X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація Долобан О.О.

Завантажити презентацію

Презентація Долобан О.О.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація досвіду вчителя початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Уманської міської ради Долобан Олена Олександрівна

Слайд 2

“Учитель покликаний використовувати всі можливості, щоб саме в роки дитинства донести до свідомості й серця найтонші відтінки барв, пахощі слова, щоб рідне слово стало духовним багатством дитини” В. О. Сухомлинський

Слайд 3

Моє педагогічне кредо “Хто опановує нове, плекаючи старе, той може бути справжнім учителем”. (Конфуцій)

Слайд 4

Науково – педагогічна проблема : Особистісно орієнтований підхід до формування і розвитку мовленнєвої компетенції й творчих здібностей учнів.

Слайд 5

Потрібно, щоб слово жило, трепетало в свідомості дитини, щоб воно стало для неї інструментом, за допомогою якого вона опановує знання. В.О. Сухомлинський Обґрунтування проблеми

Слайд 6

Ідея досвіду базується на положеннях М. Ф. Бунакова Ф. І. Буслаєва В. І. Водовозова Я. К. Грота О. А. Потебні В. О. Сухомлинського К. Д. Ушинського Ф. Ф. Фортунатова

Слайд 7

Новаційна значущість пропонованого досвіду Формування мовленнєвої компетентності школярів полягає у здатності слухати, сприймати і відтворювати інформацію, читати і розуміти текст, вести діалог, брати участь у дискусіях, переконувати і відстоювати свою точку зору, висловлювати власні думки, міркування.

Слайд 8

Мовленнєва компетенція – це вміння адекватно й доречно практично користуватися мовою в конкретних ситуаціях (висловлювати свої думки, бажання, наміри, прохання), використовувати для цього як мовні, так і позамовні (міміку, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності мовлення. Мовленнєва компетентність – забезпечує розуміння чужих і створення власних висловлювань у повній відповідності до мети й обставин спілкування, вміння і навички успішної комунікації.

Слайд 9

Чотирифазова структура мовленнєвої діяльності Аудіювання Говоріння Читання Письмо

Слайд 10

Розвиток мовлення Уміння користуватися нею Прес оволодіння рідною мовою Засвоєння досвіду набутого людством

Слайд 11

Основні комунікативні ознаки мовлення: Правильність Чистота Точність Логічність Виразність Образність Доступність Дієвість Доцільність

Слайд 12

Основне призначення розвитку мовлення молодших школярів Мета призначення: Визначити початковий рівень мовленнєвих здібностей учнів; Розробити корекційну програму; Реалізувати корекційну програму для підвищення мовленнєвих здібностей учнів; Визначити кінцевий рівень мовленнєвих умінь; виробити індивідуальні рекомендації.

Слайд 13

Формування мовленнєвої компетентності базується на таких формах роботи: інтерактивне навчання; моделювання життєвих ситуацій; використання рольових ігор; особистісно зорієнтоване навчання.

Слайд 14

Прийоми розвитку мовленнєвої компетентності Складання казок Написання творів, переказів Активізація словника учнів Робота в малих групах Створення проблемних ситуацій Творчі вправи та завдання Складання віршів Діалогічне мовлення Подорожі Рольові ігри Нестандартні уроки

Слайд 15

І земля без мови – не земля. І любов без мови без`язика. В. Юхимович У своїй педагогічній діяльності прагну будити думку школяра, вчу сприймати і відчувати все серцем, спрямовую учнів у самостійний пошук знань.

Слайд 16

Чудодійним методом розвитку мовлення дітей назвав В.О. Сухомлинський казку. За його словами, це “свіжий вітер, що роздуває вогник дитячої думки і мови” Прийоми складання казок: “Салат із казок”. “Казки навиворіт”. “Перебріхування казок”. “Додавання в казку чарівних предметів”. “Казка – перетворення”.

Слайд 17

Моя мета Створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини. Надати можливість кожному учневі відчути радість досягнення, усвідомлення своїх здібностей, віру у свої сили. Розвивати мовленнєві вміння, комунікативно – творчі здібності. Дати відчути радість від здолання труднощів. Допомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, завжди необхідно докладати зусиль. Запалити в дитячому серці вогник допитливості. Допомогти дитині зрости в умовах успіху.

Слайд 18

Вважаю, що мудрість педагога – це творчість і праця над собою. Навчати та виховувати – це є мистецтво, тому завершеність і досконалість неосяжні, а розвиток і вдосконалення є нескінченні.

Слайд 19

Друковані роботи

Слайд 20

В. О. Сухомлинський писав: “ Якщо мені вдалось домогтись, щоб дитина, в розвитку мислення якої траплялись серйозні затримки, придумала казку, пов`язала у своїй уяві декілька предметів оточуючого світу, значить можна сказати з упевненістю, що дитина навчилася мислити ”.

Слайд 21

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо