Портфоліо вчителя математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учителю! Ти наче нездоланність, А вічний послух – шлях є твій Твоє завдання – сіяти прекрасне В дитячих душах сповнених надій! Іліяшик Л.П. Вчительки математики ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. Т.Г.Шевченка
Рік народження - 1965 рік Освіта – Кам’янець-Подільський педагогічний інститут ім. В.П. Затонського у 1987 році; ІІ курс магістратура при Кам’янець-Подільському державному університеті спеціальність “Педагогіка. Математика” Фах – вчитель математики та фізики; Місце роботи – Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 ім. Т.Г.Шевченка, вчитель математики; Педагогічний стаж – 19 років; Проблеми, над якими працюю “Математика і духовність”, “Методика проблемного вивчення інтеграла і його застосування в загальноосвітніх навчальних закладах , в школах і класах з поглибленим вивченням математики та ВНЗ І- ІІ рівня акредитації”.
Нормативно-правова база Конституція України; Закон України “Про освіту” Закон України “Про загальну середню освіту” Концепція загальної середньої освіти Закон України “Про охорону дитинства” Указ Президента України “Про заходи щодо поліпшення функціонування та розвитку загальної середньої освіти” Державна національна програма “Освіта ХХІ ст.” Державна програма “Вчитель” від 28.03.2002 №379 Національна доктрина розвитку освіти України ХХІ ст Державний стандарт загальної середньої освіти
“Математика є частиною духовного життя, глибоко пов’язана не тільки з астрономією і механікою, а й з архітектурою і технікою, з філософією” Голландський математик Б. Ван-дер-Варден. На своїх уроках я намагаюсь розв’язати одне з болючих питань освіти:
Гуманізація навчання Інтерактивні технології навчання Інтелектуальний розвиток учнів, логічна грамотність Історична спадщина Математична мова
Урок-гра Урок КВМ Урок-змагання Урок-казка Урок-подорож Урок-творчість Урок-мислення на природі Напрямки функціонування пізнавальної діяльності учнів Урок як форма організації навчання Форми організації пізнавальної діяльності:
В своїй педагогічній діяльності використовую різні види тестів: Організація системного контролю рівня та якості засвоєння учнями матеріалу є важливою складовою процесу навчання математики. Своєчасний контроль дає змогу чітко і результативно проводити діагностику і корегування знань учнів. ДІАГНОСТИЧНУ ПРОГНОЗУЮЧУ НАВЧАЛЬНУ ОРІЄНТУЮЧУ РОЗВИВАЮЧУ ВИХОВНУ ТА ІН. Одна із сучасних форм контролю тестування в свою чергу виконує такі функції
Домінуючою функцією навчання математики є інтелектуальний розвиток учнів (розвиток, алгоритмічного, творчого мислення, інтуїції та кмітливості). Результати досягнень наших учнів на міських олімпіадах з математики доводить правильність нашої роботи За останні роки, зокрема мої учні досягли: 2003 н.р. Стасюк Олена (10 кл.) – ІІІ місце Долиняк Олександр (10 кл.) - ІV місце 2005 н.р. Бойко Віталій (6 кл.) – ІІІ місце
Виступ на педагогічній раді “Створення гуманної, демократичної атмосфери в школі на основі взаємної поваги педагогів і учнів” Виступ на засіданні методичного об’єднання вчителів природничого циклу “Формування духовної атмосфери на уроках математики” Участь у ярмарках педагогічних ідей та знахідок: 2005 р “Геометрія в кросвордах”; 2007 р. “Методичний порадник для шкільного методичного об’єднання вчителів математики і фізики”
Кам’янець-Подільський державний університет Фізико-математичний факультет МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА на тему: “Методика проблемного вивчення інтеграла і його застосування в загальноосвітніх навчальних закладах , в школах і класах з поглибленим вивченням математики та ВНЗ І- ІІ рівня акредитації. Магістрантки фізико-математичного факультету ІЛІЯШИК ЛЮДМИЛИ ПАВЛІВНИ НАУКОВИЙ КЕРІВНИК ДОЦЕНТ, КАНДИДАТ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК СМОРЖЕВСЬКИЙ Л. О.
Спрямована на формування гармонійної, всебічно розвиненої творчої особистості, справжнього патріота своєї країни Зустрічі Навчальні екскурсії Дискусії Вікторини Круглі столи Бесіди
Освіта повинна забезпечувати результат, кінцевий продукт. Тому вона має будуватись не стільки за типом передачі знань, умінь і навичок, скільки створювати умови для формування і розвитку здібностей учня до діяльності, самовизначення, рефлексії, мислення
З 26 випусників класу: 18 учнів поступило у ВНЗ КПДУ – 9 (обрали професію вчителя) ПДАТУ – 8 учнів; Військово-інженерний інститут – 1учень; У навчальні заклади І-ІІ рівня акредитації -2учня.
А що далі ? 2006 – 2007 н.р. Адаптація учнів 5 класу до умов середньої школи. Формування дружнього учнівського колективу
Схожі презентації
Категорії