ТАРАН АЛЛАВІКТОРОВНА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Освіта вища Навчальний заклад Херсонський державний університет Спеціальність Початкові класи Педагогічний стаж 23 роки Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії» ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
«Якщо дати дитині одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все своє життя» МУДРА ПРИТЧА ПІВНІЧНИХ РАЙОНІВ
Підготовка дитини не до окремого уроку, а на «завтра», до самостійного життя. НАША ПЕРСПЕКТИВНА МЕТА
Виконання режиму дня; Виховання організованості; Навчання раціональних способів запам'ятовування; Розвиваю мислення, спостережливість, увагу; Розвиваю інтерес до навчання, прагнення пізнавати невідоме. ПРИВЧАЮ САМОСТІЙНО ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯ
Тримай книгу в чистоті. Перегортай аркуші за верхній край. Не слинь пальці, коли перегортаєш аркуші. Не виривай листки з книги. Не клади в книгу олівець, ручку та інші речі. Зроби в книгу закладку. ПАМ’ЯТКА «ЖИВИ КНИГО»
Приступаючи до читання, підготуй спочатку робоче місце: прибери зі столу зайві предмети, вимкни радіо, телевізор, увімкни добре освітлення. Не дозволяй собі думати про те, що тебе цікавило до початку читання. Якщо у ході читання мовчки раптом усвідомив, що твоя увага вже деякий час зайнята сторонніми думками, негайно зосередься, спробуй знайти місце де ти перестав усвідомлено читати, і звідси читай удруге, прагнучи бути якомога уважнішим. ПОРАДИ УЧНЯМ ПІД ЧАС САМОЧИТАННЯ
Ігри добукварного періоду «Скільки речень» Учитель читає речення. Учні на пальцях показують, скільки речень у цьому тексті. Виграє той, хто менше за всіх помилиться. «Знайди відповідну схему» Учитель подає на таблиці схеми речень: I _ _ . I _ _ _ . I _ _ _ _. Потім зачитує речення. Діти повинні знайти схему кожному реченню. ІГРИ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Ігри букварного періоду Гра «Так» чи «Ні» «Живі звуки» «Подаруй іграшку» «Слово про зиму» «У світі тварин» «Розсели слова в будинки» ІГРИ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Ігри післябукварного періоду Гра «Відгадай казку» Гра «Казочки з помилками» Гра «Настрій феї» Кросворд «Ква-ква» Гра «Незвичайний поїзд» Гра «Знайди правильну відповідь» ІГРИ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Попросіть дитину прочитати слова і сказати, чи існують предмети або явища, які вони позначають Завдання – гра «Прочитай загадку» Перестав слова в реченні Вправи, що сприяють формуванню швидкої реакції на слово, розвиткові навичок читання за здогадкою Слово – лабіринт ( вставити малюнки) ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ
Читання уривка перший раз з олівцем (1 хвилина) Читання цього ж уривка другий раз ( 1 хвилина) Порівняння результатів Читання уривка втретє у темпі скоромовки Читання в повільному темпі незнайому частину ЕЛЕМЕНТИ МЕТОДИКИ ЗАЙЦЕВА
Назви кожний предмет і обведи його червоним олівцем, якщо в цьому слові є звук (а); синім – якщо є звук (о); зеленим – якщо є звук (с). Поруч з кожним малюнком, у рамці, намалюй стільки кружечків, стільки звуків у слові. Визнач, яким є в кожному слові перший звук твердим чи м'яким. Підкресли малюнок з твердим першим звуком – червоним олівцем, а з першим м'яким. Склади оповідання за малюнком, використовуючи словосполучення: садити дерева; захищати від шкідників. Склади оповідання, використовуючи дані слова та словосполучення: повертатися з півдня, будувати гнізда, дятел, пити сік. РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Утвори слова за допомогою префіксів роз-, без- Утвори слова за допомогою префіксів з-, с- Утвори слова за допомогою суфіксів. Добери споріднені слова. Познач корінь. Познач будову слова. Допиши слова – назви професій. Познач в них суфікси. РІЗНОРІВНЕВІ КАРТКИ - ЗАВДАННЯ
Прочитай текст. Перекажи його зміст. Добери заголовок. Прочитай текст. Що нового ти дізнався з нього? Прочитай текст. Про що він? Прочитай текст. Яку картину ти собі уявляєш? Допиши казку за поданим початком. Прочитай казку. Знайди іменники. Прочитай текст. Спиши його. ЗАВДАННЯ З ТВОРІВ В.СУХОМЛИНСЬКОГО
Префікс і прийменник Жили собі в Країні Слів два хлопчики. Звали Префікс і Прийменник. Вони були великими друзям разом читали книжки, разом вчили уроки, разом відпочивали, все ділили порівну. Але вдача у них була різна. Префікс був незвичайний чарівник. Щойно побачить якесь слово,подає йому руку і вмить стає частиною того слова. А Прийменник був зовсім не такий. Він ходить Країною Слів з багатьма словами, та ніколи з ними не з'єднувався.. Прийменник йшов іншими словами на такій відстані, що між ним і словом може стати ще одне слово. Помітила це Граматика і видала наказ: «Нехай Префікс завжди буде частиною слова, А Прийменник нехай пишеться з іншими словами окремо». ЛІНГВІСТИЧНІ КАЗКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Уважно прочитай задачу. Подумай, що означає кожне число, який зв’язок між ними, повтори подумки запитання задачі, чи можна розв'язати її однією дією. Якщо зв’язок між числами не вдалося встановити одразу, то запиши умову коротко або у вигляді схеми. Склади план розв'язування. Склади числовий вираз і обчисли його значення або розв'яжи задачу окремими діями. Поміркуй, чи можна дати повну відповідь на запитання задачі. Перевір відповідь. ПАМ’ЯТКА РОЗВЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ
Схожі презентації
Категорії