X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація Тарнавська І.В.

Завантажити презентацію

Презентація Тарнавська І.В.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Уманської міської ради Тарнавської Інни Володимирівни

Слайд 2

Моє педагогічне кредо “Увесь зміст виховання в дитинстві полягає, напевне, у тому, щоб діти пізнали розумом і сердцем, що щастя не можна одержати в спадщину, що його треба творити силами своєї душі.” В. Сухомлинський

Слайд 3

Науково-методична проблема Впровадження методу проектів у початковій школі

Слайд 4

Метод проектів Метод навчання; Форма організації навчання; Педагогічна технологія; Педагогічна система; Інновація

Слайд 5

Педагогічні функції методу проектів Дидактична Пізнавальна Розвивальна Виховна Соціалізуюча

Слайд 6

Дидактична функція Вироблення вміння конструювати свої знання; Ознайомлення зі способом роботи з інформацією; Формування вміння презентувати результати своєї роботи; Формування навичок самоорганізації

Слайд 7

Пізнавальна функція Підвищення мотивації учнів до отримання нових знань; Формування вміння продукувати, аргументувати та захищати свої ідеї; Формування навичок емоційно-вольової сфери

Слайд 8

Розвивальна функція Розвиток творчих і дослідницьких здібностей особистості; Розвиток критичного мислення; Розвиток комунікативних умінь і навичок

Слайд 9

Виховна функція Виховання значущих загальнолюдських цінностей; Виховання почуття відповідальності та самодисципліни

Слайд 10

Соціалізуюча функція Формування навичок спілкування у соціумі; Вироблення власного погляду на події; Осмислення своїх можливостей; Усвідомлення власної значущості під час роботи в команді

Слайд 11

Дидактичні принципи, які підтримують метод проектів Активності; Продуктивності; Технологічності; Саморозвитку; Опори на суб’єктивний досвід учнів; Зв’язку дослідження з реальним життям; Співробітництва і партнерства

Слайд 12

Ознаки навчального проекту Наявність значущої в дослідницькому або творчому аспекті проблеми; Значущість для учня передбачуваних проектованих результатів; Вирішення проблеми з використанням зразка дії, але в нових умовах; Самостійне виконання проекту або його частини; Використання проектно-пошукових і проектно-дослідницьких прийомів роботи

Слайд 13

Типи навчальних проектів за формою проведення вистава урок екскурсія фестиваль відеопроект

Слайд 14

Структура проектної діяльності молодших школярів Організація проекту; Вибір теми; Планування; Реалізація; Підсумок

Слайд 15

Проект для учнів 1-го класу “Українська народна іграшка. Лялька.“ Мета проекту: Ознайомити учнів з історією виникнення ляльки, різновидами матеріалу, з якого вони виготовлялися, навчити виготовляти ляльку . Стимулювати розвиток ініціативності, самостійності; сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формування ключових компетентностей учнів.

Слайд 16

Етапи роботи над проектом Планування діяльності. Постановка конкретних завдань. Створення дослідницьких груп: “Сонечко”, “Пізнайко”, “Розумнички”, “Перлинки”, “Зірочки”.

Слайд 17

Виготовлення української народної іграшки ляльки.

Слайд 18

Практичне використання виробів. Підбиття підсумків роботи над проектом.

Слайд 19

Поширення досвіду Участь у обласній виставці педагогічних технологій 2011 рік. Журнал “Початкова Освіта” №27, липень 2011 Педагогічний калейдоскоп №3. 2011

Слайд 20

Впровадження методу проектів в 2011-12 н.р.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо