X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Аналіз роботи методичного обєднання вчителів природничо- математичного циклу за І семестр 2013 р.

Завантажити презентацію

Аналіз роботи методичного обєднання вчителів природничо- математичного циклу за І семестр 2013 р.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Завдання МО на 2013-2014 н.р. Формувати в учнів сучасний екологічний світогляд та цілісну картину природничо-математичних знань.  Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання природничо-математичних дисциплін та предметів художньо-естетичного циклу Продовжити впровадження сучасних інноваційних та інформаційнх технологій навчання, використовувати на уроках доступні програмні педагогічні засоби. Активізувати позакласну роботу з природничо-математичних дисциплін та предметів художньо-естетичного циклу шляхом проведення предметних тижнів. Покращити роботу з обдарованими дітьми шляхом вивчення передового педагогічного досвіду вчителів району, області, України, залучення учнів до участі у олімпіадах і творчих конкурсах. Підвищувати професійну майстерність педагогів шляхом самоосвіти та опрацювання новинок методичної літератури та педагогічної преси. Опрацювати програми з природничо-математичних дисциплін та предметів художньо-естетичного циклу для 5 класу та забезпечити їх якісне виконання.

Слайд 3

Слайд 4

Кількісний склад методичного об'єднання Бойченко Оксана Олексіївна Секретар методо'бєднання

Слайд 5

Кількісний склад методичного об'єднання Нагорна Наталія Іванівна Заступник директора з НВР

Слайд 6

Кількісний склад методичного об'єднання Компанієць Людмила Іванівна

Слайд 7

Кількісний склад методичного об'єднання Лойко Наталія Леонідівна

Слайд 8

Кількісний склад методичного об'єднання Рєзвих Олена Вікторівна

Слайд 9

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ І ЗАСІДАННЯ 3 _ вересня 2013 року Ефективність роботи МО в минулому навчальному році та затвердження плану роботи на новий навчальний рік. Форма проведення : Науково-методичний семінар

Слайд 10

Підсумки роботи МО та затвердження плану роботи на 2013-2014 навчальний рік Опрацювання методичних рекомендацій щодо вивчення предметів природничо- математичного циклу у 2013-2013 н.р. Обговорення постанови КМУ від 23.11.2011 р. №1392 „Про затвердження держав-ного стандарту базової і повної загальної стандарту базової і повної загальної середньої освіти Опрацювання листа МОН України №1/9-368 від 24.05.2013 р.«Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі.» , додатку 1 до листа МОН України №1/9-368 від 24.05.2013 р та листа МОН України №1/9-383 від 30.05.2013 середньої освіти ” та ознайомитися з особливостями державного р. «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році». Опрацювання наказу МОНмолодьспорт N 1/9- 529 від 27.12.2000 « Орієнтовані вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природно-математичних дисциплін у 5-11 класах» , листа МОНмолодьспорт від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів» , наказу МОНмолодьспорт № 496 від 03 червня 2008 року «Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» , критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. Узгодження календарно-тематичного планування вчителів природничо-математичного циклу на 2013-2014 н.р. Підготовка і проведення шкільних олімпіад з предметів: математика, фізика, хімія, біологія, географія, інформатика

Слайд 11

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІІ ЗАСІДАННЯ ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІІ ЗАСІДАННЯ 17 вересня 2013 року ІІ. Проведення І етапу всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін Форма проведення : Науково-методичний семінар

Слайд 12

1. Ознайомлення з нормативною-правовою базою при проведенні І етапу учнівських олімпіад. 2. Ознайомлення з правилами проведення І етапу учнівських олімпіад 3. Визначення та затвердження олімпіадних завдань для проведення І етапу олімпіад.

Слайд 13

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІІІ ЗАСІДАННЯ 20 Листопада 2013 року ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ІІІ ЗАСІДАННЯ 20 Листопада 2013 року ІІІ. Шляхи вдосконалення методики сучасного уроку Форма проведення: проблемний стіл з елементами тренінгу

Слайд 14

1. Результати анкетування учнів щодо інтересу до вивчення природничих та математичних наук 1. Результати анкетування учнів щодо інтересу до вивчення природничих та математичних наук 2. Доповідь «Шляхи вдосконалення методики сучасного уроку» 3. Обмін досвідом про шляхи вдосконалення методики сучас- ного уроку 4. Ознайомлення з передовим досвідом вчителів міста, області, України щодо шляхів вдосконалення методики сучасного уроку 5. Результати проведення І етапу та участі учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з природничо-математичних дисциплін 6. Аналіз впровадження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в 5 класі 7. Відвідування і обговорення відкритих уроків учителів природничо-математичного циклу 8. Ознайомлення з графіком та умовами проведення предметних тижнів,контрольних робіт за текстами адміністрації, міжнародних та всеукраїнських конкурсів «Кенгуру», « Бобреня», « Кенгуреня», «Колосок» та « Веселий колосок»

Слайд 15

РОБОТА З МОЛОДИМ ВЧИТЕЛЕМ

Слайд 16

Слайд 17

ВІДКРИТІ УРОКИ

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

ТИЖДЕНЬ ХІМІЇ

Слайд 23

Слайд 24

Кожен вчитель під час проведення навчальних занять приділяє належну увагу диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями, використовує групові форми навчання на уроці в оптимальному поєднанні з фронтальними, та додаткову робота з дітьми в позаурочний час. Активізувалася позакласна робота з природничих предметів. Ширшим, глибшим та змістовнішим стало проведення позакласних виховних заходів, предметних тижнів . Виховними заходами охоплюються учні 5-9 класів. Проведені заходи спрямовуються на поглиблення інтересу до вивчення природничих наук та предметів художньо естетичного циклу, розвиток інтелектуальних здібностей учнів та їх естетичних нахилів, виховання любові до природи та рідного дому. Кожен вчитель під час проведення навчальних занять приділяє належну увагу диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями, використовує групові форми навчання на уроці в оптимальному поєднанні з фронтальними, та додаткову робота з дітьми в позаурочний час. Активізувалася позакласна робота з природничих предметів. Ширшим, глибшим та змістовнішим стало проведення позакласних виховних заходів, предметних тижнів . Виховними заходами охоплюються учні 5-9 класів. Проведені заходи спрямовуються на поглиблення інтересу до вивчення природничих наук та предметів художньо естетичного циклу, розвиток інтелектуальних здібностей учнів та їх естетичних нахилів, виховання любові до природи та рідного дому.

Слайд 25

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо