ДОСВІД РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Бібліотекар – Таранова Н.В. Бібліотекарем працює з 1997 року. Освіта вища. У 2010 році закінчила фізичний факультет ЗНУ. В школі має навантаження: 0,5 ст. заступника директора з виховної роботи, 0,5 ст. – бібліотекаря, 7 год. – фізики.
Головна мета школи – забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання. Проблемна тема школи: «Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі» Шкільна бібліотека здійснюючи бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу,відповідно меті школи та проблемній темі, над якою школа працює, разом з педадогічним колективом виконує єдину для школи державну програму національної освіти та виховання учнів. Свою діяльність бібліотека здійснює відповідно до плану роботи та керуючись законодавчо-нормативними документами: -Законом України «Про бібліотеку і бібліотечну справу»; -Законом України «Про освіту»; -«Положенням про шкільну бібліотеку» -«Інструкцією про порядок доставки, комплектування та облік літератури».
Проблемна тема: «Формування особистісно – орієнтованого школяра засобами творчої співпраці шкільної бібліотеки і педагогічного колективу.»
Наша бібліотека як центр духовного становлення особистості: Сприяє успішному засвоєнню учнями навчальних програм Розвиває творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси школярів, Формує духовну культуру школярів, духовних ціннісних орієнтацій через засвоєння надбань вітчизняної та духовної культури.
В своїй роботі над проблемною темою бібліотекар працює над завданнями: володіти вмінням співвідносити форми і методи роботи з моральними потребами і мотивами поведінки учнів володіти вмінням через книгу формувати творчу особистість звертати посилену увагу до особистості кожного учня
Бібліотека розташована на першому поверсі школи. Займає ізольоване приміщення. Загальна площа -34,2 кв.м Книгосховище – 9 кв.м Читальний зал поєднаний з абонементом Кількість читальних місць у читальному залі - 8 Бібліотечне оснащення: стелажі –10 кафедра –1 столи –6 книжкові шафи –4 Освітлення відповідає санітарно – гігієнічним вимогам У бібліотеці є комп’ютер випуску до 1997 року.
Фонд бібліотеки укомплектовано літературою: основний бібліотечний фонд(без урахування підручників) - 5137 примірників психолого – педагогічні науки – 75 суспільно – політичні науки – 108 прикладні науки – 137 природничі науки – 307 література, мовознавство – 567 мистецтво і спорт – 131 художня література - 3703 підручники - 9485 примірників Фонд розставлено за таблицями ББК. Режим збереження фонду дотримується. До фонду відкритий доступ. Всі видання технічно оброблені.
Результативність співпраці бібліотеки з педагогічним колективом залежить від того, на скільки майстерно шкільний бібліотекар разом з педагогами школи, прилучає дитину до книжки вчить оволодівати мистецтвом літературного читання, активно популяризує книжку, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань, формує національну свідомість, характер, моральні якості. Навчити дитину любити книгу, сприймати її як невичерпне джерело пізнання світу, знань і мудрості народної - головне завдання нашої шкільної бібліотеки. Велику роль у розв'язанні цього завдання займає масова робота шкільної бібліотеки.
В конкурсі «Живи, книго!» беруть участь учні всіх класів, класні керівники, вчителі – предметники, бібліотекар. В класах діють «Пости бережливих», книжкові лікарні. У проведенні акції особлива роль належить бібліотечному активу. Разом з бібліотекарем він готує та проводить рейди перевірки стану збереження підручників, бесіди, інформаційні години В школі працює “Книжчина лікарня”. Бібліотекар намагається як можна більше дітей залучити до цієї справи.
Тиждень безпеки Бібліотека приймає активну участь в проведенні тематичних місячників та тижнів.
Вибір форм спільної роботи бібліотекаря і вчителя залежить від виховної мети, різноманітності книг, які бібліотека може запропонувати читачам, від вікових та психологічних особливостей читачів. У своїй роботі наша бібліотека у тісній співпраці з педколективом використовує різні форми масової роботи. Цікаво проводяться літературні ранки для учнів 1-4 кл, літературні брейн-ринги, вікторини, конкурси, години спілкування, свята до ювілеїв видатних письменників та ін. Діти із задоволенням приймають участь у заходах, спілкуються з бібліотекарем на перервах та після уроків; у бібліотеці є багато книжкових виставок, які допомагають читачам у підборі літератури, розкривають книжковий фонд бібліотеки.
Не оминайте наш поріг, Беріть скарби нетлінні в руки. Нема прекрасніших доріг, Ніж, в цей вселюдський храм науки.
Схожі презентації
Категорії