X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методика позитивного виховання

Завантажити презентацію

Методика позитивного виховання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Позитивне виховання У цілому позитивне виховання – широка практична філософія виховання, застосована до дітей будь-якого віку. Із книги В. Ф. Калошина «Позитивне мислення: щастя, здоров’я, успіх»

Слайд 2

Проблеми дітей починаються вдома… Якщо дитину виховували за допомогою методів позитивного виховання, то в підлітковому віці він не відчуває потреби бунтувати для того, щоб розвинути позитивне відчуття власного «я». На кожному етапі розвитку дитині давати свободу бути собою. В результаті йому не потрібно бунтувати.

Слайд 3

Не погоджуватися – нормально, але пам’ятай, що тато і мама – головні Потрібно дозволяти дітям говорити «ні», але при цьому важливим є, щоб вони знали, що останнє слово залишається за батьками. Коли діти без страху і капризів можуть вам сказати «ні», це означає, що ви дозволяєте їм вільно виражати свої почуття, бажання і вмієте вести з ними переговори, тим самим виховуючи у дітей почуття власної гідності, силу волі і вміння співпрацювати з іншими. Великою помилкою є виконування всіх бажань дитини, яка ще не вміє керувати ними, хоч її дуже приємно мати владу. У неї разом із радісним збудженням від того, що вона може керувати, виникає почуття невпевненості у власних силах. Для того, щоб справитися із ситуацією, дитина починає бунтувати, вимагати від інших. Коли діти капризують, відмовляються співпрацювати, вести переговори, це свідчить про те, що вони вийшли з-під контролю батьків. Тому матері чи батькові необхідно зробити для дитини тайм-аут*. Як правило, тайм-аут триває із розрахунку одна хвилина на рік дитини. Наприклад, якщо дитині чотири роки, то впродовж чотирьох хвилин дитину обмежують у свободі. Саме стільки часу потрібно їй, щоб відчути, що контроль і керівництво належать батькам. Негативні відчуття розсіюються і дитині повертається здорове бажання робити радість батькам і співпрацювати з ними. Саме такі бажання природні дитині.

Слайд 4

Батьки використовують виховні методи, що дісталися нам із темного середньовіччя Дітям, щоб відчувати себе впевнено, потрібно знати, що їх чують, але при цьому завжди усвідомлювати, що головні – не вони. Для збалансування нахилу уступати старшим, необхідно дозволити дитині говорити «ні». Такий супротив допомагає дитині розвинути у собі почуття власного «я».

Слайд 5

Як заспокоїти дитину… Тайм-аут або метод «1-2-3». Наприклад, коли ви хочете заспокоїти дитину, і самому не впасти у злість, то починаєте рахувати до трьох з кілька секундними перервами: «Так, це один». Дитина, чує ваш спокійний, але впевнений тон. Продовжуєте далі: «Це два» і через п’ять секунд: «Це три. У тебе перерив». Якщо це трохи більша дитина, то можна її відправити у іншу кімнату і заборонити бавитися комп’ютером, телефоном, дивитися фільми. Вона може бавитися конструктором, читати, ліпити, малювати, або ж просто подумати. Після перериву не повертаєтеся до минулої конфліктної ситуації, не пригадуєте дитині її негативної поведінки. Усі разом починаєте віднова. Виховна праця є важка, але й благородна, бо саме від неї залежить особистісний розвиток вашої дитини, її вклад у будівництво нашого суспільства.

Слайд 6

У ці роки дітям потрібно навчитися бути щасливими Найважливіша потреба дитини на цій стадії - грати і веселитися. Батькам слід намагатися, щоб будь-яка діяльність на цьому етапі була якомога більш веселою і нескладної. Після того, як дитина навчиться отримувати необхідне в перші сім років і весело проводити час у наступні сім років, він готовий до впертої праці і самодисципліни на третьому етапі. Найважливіша потреба дитини з семи до чотирнадцяти років - грати і веселитися.   У ці роки їм потрібно навчитися бути щасливими. Уміння бути щасливим - найважливіша життєве мистецтво. Щастя приходить не з зовнішнього світу, але зсередини. Це - мистецтво. Щасливі щасливі незалежно від зовнішніх обставин.   Вони не розуміють, що щастя - це мистецтво, якому треба навчитися з семи до чотирнадцяти. Яких би успіхів ні досяг у житті ваша дитина, але якщо він не навчився бути щасливим у ранньому віці, то він і не буде щасливим.   З семи до чотирнадцяти потрібно заохочувати дітей до гри та веселощів. Маючи цю основу, вони зможуть як слід працювати в школі, готуючись до сумлінної праці в подальшому житті. Якщо на дитину надто тиснуть, щоб він добре вчився і виконував свої домашні обов'язки, він може так ніколи і не навчитися бути щасливим і радіти життю. Якщо діти ставляться до навчання і домашнім обов'язків як до розваги, вони зазнати набагато більше щастя в житті: робота їм буде в радість, і вони ніколи не перестануть вчитися.   Саме в цей час значно посилюється вплив однолітків на дитину. На третьому етапі для дитини природно шукати товариства інших підлітків, але при цьому він не зобов'язаний відмовлятися від підтримки з боку батьків та сім'ї.

Слайд 7

З батька чи матері ви перетворюєтеся в тюремника Не забувайте, що позбавляти підлітка привілеїв треба тільки після того, як ви випробували інші методи..   Однак підлітки нерідко просто самі не знають, куди вони йдуть. Вони хочуть вийти з дому, опинитися в компанії однолітків і робити що завгодно. Якщо вони вже вміють водити машину, вони щасливі вже просто від однієї можливості покататися. Батьки хочуть знати, куди вирушає підліток, а він дійсно не знає. Для того щоб вирішити цю проблему, можна просто встановити нові правила.   Якщо підліток забуває зателефонувати або брати з собою пейджер, тоді доводиться позбавити його цієї нової волі гуляти де завгодно до тих пір, поки він не привчиться носити з собою пейджер або телефонувати в усталений час.   Як тільки ви переконаєтеся, що він не забуває про це, можете повернути йому свободу гуляти де заманеться.   І ще добре, якщо підліток знає, що батьки можуть у будь-який час зателефонувати йому. Це є зайвим стримуючим фактором проти того, щоб пробувати наркотики і взагалі влипають в різні неприємності. Якщо ви спіймали свого підлітка на вживанні наркотиків або у вас з'явилися підстави вважати, що він їх вживає, але дитина все заперечує, можна відвести його на аналіз. Періодичне тестування-хороша гарантія того, що дитина не стане пробувати наркотики. Нерідко однолітки пропонують спробувати наркотики настільки наполегливо, що підліткові зовсім не завадить такий стримуючий фактор, як вірогідність бути спійманим під час аналізу. Підліткові набагато простіше відмовитися від наркотиків, пропонованих однолітками, якщо можна послатися на те, що батьки періодично водять його на аналізи.   Чим довше дитина сидить під замком, тим менше у нього залишається бажання співпрацювати з вами. З батька чи матері ви перетворюєтеся в тюремника.

Слайд 8

Не думайте, ніби вам необхідно зробити своїх дітей хорошими, - визнайте, що вони вже хороші. Замість того щоб розвивати в дітях слухняність , позитивне виховання прагне розвинути в них жалісливість

Слайд 9

Принципи позитивного виховання Відрізнятись від інших нормально Припускатись помилок – нормально Виявляти негативні емоції – нормально Але пам'ятай, що мама і тато - головні

Слайд 10

Якщо дівчинкою нехтують, вона може розвинути в собі чоловічі якості – щоб не відчувати болю від незадоволеності Дівчинка, якій властиві чоловічі риси, неодмінно чогось недотримала.

Слайд 11

Довіряти – значить давати малюку свободу і простір робити все самостійно Хлопчик задоволений собою, якщо може діяти самостійно, добиваючись свого без сторонньої допомоги

Слайд 12

Коли хлопчика пригнічують надмірним турбуванням, він може стати зніженим Задача батьків – проявити по відношенню до хлопчика більше довіри, прийняття та схвалення, щоб мотивувати його до діяльності.

Слайд 13

У стресовій ситуації хлопчики зосереджуються на певній задачі, а дівчата мають потребу виговоритися Усвідомивши відмінності, зумовлені статтю, ми можемо зрозуміти і підтримати своїх дітей

Слайд 14

Жінки виходять з того, що, як би добре не йшли справи, вони завжди можуть іти ще краще

Слайд 15

Пам'ятайте: якщо ви караєте дитину, вона не зможе відкрито звертатися до вас за підтримкою Батьки часто дають дочкам занадто багато самостійності та можливості обходитись без сторонньої допомоги, нехтуючи таким чином потребою дівчаток

Слайд 16

Дівчатам треба дати більше турботи Дівчинка має отримати розуміння і пошану, щоб вона мала довіряти оточуючим. Вона має бути впевненою – батьки їй допоможуть

Слайд 17

Зберегти турботу і довіру… Якщо батьки не сформували міцний зв'язок зі своєю дитиною за допомогою відповідних методів спілкування, підліток стане шукати підтримки виключно в однолітків і цілком може зазнати негативних впливів.

Слайд 18

Не порівнюйте дітей Наші розчарування обумовлені тим. Що ми чекаємо від дітей, щоб вони були інакшими, ніж вони є. Діти повинні бути різними!

Слайд 19

Хтось народжений великим. Хтось досягає величі. А когось піднімає велика хвиля.. Вільям Шекспір

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія