Об'єкти природи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Часовоярська загальноосвітня школа I- III ступенів №15 Артемівської міської ради Донецької області Освітня галузь "Природознавство" Розділ “Об'єкти природи” Підготувала учитель початкових класів Якименко С.В. 2012 рік
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про природу, її складові, тіла, речовини,їх властивості
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти предмети неживої природи, організми, рукотворні об'єкти, агрегатні стани речовин
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів про різноманітність живих організмів (віруси, бактерії, гриби, рослини, тварини), особливості їх будови, росту, розвитку, процесів життєдіяльності та поведінки, про значення живих організмів у природі;
Віруси – це внутрішньоклітинні паразити,які розмножуються тільки в живих клітинах, Викликають хвороби рослин, тварин і людини. Бактерії - це найпошире-ніша група живих організмів. Вони присутні у ґрунті, воді, повітрі та у інших організмах. Гриби - це група одно і багатоклітинних організмів, які займають проміжне положення між рослинами і тваринами, бо характеризуються деякими їх ознаками.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про перетворення і збереження речовин і сонячної енергії у природі, про теплові процеси та енергоносії
Отримання електроенергії від сонячних батарей впровадження сонячних водонагрівачів Перетворення поживних речовин в енергію вітряні електростанції Перетворення енергії океану Перетворення мікрохвильової енергії в електрику
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про організм людини як єдине ціле
Організм людини складається з органів. Орган — це частина тiла, що має певну форму, будову, мiсце в ньому та виконує одну або кiлька функцiй. Людина — частина живої природи
Людина — частина живої природи Постiйнi анатомiчний i функцiональний взаємозв’язки та «спiвпраця» клiтин, тканин, органiв i систем органiв створюють складну, унiкальну систему — організм людини (з грец. знаряддя, iнструмент). Вона живе за законами єднання, цілісності, саморегуляції та взаємодії з навколишнiм середовищем пiд керiвництвом нервової та гуморальної систем.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти представників окремих груп організмів і деякі ознаки пристосування їх до навколишнього середовища
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розрізняти органи і системи органів людини
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розпізнавати явища природи, пояснювати їх причини
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів розуміти значення сонячного світла і тепла на Землі
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів застосовувати знання для охорони природи та збереження тепла і електроенергії у побуті
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів мати уявлення про цілісність природи
Схожі презентації
Категорії