невичерпні джерела енергії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нумо, діти, підведіться! Гостям приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок! 1. Організаційний момент.
І етап уроку “До читання ” Емоційне налаштування на урок Який настрій у вас викликають слова вірша В. Симоненка? Що ви собі уявляєте?
Що таке казка? Художній твір, у якому обов’язково є щось чарівне, незвичайне, фантастичне, нереальне.
Мозковий штурм Я пропоную дати виставці назву…, тому що… Я згоден, тому що… Я пропоную назвати виставку…,тому що
Визначення теми і завдань уроку Я вважаю, що темою нашого уроку буде…, тому що… Я передбачаю, що ми будемо ..., …
ІІ етап “ Під час читання ” Опрацювання казки Лариси Письменної “ Як зажурився веселий казкар ”
Словникова робота Полохливо журливо Посваряться найкращі Поховаються зазирнули Поважному найвеселіші
Домашнє завдання 1) с.66-67 – читати, переказувати; 2) уявити собі: яку б веселу казку – невеличку міг би скласти Казкар та переказати її.
Підсумок уроку • Який розділ ми почали вивчати? • Чому бувають сумними літературні казки? • Що хотіла донести до читачів письменниця? •Чому цей твір можна віднести до жанру казок? • Який висновок ви зробили з прочитаного ?
Схожі презентації
Категорії