Презентація досвіду Чепки Я. Б.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація досвіду вчителя початкових класів Уманської міської гімназії Уманської міської ради Черкаської області Чепки Яни Борисівни
Моє педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра»
Педагогічні орієнтири моєї діяльності Вірити в свою іскру Божу. Посміхатись! Без учительської посмішки гасне в житті учнів світло радості пізнання, тануть любов і прагнення. Любити дітей, любити кожну дитину від усього серця. Бути оптимістом щодо будь – якої дитини в будь – яких випадках. Постійно шукати в дитині багатство її душі. Завжди поспішати до дітей, радіти кожній зустрічі з ними.
Науково-методична проблема « Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі учнів початкової школи »
Актуальність та перспективність проблеми Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів Щоб навчання було радістю, дитина має стати активним учасником процесу засвоєння знань. З цією метою міністерство освіти Постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2011 року було затверджено новий Державний стандарт початкової загальної освіти зорієнтований на соціалізацію молодшого школяра. Так позитивними змінами нової редакції зазначеного документа є: впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів; в освітній галузі “Технології” виокремлено змістовну лінію “Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями”.
Обґрунтування проблеми Сьогодні не можна вважати викладання якісним, якщо вчитель не використовує у своїй роботі з учнями комп'ютерні технології та Інтернет У початковій школі ІКТ можна використовувати на будь-якому етапі уроку: Завдяки використанню ІКТ навчальне середовище можна доповнити відео, звуком, анімацією. Учителю застосування ІКТ дозволяє економити час і максимально ефективно вирішувати повсякденні справи і обов'язки як фахівця.
Шляхи реалізації проблеми Уроки з використанням ІКТ. Створення і використання цифрових ресурсів. Використання комп'ютерних навчальних програм. Демонстрація наочності. Використання ресурсів освітніх сайтів Інтернету. Створення проектів. Гурткова робота.
ІКТ використовую на уроці для: демонстрації навчальної інформації організації індивідуальної роботи учнів комбінованого поєднання демонстрації та індивідуальної роботи
Можливості ІКТ ІКТ Швидко отримувати потрібну інформацію Відслідковувати результати навчання учнів Оформляти документацію Обмінюватися досвідом роботи з колегами Спілкуватися з батьками
Ідея досвіду базується на положеннях програми Intel “Навчання для майбутнього”, мета якої-підготувати вчителів загальноосвітніх закладів України до ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Мета моєї роботи: вивчати передовий досвід роботи з комп'ютерними технологіями; використовувати його у своїй професійній діяльності; передавати знання у сфері ІКТ учням, колегам; підвищувати якість навчально-виховного процесу.
Методична робота Участь у виставці педтехнологій Створення цифрових ресурсів: презентації з курсу “Я і Україна” 2 клас“Лікарські рослини” для змістовної лінії “Жива природа”, яка була відзначена грамотою ЧОІПОПП (2011 р.); презентації з курсу “Я і Україна. Громадянська освіта” 3 клас “Походження назв міст України” із серії “Культура рідного краю”, яка була розміщена на сайті “Вчитель, вчителю, учням та батькам” (2012 р.); навчально-методичний посібник “Формування інформаційно-комунікаційної компетентності у початковій школі” з електронним додатком у який ввійшла серіїя цифрових ресурсів для уроків позакласного читання у 3 класі теми “Літературні казки”, що представлена на конкурс “Освіта Черкащини 2013”. Лікарські рослини Я і Україна, 2 клас Підготувала Чепка Яна Борисівна, учитель початкових класів Уманської міської гімназії Уманської міської ради Черкаської області
Робота з обдарованими дітьми І етап ( шкільний) Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика: Герасименко Максим - І місце, Проніна Лідія – ІІІ місце. Конкурс «Юний художник»: Герасименко Максим - І місце. Конкурс «Кмітливий математик»: Герасименко Максим - І місце, Мельник Андрій – ІІ місце, Рєзнік Георгій – ІІІ місце. Конкурс читців – декламаторів: Проніна Лідія – І місце, Герасименко Максим – ІІ місце, Ільченко Дмитро - ІІ місце. ІІ етап ( міський) Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика: Герасименко Максим - відзначено. Конкурс «Юний художник»: Герасименко Максим - І місце. Конкурс «Кмітливий математик»: Герасименко Максим - ІІІ місце, Мельник Андрій - ІІІ місце. Конкурс читців – декламаторів: Проніна Лідія - ІІІ місце.
Залучення учнів до щорічної участі в інтерактивних конкурсах Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру” Український інтерактивний конкурс “Колосок”
Схожі презентації
Категорії