Сучасні тенденції ТГП України
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Актуальність даної теми полягає в тому, що незважаючи на те, що дане питання неодноразово розглядалося багатьма видатними науковцями, всеодно в суспільній географії все дуже швидко розвивається та змінюється, в тому числі існують і зміни у транспортно географічному положенні нашої держави, які найчастіше пов’язані зі змінами транспортної інфраструктури, та змінами зовнішньої політики держав
Об’єктом дослідження було обрано транспортно-географічне положення України. Предметом дослідження стали діючі зовнішні і внутрішні чинники, які дають свій вплив на транспортно-географічне положення, та на транспортну систему нашої держави. Предмет і об’єкт дослідження
Мета роботи Відтак метою роботи є з’ясування пануючих у наш час тенденцій, які впливають на транспортно-географічне положення України, на стан транспортної інфраструктури нашої держави, та Кіровоградської області.
Завдання - збір і обробка теоретичного матеріалу з даної тематики; - оцінка нинішнього стану транспортної системи України; - збір і обробка інформації про сучасні тенденції які можуть влинути на транспортно-географічне положення та транзитний потенціал України; - оцінка транспортної галузі Кіровоградської області, її транспортно-географічного положеня; - обрахування коефіцієнту положення для міста Кіровоград у системі Київ – Харків – Дніпропетровськ – Одеса – Донецьк – Львів – Сімферополь - Кіровоград.
Методологія і методи дослідження. Основними методами, які були застосовані під час виконання цієї курсової роботи є: літературний, картографічний, вимірювання, прогнозування, описовий, та такі методологічні підходи як: системний, порівняльний, історичний.
Висновки В ході виконання курсової роботи було зібрано та опрацьовано певну кількість матеріалу з даної тематики, розкрито суть понять «суспільно-географічне положення», та «транспортно-географічне положення», висвітлено історію формування світової транспортної системи, певні її особливості. Оцінюючи нинішній стан транспортної системи України, стає зрозумілим що її інфраструктура не відповідає міжнародним стандартам, переважна більшість автомобільних доріг потребують навіть не ремонту, а будівництва нових, більш сучасних, те ж саме можна сказати і про залізниці, які потребують негайної модернізації, будівництва нових, більш швидкісних залізничних колій, так само і аеропорти не відповідають міжнародним стандартам, так як були збудовані у радянські часи, і вже зараз мають дуже сильно застарілу інфраструктуру. Річковий транспорт взагалі пербуває на стадії вимирання, особливо це стосується пасажирського суднопалавства, яке представлено лише поодинокими сезонними рейсами, та туристичними екскурсіями, багато річкових вокзалів та пристаней закрито. Морський же транспорт України перебуває у значно ліпшому стані, та інтенсивно розвивається, основні його проблеми пов’язані з тим що існує багато застарілих суден, деякі порти потребують реконструкції. Трубопровідний транспорт розвинений чи не найкраще, він є найдешевшим, і має великі перспективи подальшого розвитку. Нині на транспорно-географічне положення України позитивно впливає зростання ролі морських портів, особливо портів Чорного моря, зростає обсяг вантажообігу, існує перспектива розширення транзитного потенціалу за рахунок транспортування каспійської нафти Чорним морем до Одеси, а потім нафтопроводом Одеса – Броди до країн Західної Європи. Також позитивно впливають на транзитний потенціал нашої держави і міжнародні транспортні коридори. Свій позитивний вплив на покращення траспортної інфраструктури має проведення в Україні та Польші у 2012 році чемпіонату Європи з фуболу. Оцішивши транспорт Кіровоградської області можна зробити висновок що завдяки своєму центральному розташуванню область має дуже вигідне транспортно-географічне положення, в області представлені всі види транспорту, особливо розвиненим є автомобільний та залізничний транспорт, водний представлений лише річковим. В обласному центрі є аеропорт, який згодом має отримати статус міжнародного. Результати обрахунку коефіцієнтів транспортного положення для системи Київ – Харків – Дніпропетрвськ – Одеса – Донецьк – Львів – Сімферополь – Кіровоград показали що наш обласний центр має найвигідніше транспортне положення з коефіцієнтом 1. Це свідчить про вигіде ТГП Кіровоградської області.
Схожі презентації
Категорії