Дитячо-юнацька музична вокально-хореографічна студія "Світанок"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Д и р е к т о р Шеманаєва Наталія Володимирівна Управління освіти Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації Інноваційна сучасна модель ПНЗ
виховання естетичної культури дитини та формування гуманістичного світогляду особистості як носія моральних і духовних цінностей української нації шляхом розвитку творчих здібностей засобами виконавського мистецтва. Забезпечення культурного розвитку суспільства у безперервному зв’язку мистецьких традицій минулого з тенденціями сучасних освітніх технологій.
ДИРЕКТОР ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З АГЧ ХУДОЖНІЙ КЕРІВНИК ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НВР МЕТОДИСТ ТЕХНІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ХУДОЖНЯ РАДА ПЕДАГОГІЧНА РАДА ЗАГАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНЕ ВІДДІЛЕНЯ ХОРОВЕ ВІДДІЛЕННЯ ОРКЕСТРОВЕ ВІДДІЛЕННЯ АНСАМБЛЬ ПІСНІ І ТАНЦЮ «СВІТАНОК»
делегованих студією “Світанок” в освітній простір, полягає у створенні системи інтегрування навчальних планів і програм чотирьох самодостатніх відділів (хореографічний, хоровий, оркестровий, загально-естетичний) з метою створення єдиного колективу – ансамблю пісні і танцю “Світанок”
Директор студії «Світанок» ставить перед собою завдання: Бути архітектором організаційних процесів розвитку; Створювати умови для розвитку студії вцілому та кожного окремо; Бути вчителем. На цьому шляху актуальними є питання професіоналізації процесу управління навчальним закладом як інституцією та можливість високої мінливості організаційних структур. Перспективний розвиток управлінської діяльності в студії пов’язаний з поступовою зміною рівня здійснення управління: від адміністрування (І рівень) до менеджменту (ІІ рівень) та лідерства (ІІІ рівень). Планування Розвиток ініціативи Колективізм Перевірка фактичного виконання планів Перспективність Діловитість Компетентність Гуманізація ДЮМВХС «СВІТАНОК» ТІСНИЙ ЗВ'ЯЗОК З ГРОМАДСКІСТЮ ТІСНИЙ ЗВ'ЯЗОК З ЖИТТЯМ Консолідація зусиль за принципами колегіальної та особистої відповідальності Виконання соціального замовлення держави
Виховання молодих педагогічних кадрів, передача досвіду роботи з метою збереження інноваційної моделі закладу. Стимулювання розвитку педагогічної майстерності, що відповідає вимогам звання «керівник гуртка-методист»: 2009 – 1; 2011 – 4; 2012 – 1; Спрямування зусиль педагогічного колективу на створення індивідуальних та комплексних адаптованих програм: 2010 – 2, 2011 – 2. Впровадження проекту «Творчість і пізнання – шляхи реалізації учня-виконавнця». /в матеріалах конкурсу/. Активна участь закладу та окремих фахівців в освітніх форумах, публікації в ЗМІ. Налагодження зв’язків з ЗНЗ: концертно-просвітницька діяльність, ініціювання створення навчально-виховного комплексу: ДЮМВХС «Світанок» № 44 №21 № 33 №165 Розвиток мережі гуртків та державно-громадської моделі управління закладом. Маркетингова діяльність
Педагогічна рада Художня рада Методична рада ДЮМВХС «Світанок» Піклувальна рада Рада учнівського самоврядування Батьківський комітет Методичне об’єднання викладачів Профспілковий комітет С п і в п р а ц я Всеукраїнська хореографічна спілка Міське хорове товариство «Тоніка» Спілка поляків м. Києва Кінологічна спілка Культурно-просвітницький центр «Дружба» Громадська організація «Просвіта» Національний заповідник «Софія Київська» Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Інститут обдарованої дитини АПН України Академія танцю ім. Сержа Лифаря Дитячий фонд України Національний комплекс «Експоцентр України» Газета «Позашкілля» Центр святкових і масових заходів «Козар» Педагогічна рада
В 2012-2013 н. р. загальна кількість працівників – 52 З них: І. адміністративні – 3 ІІ. педагогічні – 40 (основні – 32, сумісники - 8) ІІІ. технічні – 12 (основні – 10, сумісники - 2) За віком: До 30 років – 24 31-40 років – 6 41-50 років – 5 51-55 років – 11 Пенсіонери – 6 (кількісний і віковий склад)
Паспорт проектної роботи Назва проекту: «Творчість і пізнання – шляхи реалізації учня-виконавця» Дата: започатковано в 2010 році Місце проведення: ДЮМВХС «Світанок» Тип проекту: творчий Ідея: подолання стереотипів суспільного мислення в напрямку творчої соціалізації обдарованих дітей Мета проекту: досягти відповідності творчих завдань вимогам часу, через історіографію прокладати гуртківцям шлях у майбутнє Завдання проекту: – створити педагогічні умови для вдосконалення та модифікації виконавських прийомів і навичок у їх перманентно-варіативному поєднанні; – сформувати у вихованців стійкий потяг до творчого опанування реалій оточуючого світу; – виховувати позитивне ставлення до життя в процесі творчої комунікації; – розширити формат егрегору, відкривши нові горизонти пізнання через прикладні види музичної діяльності; – розробити та запровадити до навчально-виховного процесу комплекс проектних заходів для підвищення ефективності позашкільної освіти в студії «Світанок». “егрегор” (гр.) – ментальний конденсат речей, що продукується думками та емоціями людей і набуває самостійного буття.
ІНТЕРАКТИВНА СТУДІЯ-ТЕАТР «МОЦАРТ І СУЧАСНІСТЬ» МУЗИЧНІ ТВОРИ В.А. МОЦАРТА , ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ РІВНЮ МАЙСТЕРНОСТІ УЧНЯ-ВИКОНАВЦЯ (2-6 роки навчання) (індивідуальна та ансамблева діяльність) ДЕКЛАМАЦІЯ ТА СЦЕНІЧНІ ДІАЛОГИ (самостійна та колективна репетиційна діяльність) СТАРОВИННІ ТАНЦІ: МЕНУЕТ РІГОДОН ПОЛОНЕЗ (постановча діяльність) ДЕКОРАЦІЇ, КОСТЮМИ, ЩО ВІДТВОЮТЬ АТМОСФЕРУ МУЗИЧНОГО САЛОНУ ХVIIІ СТОРІЧЧЯ (колективна діяльність) Опис Інтерактивна студія театр стартувала 25 січня 2011 на базі гуртка домристів під керівництвом М.В. Літвінової. Учні перетворюють простір уроку на простір життя – вони відтворюють атмосферу епохи , в якій жив і працював сам геній: вивчають та виконують старовинні танці, музику, імпровізують. Композиційно передано настрій музичного салону та характерні риси австрійської культури XVIIІ століття : манера спілкування, костюми загальна стилістика. Очікувані результати Досягнення максимального рівня зони комфорту; подолання надлишкової втоми учнів шляхом вивільнення сегменту генерації ідей в процесі мобілізації резервів свідомості; векторне спрямування творчого потенціалу вихованців на безперервний пошук нових форм самовираження засобами мистецтва і органічне поєднання з оточуючим світом.
Паспорт проектної роботи Назва проекту: «Арт-мозаїка» Дата: започатковано в 2012 році Місце проведення: ДЮМВХС «Світанок» Тип проекту: творчий Ідея: розширення креативного простору, урізноманітнення форм практичного застосування спеціалізованих вмінь та навичок вихованців, створення моделі музичного театру. Мета проекту: активізація творчих механізмів мистецького пізнання світу, засвоєння вихованцями системи театралізованих прийомів та засобів виконання. Завдання проекту: – сформувати у вихованців базове уявлення про жанр театрального мистецтва та його використання у масових заходах студії «Світанок»; – виявити особистісні орієнтири вихованців з метою найбільш ефективної їх реалізації у проектних заходах; – удосконалювати ансамблеву та індивідуальну акторську майстерність вихованців студії; – сприяти формуванню професійного та соціального партнерства, створенню клімату психологічного комфорту; – закладати передумови майбутньої професійної діяльності; – залучати вихованців до складання сценаріїв (творчі групи) та участі у музичних виставах; – створити збірку сценаріїв, відеорепортажів, режисерських ессе, текстів ведучих масових заходів.
«Країна Чудес» (за одноіменним художнім фільмом Т. Бертона, на сюжет казки Л. Керола) Автор, режисер – постановник Гринчук Г. С. Дійові особи: Ролі виконували: Аліса Кібукевич Н. Авесалом Андросюк Л. Червона Королева Гринчук Г. С. Біла Королева Федоришин Г. Капелюшник Євтушенко Є. В. Кролик Гринчук О. Миша Соня Цибенко М. Кіт Чешир Гринчук М. Березневий Заєць Нестеров Д. Близнята Заруда Я., Заруда О. Гейміш Дем*яненко Р. варта (армія) Королев вихованці хореографічного відділу
Зміст Вистава складається з семи сцен, об’єднаних однією дією, під час якої перед глядачами відкривається фантастичний світ Країни Чудес. Наскрізний розвиток сюжету змальовує пригоди головної героїні – дівчинки Аліси, яка під час подорожі знайомиться з мешканцями Країни. Серед них – Капелюшник, Чеширській Кіт, Чудакувата гусінь Авесалом та ін. Контрастне протистояння Червоної та Білої Королев (правительки Країни Чудес та її сестри) змушує Алісу втрутитися в хід подій заради істини кохання: День Святого Валентина – світ кохання – це і є Країна Чудес! Виставу поставлено за участю вихованців студії «Світанок», солістів та учасників Народного художнього колективу дитячого ансамблю пісні і танцю «Світанок». Тривалість вистави: 1 година, 20 хвилин Місце проведення: ДЮМВХС «Світанок» Дата і час: 18.02.2011 р. (18.00) Повна версія сценарію зберігається в матеріалах режисера студії Гринчук Ганни Сергіївни.
«Різдво з Тімоном та Пумбой» (за сюжетом мультфільму Р. Аллерса та Р. Мінкоффа «Король Лев») Автор, режисер – постановник Гринчук Г. С. Дійові особи: Ролі виконували: Тімон Ярошенко В. Пумба Андросюк Л. Кіара Гринчук М. Мандріл Рафікі Євтушенко Є. В. Лев Шрам Гураль Б. Я. Кова Гринчук О. Гієна Шейзі Бондарець Т. В. Гієна Зіра Гринчук Г. С. Сімба Конашук О. П. Нала Федоришин Г.
Зміст В далекій Африці, на землях Прайду, росте Різдвяник. Він розквітає лише раз на рік – у святий день Різдва – і є символом цього свята. Герої вистави – Кіара - донька короля Сімби та її друзі (смішний сурікат Тімон і життєлюбний кабан Пумба) рятують від лап шахрая Шрама та його помічниць гієн чудодійну рослину Різдвяник, заради процвітання савани, щастя та спокою жителів Прайду. Виставу поставлено за участю вихованців та викладачів студії «Світанок», солістів та учасників Народного художнього колективу дитячого ансамблю пісні і танцю «Світанок». Тривалість вистави: 1 година 20 хвилин Місце проведення: ДЮМВХС «Світанок» Дата і час: 22.01.2012 р. (17.00) Повна версія сценарію зберігається в матеріалах режисера студії Гринчук Ганни Сергіївни.
«Чарівна країна Неверленд» (за одноіменною казкою Дж. М. Баррі) Автор, режисер – постановник – Гринчук Г. С. Дійові особи: Ролі виконували: Пітер Пен Гринчук О. Тінь Пітера Пена Гринчук М. Дінь-Дінь Ткаченко А. Венді Андросюк О. Р. Власта Грабовська В. Марі Скляр М. Джон Третяк П. Капітан Джеймс Крюк Гураль Б. Я. Місіс Смі Ярошенко В. Пірати вихованці Друзі Пітера Пена – загублені дівчиська хореографічного відділу Крокодил Конашук О. П.
Зміст Ті, хто вірить в дива, можуть потрапити до чарівної країни Неверленд і зустрітись із хоробрим Пітерем Пеном та феєю Дінь-Дінь. Герої вистави – Венді та її діти Власта, Джон та Марі – побачили цю країну на власні очі, допомогли Пітеру Пену у його боротьбі з Капітаном Крюком і врятували Дінь-Дінь. Головна ідея вистави: щоби зберегти світ краси і мрії, треба вірити в нього і мати справжніх друзів. Тривалість вистави: 1 година Місце проведення: ДЮМВХС «Світанок» Дата і час: 11.01.2013 р. (18.00) Повна версія сценарію зберігається в матеріалах режисера студії Гринчук Ганни Сергіївни.
за період 2008-2013 рр.: 2008 – Лауреат 39-го Міжнародного дитячого фестивалю фольклору «Ліпани-2008» (Словаччина) 2008 – Лауреат ІІІ Міжнародного юнацького фольклорного фестивалю (Іспанія) 2008 – Лауреат Міжнародного фольклорного хореографічного фестивалю (Молдова) 2009 – Лауреат ХІ Міжнародного свята пісні і танцю «Слов’янський вінок – 2009» (Естонія) 2010, 2012 – Перша Премія Всеукраїнського фестивалю дитячої творчості «Чисті роси» (м. Київ) 2011 – Лауреат І Міжнародного дитячого фестивалю (м. Мерсін, Туреччина) 2011 – Лауреат Міжнародного фестивалю «Сонце. Радість. Краса» (м. Несебр, Болгарія) 2012 – Переможець І Міжнародного конкурсу-фестивалю мистецтв «Кримська фейерія - 2012» (м. Ялта, Крим) 2012 – Лауреат Першої Премії ІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу «Дебют» (Болгарія) 2013 – Підтвердження звання “Народний художній колектив”
V Міжнародний фестиваль – конкурс мистецтв «Кримська феєрія» - 2013 Кращий вокально-хореографічний колектив ХХІ століття (молодша категорія) І, ІІ, ІV місця
Схожі презентації
Категорії