Портфоліо вчителя хімії Спеціалізована школа «Тріумф» М. Київ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Репінська Наталя Василівна Народилася 16 березня 1963 року. У 1985 році закінчила Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської за спеціальністю вчитель хімії та біології. Педагогічний стаж на посаді вчителя хімії – 26 років.
27 березня – 22 квітня 1995 року Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів із спеціальності хімія за розділами програми: психологія, українознавство, хімія і методика викладання. 04 - 30 січня 1999 року Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів із спеціальності хімія за розділами програми: педагогіка, психологія, українознавство, хімія і методика викладання; виконала курсову роботу на тему «Окисно-відновні реакції в темі «Сірка та її сполуки». 02 - 20 жовтня 2006 року Факультет підвищення кваліфікації Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка ; виконала випускну роботу на тему «Метод проектів на уроках хімії»; 24 жовтня по 26 грудня 2011 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка ; виконала випускну роботу на тему «Використання багатомірної дидактичної технології на уроках хімії в основній школі» 1995 рік: присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; 1999 рік: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; 2007 рік: підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «Старший учитель»; ПІДВИЩЕННЯ АТЕСТАЦІЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Мета професійної діяльності Метою своєї професійної практики вважаю створення умов для продуктивної діяльності учнів з набуття та використання знань, отриманих під час вивчення хімії, їх аналіз, систематизацію, узагальнення та використання у повсякденному житті.
Вважаю, що найбільш ефективними сьогодні є технології, які реалізують ідею індивідуалізації навчання та дають простір для творчого самовираження учнів. Приорітети побудови навчального процесу НАВЧАННЯ Діяльнісне Продуктивне Особистісно- орієнтоване Компетенттнісне
Відповідно віку школярів та основного способу їхньої діяльності добираю комплекс педагогічних технологій, основу якого складають багатомірна дидактична технологія та технологія різнорівневого навчання з обов’язковим результатом. ТЕХНОЛОГІЇ Технологія проблемного діалогу Інформаційно- комунікативні технології Проектні технології Індивідуально- орієнтоване навчання Ігрові технології Багатомірна дидактична технологія Технологія різнорівневого навчання з обов’язковим результатом
Результати професійної діяльності Порівняння якості знань та успішності учнів за три останні роки
Порівняльна діаграма якості знань учнів з хімії www.triumph.in.ua Спеціалізована школа “Тріумф”
Порівняльна діаграма навченості учнів з хімії порівняно з іншими предметами природничо-математичного циклу www.triumph.in.ua Спеціалізована школа “Тріумф”
Участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії Щороку зростає кількість учнів, зацікавлених у вивченні хімії, тому зростає і кількість тих, хто бере участь в олімпіадах та кількість призерів.
Фото Фото Фото Фото Федоренко Марія, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2010рік Власова Ярослава, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2008 та 2010рік Власова Соломія, призер ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2011рік Матяш Артем, призер ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, 2010рік
Позакласна робота з предмета: Організація та проведення учнівських конференцій: «Глобальні проблеми людства. ХХІ століття» «Пошук та використання альтернативних джерел енергії»
Позакласна робота з предмета: Створення гуманітарного фону Словник хімічних термінів Фільм «Кисень у нашому житті» Роман-енциклопедія «Неймовірна подорож у Хімію» Казка «Пригоди Оксигенятка та його двійника»
Поширення досвіду: Виступила модератором семінарів: «Реалізація вимог до сучасного уроку в практиці його проектування та організації» «Роль проектної технології у формуванні компетентнісного потенціалу учнів» «Формування мотиваційної сфери учня як фактор індивідуального успіху» «Правила і цінності гри» «Синергетичні підходи в сучасній освіті» «Організація самостійної роботи учнів»
Тема і завдання самоосвітньої діяльності Тема: «Застосування інноваційних технологій розвитку предметної компетентності учнів» Завдання: пошук моделі спільної діяльності учнів і учителів з розвитку складових предметної компетентності Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, і шлях дослідження - найважчий. Конфуцій Джерела: Методична фахова періодична преса ; Використання новинок, запозичених з Інтернету; Ознайомлення з передовими інноваційними технологіями; Участь у семінарах, конференціях тощо.
Участь в міських, всеукраїнських семінарах, форумах 2008 р. Міський науково-практичний семінар «Використання мультимедійних технологій у викладанні навчальних дисциплін» 2009 р. Науково-практична конференція «Синергія сучасної школи» (Інститут лідерства, освітнього законодавства і політики, Академія педагогічних наук України, ГУОН КМДА) 2010 р. Виїздне засідання наукової ради Академії педагогічних наук України 2011 р. Всеукраїнська науково-практична конференція. Освіта й сучасні глобалізацій ні процеси: український вимір 2011 р. Міжнародний практичний семінар (Україна-Білорусь). Інноваційні технології – інноваційним школам
Буринська Ніна Миколаївна, доктор педагогічних наук , професор, головний науковий співробітник НАПН України та Величко Людмила Петрівна, доктор педагогічних наук, прфесор, старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України, завідувачка лабораторії хімічної і біологічної освіти - гості школи . Цікавляться матеріально-технічною базою викладання хімії у приватній школі.біологічної освіти.
Релакс Читаю літературу в жанрі фентезі Г.Л. Олді, Р. Желязни, М. Дяченко та С. Дяченко та ін. Вирощую квіти на дачній ділянці Піклуюся про домашню улюбленицю
Схожі презентації
Категорії