З досвіду викладацької роботи класного керівника 2 класу Аверіної Інни В'ячеславівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Одна з провідних цілей, які я ставлю перед собою – розвиток особистості та колективізму, тобто комфортне самопочуття кожної дитини в класі. Рівні можливості для розвитку та самопізнання, створення позитивного психологічного клімату.
виховання духовної культури особистості, створення умов для вільного вибору своєї світоглядної позиції; формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою як могутнім чинником становлення громадянина України; виховання поваги до Конституції, законів України, національної символіки; формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати для розквіту держави, готовності її захищати; формування творчої, працелюбної особистості; забезпечення духовного взаємозв’язку поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії рідного народу; забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я;
Найпоширеніший вид виховної роботи в класі (як співпраці) – виховні години з елементами тренінгу для учнів та збори з елементами тренінгу – для батьків. Використовую діалогічні методи навчання та виховання, а саме: Дискусії; Колективне обговорення проблеми; Використання психодраматичних ситуацій; Рольові ігри; Створення проектів; Соціальні ігри; Уроки – диспути.
Під час створення учнівського самоврядування використовую рольові ігри як один із найбільш ефективних засобів навчання.
Я проводжу моніторингові дослідження розвитку особистості, що дає змогу вести облік рівня розвитку кожного, враховуючи труднощі, прогноз та колективно-педагогічні заходи. У діаграмах фіксується рівень розвитку якостей особистості.
Особливу увагу приділяю педагогічно запущеним дітям, дітям з девіантною поведінкою. Мета: не допустити переживання цими дітьми своєї “нездатності”, не дозволити виникнення байдужості до навчання, праці; - не притуплювати почуття честі та гідності.
При плануванні роботи з учнівським колективом головним я вважаю ідею особистої спрямованості виховного процесу. Виховний план я складаю за тематичними блоками. Це дає можливість творчо підійти до планування заходів щодо всебічного розвитку особистості.
Також приділяю увагу розвитку духовної особистості учнів. Були проведені такі виховні години як “ Життя людини - найвища цінність”, “ Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього ”. Після таких заходів дівчата та хлопці стають м’якішими, добріши-ми, людянішими.
Особливу увагу звертаю на роботу з батьками. Бо ми знаємо, що основний рушійний фактор у вихованні з дитиною – сім’я. І як би школа ефективно не будувала свою роботу, необхідних результатів вона не отримає, коли не буде справжнього виховання в родині, сім’ї. Вивчаю особливості кожної сім’ї. Пропоную батькам заповнити анкети, відповіді яких допомагають мені краще організувати заняття, дати потрібні педагогічні рекомендації. Встановлюю індивідуальний контакт з кожною родиною. Постійний телефонний контакт, зустрічі, бесіди в школі, спілкування через учнівський щоденник.
Сенс моєї діяльності, як класного керівника – подарувати дитині цей чудовий світ, здиву-вати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя – це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.
Схожі презентації
Категорії