X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Опитування експертів з безпеки дорожнього руху

Завантажити презентацію

Опитування експертів з безпеки дорожнього руху

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Опитування експертів з безпеки дорожнього руху Сергій Лилик ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” www.uam.in.ua

Слайд 2

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Оцінка експертами рівня безпеки дорожнього руху в Україні: Задовільний - 5 відповідей 20,8 % Поганий - 12 відповідей 50,0 % Дуже поганий - 7 відповідей 29,2 % Загальна оцінка: стан поганий, з певним ухилом до дуже поганого

Слайд 3

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Оцінка експертами зміни рівня безпеки дорожнього руху в Україні протягом останніх 12 місяців: Дещо покращується 3 відповіді 12,5 % Залишається на незмінному рівні 12 відповідей 50,0 % Дещо погіршується 8 відповідей 33,3 % Дуже погіршується 1 відповідь 4,2 % Загальний висновок: становище погіршується!

Слайд 4

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Рейтинг суспільної значущості факторів безпеки дорожнього руху, оцінка експертів (бали): Стан дорожнього покриття 41 + 33 = 74 Культура поведінки водіїв 43 + 23 = 66 Розмітка дороги 40 + 18 = 58 Регулювання дорожнього руху 42 + 10 = 52 Культура поведінки пішоходів 36 + 15 = 51 Робота дорожніх служб 29 + 16 = 45 Рівень підготовки нових водіїв 26 + 13 = 39 Діяльність ДАІ 17 + 18 = 35 Зовнішнє середовище 18 + 12 = 30 Штрафи 17 + 8 = 25 Експлуатаційні характеристики автомобілів 18 – 1 = 17

Слайд 5

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Експерти дуже критично оцінюють діяльність державних інституцій, які реалізують державну політику у сфері безпеки дорожнього руху. Виділяються державні інституції, щодо діяльності яких є сформована позиція експертів (ДДАІ, Укртрансінспекція, оцінки в діапазоні «задовільно-погано-дуже погано»), а також інституції, про діяльність яких представники зацікавлених організацій поінформовані незадовільно (Укравтодор та інші; велику питому вагу мають відповіді «важко сказати», «нічого про них не знаю»).

Слайд 6

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Оцінка експертами впливу на безпеку дорожнього руху державних документів (програм, концепцій, чинних законів): коливається в межах «задовільно-погано» Лише 1 (один) респондент вказав, що задля вирішення проблем безпеки дорожнього руху потрібно послідовно виконувати чинні документи

Слайд 7

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Експерти критично оцінюють діяльність громадських рад при профільних органах державної влади, принаймні – в частині сприяння вирішенню питань безпеки дорожнього руху. При цьому 30-50% відповідей коливаються у діапазоні «важко сказати – нічого про них не знаю – немає відповіді». Оцінки експертами діяльності інших громадських організацій, дотичних до проблематики безпеки дорожнього руху, принципово не відрізняються від їхньої оцінки державних інституцій – абсолютно переважають оцінки в діапазоні «задовільно – погано – нічого про них не знаю».

Слайд 8

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Експерти зайняли неоднозначну позицію з проблематики страхування учасників дорожнього руху та його впливу на безпеку. Висновок: з питання страхування учасників дорожнього руху потрібен суспільний діалог.

Слайд 9

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Загальна оцінка експертами статистичних звітів Центру безпеки руху та автоматизованих систем при МВС України за повнотою та достовірністю – «задовільно» з певним ухилом до «погано». Проблема, яка загострює питання достовірності - статистика МВС в число загиблих включає лише тих осіб, які померли безпосередньо на місці скоєння ДТП, і не охоплює людей, які внаслідок травм, отриманих під час ДТП, померли у медичних закладах. А це означає, згідно з оцінками низки експертів, принаймні подвоєння кількості загиблих.

Слайд 10

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Експерти практично одностайні - статистичні звіти необхідно доповнити: даними стосовно стану доріг / вулиць, на яких відбулася ДТП, на момент скоєння ДТП (це підтримали 91,6% експертів); даними стосовно стажу водіння винуватців ДТП (83,3%). Універсальна узагальнююча пропозиція: імплементація методик Європейського Союзу

Слайд 11

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” На прохання дати оцінку даних державної статистики стосовно покращання ситуації на дорогах, основні ствердні відповіді експертів («так» і «скоріше так») розподілилися наступним чином: це результат маніпулювання статистичною звітністю – 58,3% це результат штрафних санкцій – 45,9% це результат погіршення дорожнього покриття та зменшення середньої швидкості дорожнього руху – 37,5% Експертне середовище не має консолідованої оцінки даних ДАІ щодо перевищення водіями безпечної швидкості як найважливішої причини скоєння ДТП з постраждалими

Слайд 12

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Експерти в цілому критично оцінюють вплив зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху. - Водночас ДАІ за весь час існування в Україні зовнішньої реклами жодного разу не зафіксував аварії, спричиненої привертанням уваги водія на рекламу. - Фактор зовнішньої реклами (і в цілому зовнішнього середовища) не потрапляє в число пріоритетів водіїв України. - Чисельні закордонні дослідження досі не виявили кореляції між аварійністю та присутністю вздовж доріг зовнішньої реклами. Гіпотеза: Реклама насправді не є фактором безпеки дорожнього руху. Є питання щодо ефективності застосування зовнішньої реклами.

Слайд 13

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Безумовний пріоритет у експертному середовищі мають наступні пропозиції (понад 80% експертів вважають їх дуже важливими): Розбудова якісних доріг та підтримка їх у належному стані Невідворотні покарання за грубі порушення правил дорожнього руху, які призвели до важких наслідків Підвищення культури водіїв та пішоходів Впровадження системи відповідальності дорожніх служб за підтримання доріг у належному стані

Слайд 14

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” На думку експертів, пріоритет має розробка наступних документів (понад 50% опитаних вважають їх дуже важливими) : Стандарти стану доріг / вулиць (стан покриття, розмітки, регулювання тощо) Стандарти дорожнього будівництва відповідно до вимог Європейського Союзу

Слайд 15

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Позиція вищого керівництва України: Дороги в Україні повинні будуватися за європейськими стандартами. Зараз завдання, яке стоїть перед новим керівником Укравтодору, - підготувати концепцію розвитку, будівництва, утримання наших автомобільних доріг . (Президент України Віктор Янукович, виступ під час наради з адміністративно-господарським активом Запорізької області, травень 2013 року) Українській економіці важливо швидше перейти на європейські стандарти. (Президент України Віктор Янукович, виступ на засіданні інвестиційного самміту у Донецьку, жовтень 2013 року)

Слайд 16

ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” Питання: Яким чином можна поєднати установки вищого керівництва держави та потенціал, знання і натхнення громадського, експертного середовища – задля вирішення проблем безпеки дорожнього руху в Україні ?

Слайд 17

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)