Табанова Світлана Іванівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Табанова С.І. Вчитель хімії середньої загальноосвітньої школи №238 Деснянського району м. Києва Табанова С.І.
Табанова С.І. « Есть некий час – как сброшенная клажа : Когда в себе гордыню укротим. Час ученичества – он в жизни каждой Торжественно-неотвратим» ( М.Цветаева ) Будь яка радість швидкоплинна і тільки одна - доступна нам постійно – це радість учнівства. Виховати учня для того, щоб потім у нього вчитися. Табанова С.І.
Табанова С.І. Матеріали передового педагогічного досвіду “ Розвиток критичного мислення учнів на уроках хімії ” “Многие люди скорее умрут, чем начнут думать. И умирают, так и не начав.” Бертран Рассел Табанова С.І.
Табанова С.І. «Технологія завтрашнього дня потребує не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на монотонних роботах, не людей, які виконують накази, не зморгнувши оком, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення в реальності, яка швидко змінюється». англ. філософ О.Тоффлер Табанова С.І.
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та впровадженні методики організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, що сприяє формуванню критичного мислення на уроках хімії Об’єктом дослідження є формування критичного мислення на уроках хімії. Предмет дослідження – зміст прийоми, методи розвитку критичного мислення. Табанова С.І. Табанова С.І.
Завдання дослідження: здійснити аналіз психолого-педагогічної літератури та шкільної практики з проблеми дослідження; вивчити наявні умови вирішення проблеми на практиці, констатувати та проаналізувати типові недоліки та їх причини; розробити методику розвитку критичного мислення учнів при вивченні хімії в основній школі; провести експериментальну перевірку запропонованої методичної системи; розробити систему уроків, самостійних та практичних робіт для 9 класу. Табанова С.І. Табанова С.І.
Табанова С.І. Критичне мислення це… уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору; уміння піддавати ідею коректному скептицизму; об'єднання активного й інтерактивного процесу; перевірка окремих ідей на можливість їх використання; моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору; переоцінка та переосмислення понять та інформації; здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення. Табанова С.І.
Для стимулювання критичного мислення учителю необхідно: виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення; дозволити учням вільно розмірковувати; приймати різноманітні ідеї та думки; сприяти активному залученню учнів до процесу навчання; забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від насмішок; висловити віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження; цінувати критичні міркування учнів. Табанова С.І. Табанова С.І.
Табанова С.І. Для формування критичного мислення на уроках хімії я використовую: Розвивальне навчання Особистісно орієнтоване навчання Інтерактивні методи Проектну діяльність Дослідно-експериментальну діяльність Табанова С.І.
Мозкова атака Робота в парах Есе Сенкан Передбачення за ключовим словом Цитата Взаємне навчання Джигсоу Аналіз ознак і понять Кероване читання з передбаченням Щоденник подвійних нотаток Робота в парах і групах Есе Сенкан Збережи останнє слово Аналіз ознак і понять Джигсоу Кубування Щоденник подвійних нотаток «Спочатку треба пробудити душу в дитині, а потім шліфувати розум… Надто багато в світі людей, яким ніхто не допоміг пробуджуватися». Антуан де Сент Екзюпері
Я бачу... Я чую... Я відчуваю... О. І. Пометун порівнює мозок людини з комп’ютером, вважаючи, що і той і інший треба «ввімкнути» “ Учитель – це скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію і почує…” "Как, по-твоему, нужен кому-нибудь ребенок, который не думает? Даже в шутке должна быть какая-то мысль, а ребенок, согласись сама, вовсе на шутка!” Світ Потойбіччя
Олжас Сулейменов. -Мамо, а чому верблюд вродливий? -Що ти, Боже, таж потворний він! Не чіпай! Який гидкий, паршивий! Потім тягнеш пальці в рот! -Ні, вродливий! Бачиш - він вродливий? Бачиш, дідуся на спинці покатав, А коли його я попросила, Руку він мені полоскотав...
Табанова С.І. Антуан де Сент Екзюпері Оноре де Бальзак Ги де Мопассан Шарль де Голь Петренко Шевченко Іваненко Григоренко
Табанова С.І. ГОМОЛОГИ ( від грецького “homologos”, “homos” – подібний, схожий та “logos” – слово, закон).
Табанова С.І. пента - п`ять гекса - шість гепта - сім окта - вісім нона - дев`ять дека - десять
Табанова С.І. ДИП ФРІЗ Міжнародна непатентована назва: Comb drug Виробник: "SSL Industries Ltd" від імені "Mentholatum Co Ltd" для "Mentholatum Company Limited", Шотландія/Великобританія Лікарська форма: Спрей Форма випуску: Спрей для зовнішнього застосування по 135 г (200 мл) у балончиках № 1 Діючі речовини: 1 балончик містить:n-пентану - 54.0 г, левоментолу - 2.7 г Допоміжні речовини: диметиловий ефір, етанол Фармакотерапевтична група: Різні препарати, які мають протизапальну дію. Показання: Симптоматичне лікування болю у м'язах, включаючи біль у попереку, ревматичного болю, ішіасу, люмбаго, фіброзних запалень, болю від забиття, судом та розтягнень зв'язок.
Із алхімічного трактату: “ Якщо Марс у своєму блискучому обладунку кинеться в обійми Венери, що розтанула від пекучих сліз, він неминуче почервоніє…” Марс – залізо Венера – мідь “ Пекучими сльозами ” називали сильні кислоти Уривок можна тлумачити так: ” Блискуче залізо, занурене в розчин мідної солі, неминуче покриється шаром червоної міді ”
Експериментальна задача Na CuSO4 H2O 1. Виділення газу 2. Утворення осаду синього кольору 3. Утворення осаду чорного кольору 4. Виділення тепла 5. Полум`я
2Na + 2H2O = 2NaOH + H2↑ 2NaOH + CuSO4 = Cu(OH)2↓+ Na2SO4 Cu(OH)2 → CuO + H2O 2H2 + O2 = 2H2O t
Табанова С.І. Форми організації навчальної діяльності учнів у процесі формування критичного мислення Групова навчальна діяльність “ Мозковий ” штурм Дискусія Асоціативне мислення Сенкан Есе Проектні технології “Багато хто з людей скоріше помруть, ніж почнуть думати. І помирають, так і не почавши”. Бертран Рассел Табанова С.І.
Табанова С.І. “ …Я рада, що чогось ще не умію, Однак цього ніскільки не боюся, Бо щось, чого робити ще не смію, Дарує віру в те, що ще навчуся…” Табанова С.І.
Григорий Поженян Я такое дерево Ты хочешь, чтобы я был, как ель, зеленый, Всегда зеленый - и зимой, и осенью. Ты хочешь, чтобы я был гибкий как ива, Чтобы я мог не разгибаясь гнуться. Но я другое дерево. Просто, я другое дерево. Говорят, если деревья долго лежат в земле, То они превращаются в уголь, в каменный уголь, Они долго горят не сгорая, и это дает тепло. А я хочу тянуться в небо. Не потому что я лучше других деревьев, нет. А просто, я другое дерево. Я такое дерево. 1977
Схожі презентації
Категорії