X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Коблиця Марина Георгіївна Вчитель інформатики Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки

Завантажити презентацію

Коблиця Марина Георгіївна Вчитель інформатики Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Коблиця Марина Георгіївна Вчитель інформатики Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки

Слайд 2

Освіта – вища, Харківський університет ім. М.Горького, прикладна математика Педагогічний стаж – 21 рік Категорія , звання – вища, методист Нагороди – Почесна грамота МОН України, Відмінник освіти України

Слайд 3

Кредо Навчаючи вчуся

Слайд 4

Мета Сформувати в учнів головні компоненти інформаційної культури, уміння приймати виважені рішення, нести відповідальність за результат їх здійснення, виховати гармонійно розвинуту особистість

Слайд 5

Проблема Використання опорних конспектів як один із методів формування активних розумових, творчих здібностей учнів в умовах особистісно орієнтованої освіти.

Слайд 6

Переваги використання конспектів для учнів Дають змогу подавати матеріал блоками Дозволяють наглядно виділити основні поняття і полегшити учням самостійну роботу з підручником чи додатковою літературою Дозволяють скоротити час на вивчення теорії і звернути більшу увагу на виконання практичних завдань Дозволяють здійснювати диференційований підхід до учнів в контексті особистісного-орієнтованого навчання(кожен працює на посильному для себе рівні) Сприяють активному засвоєнню теми, розвитку логічного мислення Сприяють усвідомленню учнями своєї значимості, поверненню втраченої віри в себе

Слайд 7

Методика роботи з використання опорних конспектів На початку блоку теми – ввідна лекція Формулюються ключові моменти теми Народжується конспект – схема

Слайд 8

Методика роботи з використання опорних конспектів Обговорення між учнями Учитель виступає у ролі координатора, консультанта

Слайд 9

Методика роботи з використання опорних конспектів Фронтальна проробка теми, виконання тренувальних вправ Сильні учні виступають у ролі консультантів

Слайд 10

Методика роботи з використання опорних конспектів Індивідуальна робота над темою (практична робота) Створення диференційованих груп Тематичний залік

Слайд 11

Важливе в системі уроків Учні на кожному етапі повертаються до опорних знань, але щоразу по новому, глибше Діти отримують навики співробітництва між собою і з учителем

Слайд 12

Розробка і підбір дидактичних матеріалів Диференційовані завдання і вправи Індивідуальні (творчі) завдання для обдарованих учнів Завдання практичних робіт, тематика навчальних проектів обов'язково передбачають міжпредметні зв'язки Постійне оновлення тематичних папок завданнями та вправами різних типів і рівнів Система демонстраційних і навчальних програм, таблиць, слайдів, презентацій

Слайд 13

Позакласна робота з інформатики Створена програма школи олімпійського резерву з програмування Розроблені програми для пропедевтичних спецкурсів з основ комп'ютерної грамотності у 5-8 класах Стаття “ Метод проектів у світлі новітніх інформаційних технологій ” надрукована у збірці “ Педагогіка математики і природознавства ” ПОІППО Підготовка і проведення постійно діючих семінарів – тренінгів для вчителів району та області

Слайд 14

Позакласна робота з інформатики Тренер обласного рівня міжнародних програм “Intel. Навчання для майбутнього ” та “Microsoft. Партнерство у навчанні ”

Слайд 15

Позакласна робота з інформатики Учасник міжнародних форумів (2005-2008рр.) “ Нові горизонти ІКТ в освіті ” Учасник другого Всеукраїнського конкурсу “ Вчитель – новатор ” компанії Майкрософт (2006 р.) Голова районного методичного об'єднання вчителів інформатики Голова районного журі по перевірці олімпіадних робіт з програмування Член обласного журі по перевірці олімпіадних робіт з програмування

Слайд 16

Досягнення 15 учнів - призери районних олімпіад, 1 учень – призер обласної олімпіади з програмування (2005 – 2009рр.) 7 учнів отримали відмінні і добрі результати у міжнародному математичному конкурсі “ Кенгуру ” (2006-2009 рр.) 6 учнів мають відмінний та добрий результат у Всеукраїнському конкурсі знавців інформатики “ Бобер ” (2009 р.) 17 випускників обрали професії пов'язані з розвитком інформаційних технологій

Слайд 17

У вільний час… Література, література, література!!! Родина, друзі, подорожі… Театр Музика

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо