X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація системи роботи школи з обдарованими учнями на окружній конференції

Завантажити презентацію

Презентація системи роботи школи з обдарованими учнями на окружній конференції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Окружна конференція Впровадження ефективних форм і методів у забезпеченні системного педагогічного супроводу дитячої обдарованості, створення оптимальних умов щодо розвитку природних нахилів та здібностей талановитої учнівської молоді, її успішної самореалізації в умовах соціуму УКРАЇНА КИЇВСЬКА РАЙОННА у м. ДОНЕЦЬКУ РАДА ВІДДІЛ ОСВІТИ

Слайд 2

Донецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 58 Донецької міської ради Донецької області Щоб виховати талановиту особистість, необхідно, насамперед, уміти виявляти обдарованих дітей, виховувати та навчати їх так, щоб максимально розвивати їхні творчі здібності. Л. Яцкова L/O/G/O

Слайд 3

Будемо говорити Рекомендації. Розвиток природних нахилів та здібностей. Створення оптимальних умов. Система роботи з обдарованими дітьми. Зміст виступу

Слайд 4

Актуальність “Обдарованість – це дарунок для учня й мука для вчителя”?! Суб’єктивний підхід до організації роботи з талановитими учнями стихійний, формальний та безсистемний підхід до роботи з дітьми, що мають ознаки обдарованості Відсутність цілеспрямованої підготовки педагога до роботи з обдарованими дітьми на етапі навчання у ВНЗ Мало уваги приділяється динаміці, постійної роботи педагога над собою

Слайд 5

Понятійний калейдоскоп Обдарована дитина – це така дитина, яка має вищий рівень здібностей, ніж у її однолітків. Обдарованість – специфічне поєднання здібностей високого рівня, а також інтересів, потреб, що дає можливість виконувати певну діяльність на якісно високому рівні, відмінному від умовного “середнього рівня”. Обдарованість дитини – це здібність, яка в структурі особистості дитини найбільш розвинена, хоча може не перевищувати здібностей однолітків; в останньому випадку виникає парадокс існування обдарованості “необдарованої” дитини.

Слайд 6

ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Слайд 7

Методи роботи спостереження самостійна робота портфолио дослідницький підхід пошуковий підхід діагностування

Слайд 8

Виявлення обдарувань

Слайд 9

Слайд 10

РЕКОМЕНДАЦІЇ Діяльність освітнього округу буде сприяти забезпеченню доступності до якісної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів “Путилівки” за умов: - створення єдиної ефективної системи управління освітнім округом, яка б здійснювала організацію, методичне забезпечення та контроль за діяльністю підпорядкованих йому освітніх округів з урахуванням типів навчальних закладів та їх навчально-методичного забезпечення; - створення освітнім округом умов для оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників у шкільних освітніх округах через розвиток інноваційної діяльності вчителя та впровадження нових педагогічних технологій; - спрямування системи освіти освітнього округу на особистість, тобто забезпечення кожній дитині можливості відповідно до особистісних прагнень, рівня розвитку, знань, умінь та навичок обирати індивідуальну освітню траєкторію, форму та зміст загальної середньої освіти; - забезпечення гнучкості, варіативності системи освіти в освітньому окрузі, яка підпорядкована задоволенню широкого діапазону індивідуальних освітніх потреб населення відповідно до соціальних, національних, територіальних особливостей. - створення системи психолого-педагогічного та медико-валеологічного забезпечення освітнього процесу (наявність необхідних спеціалістів, організація педагогічної і психологічної просвітницької роботи з батьками, реалізація оздоровчих програм для учнів та вчителів).

Слайд 11

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо