/O

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія