X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Чи обізнані ви споживачі

Завантажити презентацію

Чи обізнані ви споживачі

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Чи обізнані ви споживачі

Слайд 2

Після цього уроку ви зможете: пояснювати чому споживач має бути обізнаним і з яких причин можуть порушуватись його права; набути практичних навичок попередження ситуацій придбання неякісних товарів або послуг; критично аналізувати зміст реклами

Слайд 3

Чи завжди ви: вимагаєте у продавця врегулювати вагу, якщо вона дає відхилення (неправильно показує); перевіряєте правильність названої продавцем (виконавцем) суми, нарахованої за придбаний вами товар (роботу, послугу)? вимагаєте показати документи (сертифікат відповідності), які підтверджують якість товарів (робіт, послуг)? берете у продавця (виконавця) квитанцію, товарний чи касовий чек? з'ясовуєте споживчі властивості товару (роботи, послуги), дату виготовлення, правила користування ним? вимагаєте надати вам повний і достовірний пере клад, якщо купуєте імпортний товар?

Слайд 4

Якщо ви вирішили придбати товар (роботу, послугу): Подумайте, чи справді вам потрібен цей товар, оцініть наскільки він відповідає вашим потребам; знайдіть інформацію про схожі товари (роботи, послуги), порівняйте аналогічні вироби різних моделей у різних магазинах вашого району, уважно вивчіть ціни на них; детально з'ясуйте: основні споживчі властивості товару (роботи, послуги), а щодо продуктів харчування — склад і, зокрема, вміст шкідливих для здоров'я речовин; дату виготовлення товару; гарантійні зобов'язання виробника (виконавця); як правильно користуватися товаром (роботою, послугою); термін служби (придатності) товару (наслідків роботи); чи потрібне додаткове обслуговування товару (роботи, послуги) і як дбати про нього; найменування та адресу продавця (виробника) і підприємства, яке здійснює функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт, технічне обслуговування;

Слайд 5

Якщо ви вирішили придбати товар (роботу, послугу): вимагайте надати вам інформацію (інструкцію) про товар (роботи, послуги) мовою, якою ви володієте; здійснюючи оплату товару (роботи, послуги), можете вимагати у продавця (виконавця) надати вам документи про ціну; узгодьте умови купівлі (замовлення): з передоплатою, в кредит, з доставкою і т.д.; перевірте гроші, що даєте, одержавши здачу, перерахуйте її в присутності продавця (виконавця), адже він може помилитись; обов'язково візьміть квитанцію, товарний чи касовий чек або ж інший письмовий документ, що засвідчує факт купівлі, а щодо товарів (робіт, послуг), на які встановлено гарантійний термін, — технічний паспорт або інший документ, що його заступає; дізнайтеся, чи можна повернути продавцеві неякісні товари.

Слайд 6

Реклама, що вводить або може ввести в оману споживачів, є недобросовісною. Таку рекламу в нашій державі заборонено. Законом України "Про рекламу" встановлено обмеження щодо реклами. Так, забороняється реклама: з використанням зображень неповнолітніх, які споживають або використовують продукцію, призначену для до рослих чи заборонену для неповнолітніх; з інформацією, яка може підірвати авторитет дорослих в очах неповнолітніх; з прямими закликами до дітей придбати продукцію або звернутися з таким проханням до інших осіб; яка використовує легковірність чи брак досвіду у не повнолітніх; з використанням справжньої або іграшкової зброї. Забороняється розміщення реклами у приміщеннях шкіл та інших загальноосвітніх закладів освіти.

Слайд 7

Прочитайте кожен із наведених нижче висловів. Вирішіть, чи ви: погоджуєтесь (а); не знаєте (б); не погоджуєтеся (в) з кожним із цих висловів. Уряд повинен повністю заборонити продаж усіх шкідливих для споживачів товарів. Необхідно повністю заборонити продаж товарів у невстановлених місцях, а на осіб, які порушують це правило, накладати відповідальність. Уряд повинен заборонити рекламу, яка не містить усієї необхідної споживачеві інформації. На більшість покупців не впливає реклама на телебаченні й радіо. Продавців, які обманюють споживачів, слід суворо карати. Батьки повинні мати право повернути товар на суму більше 50 грн. продавцеві, якщо він придбаний неповнолітнім до 14 років. Батьки повинні представляти інтереси неповнолітніх споживачів

Слайд 8

Слайд 9

Якщо ви придбали товар неналежної якості: підготуйте письмові документи, що засвідчують факт купівлі (квитанцію, товарний чи касовий чек); пам'ятайте, що втрата цих документів, неодержання їх під час придбання чи неможливість їх відновлення не позбавляє вас можливості доводити факт купівлі з допомогою свідків; якщо на товар установлено гарантійний термін, візьміть технічний паспорт чи інший документ, що його заступає;

Слайд 10

Якщо ви придбали товар неналежної якості: переконайтеся, що вади товару виникли не через порушення вами правил користування товаром або його зберігання; поверніться з товаром неналежної якості туди, де ви його купили; зверніться до продавця, поясніть йому сутність вашої скарги і покажіть підготовлені вами документи;

Слайд 11

Якщо ви придбали товар неналежної якості: якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги, звертайтеся зі скаргою (претензією) до власника товару чи директора магазину, в якому ви його придбали; вимагайте, щоби вашу скаргу зареєстрували, собі залиште її другий екземпляр із позначкою про прийняття скарги; якщо протягом місяця ви не отримали відповіді або в задоволенні вашої вимоги відмовлено, зверніться до суду.

Слайд 12

Якщо ви придбали товар неналежної якості: Директорові магазину (власникові товару): _____________________________________________________________________________________________________________ зазначається найменування підприємства (власника); _________________________________________________________________________________________________________________ в родовому відмінку зазначаються прізвище, ім'я, по батькові, домашня адреса споживача СКАРГА (ПРЕТЕНЗІЯ) Зазначається, коли і за якою ціною було придбано товар, який встановлено на нього гарантійний термін та якими документами стверджуються ці дані. Описуються причини скарги, в чому полягає порушення прав споживача. Викладаються зміст претензії та конкретні вимоги споживача. Зазначається, які документи додаються до скарги (претензії). Дата Підпис

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Правознавство