X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Об'єкти природи

Завантажити презентацію

Об'єкти природи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Часовоярська загальноосвітня школа I- III ступенів №15 Артемівської міської ради Донецької області Освітня галузь "Природознавство" Розділ “Об'єкти природи” Підготувала учитель початкових класів Якименко С.В. 2012 рік

Слайд 2

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про природу, її складові, тіла, речовини,їх властивості

Слайд 3

Природа - це сонце, земля, вода, повітря, рослини, тварини

Слайд 4

Природа

Слайд 5

Слайд 6

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти предмети неживої природи, організми, рукотворні об'єкти, агрегатні стани речовин

Слайд 7

Агрегатні стани речовин твердий плазма газопо-дібний рідкий льод пара вода

Слайд 8

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів про різноманітність живих організмів (віруси, бактерії, гриби, рослини, тварини), особливості їх будови, росту, розвитку, процесів життєдіяльності та поведінки, про значення живих організмів у природі;

Слайд 9

РОсЛИНИ дерева; кущі; трави; квіти; овочі, фрукти

Слайд 10

Тварини

Слайд 11

Віруси – це внутрішньоклітинні паразити,які розмножуються тільки в живих клітинах, Викликають хвороби рослин, тварин і людини. Бактерії - це найпошире-ніша група живих організмів. Вони присутні у ґрунті, воді, повітрі та у інших організмах. Гриби - це група одно і багатоклітинних організмів, які займають проміжне положення між рослинами і тваринами, бо характеризуються деякими їх ознаками.

Слайд 12

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про перетворення і збереження речовин і сонячної енергії у природі, про теплові процеси та енергоносії

Слайд 13

Отримання електроенергії від сонячних батарей впровадження сонячних водонагрівачів Перетворення поживних речовин в енергію вітряні електростанції Перетворення енергії океану Перетворення мікрохвильової енергії в електрику

Слайд 14

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про організм людини як єдине ціле

Слайд 15

Організм людини складається з органів. Орган — це частина тiла, що має певну форму, будову, мiсце в ньому та виконує одну або кiлька функцiй. Людина — частина живої природи

Слайд 16

Людина — частина живої природи Постiйнi анатомiчний i функцiональний взаємозв’язки та «спiвпраця» клiтин, тканин, органiв i систем органiв створюють складну, унiкальну систему — організм людини (з грец. знаряддя, iнструмент). Вона живе за законами єднання, цілісності, саморегуляції та взаємодії з навколишнiм середовищем пiд керiвництвом нервової та гуморальної систем.

Слайд 17

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти представників окремих груп організмів і деякі ознаки пристосування їх до навколишнього середовища

Слайд 18

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти органи і системи органів людини

Слайд 19

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розпізнавати явища природи, пояснювати їх причини

Слайд 20

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розуміти значення сонячного світла і тепла на Землі

Слайд 21

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів застосовувати знання для охорони природи та збереження тепла і електроенергії у побуті

Слайд 22

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про цілісність природи

Слайд 23

За матеріалами Державного стандарту початкової загальної освіти (оновленого)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Природознавство