X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розробка інтегрованого уроку англійської мови

Завантажити презентацію

Розробка інтегрованого уроку англійської мови

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Автор Казачінер Олена Семенівна Розробка інтегрованого уроку англійської мови на тему „ Корисні та шкідливі звички ” у 3 класі

Слайд 2

Мета: Дидактична: продовжувати формувати у школярів навички здорового способу життя; формувати уміння розповідати про дію у Present Simple з використанням слів every day; often; sometimes; never у стверджувальній, питальній, заперечній формах, а також про дію у Present Continuous; Виховна: виховувати бажання позбавлятися шкідливих звичок; виховання культури спілкування, зокрема, іноземною мовою; Розвиваюча: розвиток пізнавального інтересу, активності, творчих здібностей, комунікативних умінь у межах теми. Обладнання: касета або диск з записом пісні „Физкультурный марш” (Б.Савельев, А.Хайт); касета до підручника “Chatterbox 2”, роздатковий матеріал. Тип уроку: комбінований, із використанням здоров’язберігаючих технологій

Слайд 3

Актуалізація опорних знань Look at the pictures. What are the children doing? Is it useful or harmful?

Слайд 4

Повідомлення теми уроку Отже, сьогодні, діти, ми будемо говорити про корисні та шкідливі звички людини. Не секрет, якщо ви хочете багато встигнути за день, і пограти, і відпочити, треба дотримуватися і режиму дня, і режиму харчування, робити зарядку тощо. Але лінь, бажання поспати та інші шкідливі звички заважають навчанню, заважають зробити корисні справи, та як наслідок — погіршують здоров’я. (інсценізація пісні „Физкультурный марш” (Б.Савельев, А.Хайт), 1 куплет — виконують декілька учнів)

Слайд 5

Мотивація уроку Let’s play in groups. Each group gets a picture and mimes what is at the picture. The other groups guess.

Слайд 6

To eat fast food

Слайд 7

To smoke

Слайд 8

To help about the house

Слайд 9

To eat, to lay and to watch TV

Слайд 10

To water the flowers

Слайд 11

To do the washing-up

Слайд 12

To brush teeth

Слайд 13

To feed a pet

Слайд 14

Пояснення нового матеріалу. Попрацюємо в командах. Кожній команді слід розподілити звички людини на дві групи: корисні та шкідливі.

Слайд 15

Первинне сприймання та усвідомлення нового матеріалу. Game «Useful – Harmful». Clap your hands if you hear a useful habit. Nod your head if you hear a harmful habit. to greet each other to take pencils and pens into the mouth to help people to do morning exercises to bite nails to take care of own clothes to tell lies to watch TV for a long time to smoke or drink alcohol

Слайд 16

Фізкультхвилинка

Слайд 17

А зараз перевіримо, чи дотримуєтеся ви корисних звичок. Попрацюємо в парах. Кожна пара отримує картку з тестом “Are you healthy?”. Позначте, будь ласка, як часто ви виконуєте те, про що у вас запитали.

Слайд 18

Закріплення та осмислення нового матеріалу. А зараз ми послухаємо розповідь про двох дітей. (розповідають та інсценують двоє учнів) Nick is very healthy. He never watches TV. He plays sport every day. He always eats fruit. He washes his face and cleans his teeth every day.

Слайд 19

Lucy is not very healthy. She watches TV every day and she never plays sport. She eats chocolate every day and she sometimes eats fruit. She sometimes cleans her teeth, but she often forgets. She never washes her face.

Слайд 20

Як ви вважаєте, хто з цих дітей здоровий: Нік чи Люсі? Чому? Хто має багато шкідливих звичок? Яких? Назвіть їх англійською мовою. (інсценізація пісні „Физкультурный марш” (Б.Савельев, А.Хайт), 2 куплет — виконують декілька учнів)

Слайд 21

Підсумок уроку Отже, діти, ми з вами дізналися про корисні та шкідливі звички людини, поговорили про них і англійською мовою. Дотримуватися корисних звичок надзвичайно важливо. Як ви вважаєте, що потрібно для того, щоб позбавитися своїх шкідливих звичок? (інсценізація пісні „Физкультурный марш” (Б.Савельев, А.Хайт), 3 куплет — виконують декілька учнів)

Слайд 22

Подивіться на малюнки. Що можна сказати про цих дітей? Порадьте, як їм позбавитись своїх шкідливих звичок, обираючи правильний варіант відповіді. To wash face and hands To comb the hair and to put on clean clothes To play together with children To eat what Granny gives Not to offend the girls

Слайд 23

To eat what Granny gives

Слайд 24

To play together with children

Слайд 25

To wash face and hands

Слайд 26

To comb the hair and to put on clean clothes

Слайд 27

Not to offend the girls

Слайд 28

Повідомлення домашнього завдання Draw and write in your copybooks the useful habits you have. Draw and write in your copybooks the harmful habits you have.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)