Презентація Гурової Г.М.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
РІШЕННЯМ РАЙОННОЇ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ОЧАКІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАЖМІНІСТРАЦІЇ ВІД 23.04.2008р. ПРИСВОЄНО ЗВАННЯ “ВЧИТЕЛЬ – МЕТОДИСТ”
2004 рік - Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України; 2007 рік - нагрудним знаком “ Відмінник освіти України ” 2010 рік – нагрудним знаком “ Василь Сухомлинський ” НАГОРОДИ
Щоб не загубитися в потоці інформації, якою насичений сучасний світ, потрібно уміти виділяти головне від другорядного, важливе від менш важливого. Для цього кожній людині, а учневі – тим більше, необхідні сконцентрована увага, хороша пам’ять і високі розумові здібності.
РОЗВИТОК УВАГИ І ПАМ’ЯТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ - тема методичної роботи Актуальністю проблеми є спроба розкрити сучасні шляхи у процесі розвитку уваги і пам’яті школярів, показати принципово нові підходи до питання організації та вдосконалення навчально - виховного процесу
ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ГУРОВОЇ Г.М. З РОЗВИТКУ УВАГИ ТА ПАМ’ЯТІ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ
МОЇ ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ Відразу після пояснення нового матеріалу ні в якому разі не переходити до етапу закріплення В стислій, компактній, строго логічній формі розказати новий матеріал ще раз. Це робиться за допомогою опорних конспектів, підключаючи до слухового сприйняття зорове, образне Введення нового матеріалу будувати на варіативності форм, методів, способів, мовних утворень Робота по закріпленню, практичній обробці навичок і вмінь починається тільки на етапі осмисленого розуміння введеного нового матеріалу
МОЇ ПОРАДИ УЧНЯМ 1. Під час пояснення нового матеріалу дивіться на вчителя, уважно слухайте його і спостерігайте, що і як він розповідає і показує. Знайте, що за допомогою зорової пам’яті засвоюється 90%(!) інформації. 2. Думайте разом з вчителем. Слухаючи, образно представляйте собі предмети, явища, якості, про які говорить вчитель. До нових слів підбирайте синоніми, які пояснюють їх значення. Використовуйте асоціації, образи, шукайте парадоксальні зв'язки і паралелі з новим матеріалом. Слідкуйте за думками вчителя – це добра школа культури мислення і мови. 3. Не залишайте без відповіді жодного запитання або сумніву. Запитання говорить про активність мислення. У випадку сумніву не бійтеся вступати в дискусію з вчителем, але при цьому доводьте, аргументуючи свою точку зору. Пам'ятайте: під час дискусії важливо не тільки довести свою точку зору, але зрозуміти й позицію опонента
ЯК ПРИСКОРИТИ РОЗУМОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ? НАВЧИТИСЯ ЕКОНОМИТИ ЧАС!!! ( це означає в майбутньому більш продуктивно розв'язувати виробничі та життєві проблеми і задачі) ПРИСКОРИТИ ДІЮ – не витрачати час на “розкачку” (підручники, зошити, довідники, канцелярські приладдя повинно бути на своєму місці, “під рукою”); не допускати в'ялості і непотрібних пауз під час роботи; не відволікатися на сторонні подразники. ЗАСТОСОВУВАТИ ПРОДУКТИВНІ СПОСОБИ ДІЯЛЬНОСТІ (забезпечити “внутрішнє” прискорення темпів роботи) при письмі при заучуванні тексту при заучуванні віршованих текстів
ДЕВІЗ МОГО ЖИТТЯ НЕ ПОЗВОЛЯЙ ДУШЕ ЛЕНИТЬСЯ! ЧТОБ В СТУПЕ ВОДУ НЕ ТОЛОЧЬ ДУША ОБЯЗАНА ТРУДИТЬСЯ И ДЕНЬ И НОЧЬ, И ДЕНЬ И НОЧЬ …
Схожі презентації
Категорії