Використання методу проектів як один із шляхів створення умов для творчої самореалізації учнів при вивченні німецької мови
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання методу проектів як один із шляхів створення умов для творчої самореалізації учнів при вивченні німецької мови
Полтавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 Полтавської міської ради Полтавської області Спеціалізація: поглиблене вивчення іноземних мов: англійської, німецької французької Сторінки історії школи: Історія школи веде свій початок з 1861 року як чоловіча гімназія. У 1965 р. школа отримала статус школи з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу, у 2005 - статус школи нового типу. З 1 класу вивчається англійська мова, з 5 – німецька, французька (за вибором) як друга іноземна ( 3 години на тиждень).
Вовченко Олеся Миколаївна вчитель німецької мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. 1994 – закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка; з 1998 року – постійний учасник проектів, семінарів-тренінгів , що організовуються представництвом Goethe-Institut в Україні; 2001 - стажування в Otto-Hahn-Gymnasium (Deutschland); 2005 - Міжнародні професійні та мовні курси підвищення кваліфікації «Sommerakademie. Deutsch als Fremdsprache“ (Deutschland); 2006 - переможець Всеукраїнського огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків» , 2007 – переможець конкурсу «Громадське визнання» у номінації «Новий погляд» , 2008 – лауреат Всеукраїнського огляду-конкурсу «Панорама творчих уроків», 2010 – організатор міського семінару “Впровадження мультимедійних засобів навчання учнів німецької мови на прикладі підручників видавництва „Cornelsen”, має призерів та переможців ІІІ та ІV етапів Всеукраїнської олімпіади з німецької мови, публікації статей та розробок уроків у фахових виданнях „Deutsch“, „Deutsch. Бібліотека“, узагальнення досвіду роботи у шкільному методичному посібнику “Навчити мислити критично” (видавництво “АСМІ”. 2008) та власному “Використання сучасних педагогічних технологій на уроках німецької мови як один із шляхів особистісно зорієнтованого навчання учнів другої іноземної мови в школі” (видавництво “АСМІ”. 2009), що отримав диплом І ступеню на XIV обласному ярмарку педагогічних технологій “Творчі сходинки освітян Полтавщини”
Актуалізація: Мозкова атака Низка слів наперед Асоціативний кущ Усвідомлення змісту навчального матеріалу: Метод “Позначки” Групи спільного навчання Рефлексія: Діаграма «Венна» Метод «ПРЕС» Презентація проектів
Метод проектів У виконанні проектів виділяють три взаємопов’язані етапи: 1. Організаційно-підготовчий (передпроектний). 2. Пошуковий (власне проект). 3. Підсумковий (постпроектний або заключний)
Скажи мені – я забуду, покажи мені – я запам’ятаю, залучи мене – я навчусь. Бенджамін Франклін
Класифікація проектів За характером діяльності Пошуковий Дослідницький Творчий Ігровий Практично орієнтований Орієнтувальний За предметно-змістовою галуззю Монопроект Міжпредметний
Класифікація проектів За характером контактів Серед учнів однієї школи Серед учнів класу У місті У країні У різних країнах світу За кількістю учасників Індивідуальний Парний Груповий Колективний Масовий За тривалістю Короткий Довготривалий
Приклади проектів Знайомтесь: моя сім’я! Скажи мені,хто твій друг... Моя дорога до школи Казки одного класу Літопис нашого класу Путівник по школі Програма тижня класу Ми такі різні і такі схожі водночас Навколо Дня святого Валентина Мої захоплення Наші улюблені вчителі Якою я уявляю Німеччину Школа в Україні та в Німеччині Шкільна газета Мої улюблені свята Хлопчики про дівчаток і ... навпаки
Огляд інтегрованого навчального проекту «Україна – держава європейська» (подорож сторінками європейських казок) Предмет: іноземна мова (англійська, німецька, французька) Вікова група: 11-13 років Цілі: освітня: формувати та вдосконалювати вміння та навички учнів при вивченні іноземних мов розвиваюча: розвивати пізнавальну та дослідницьку діяльність учнів виховна: виховувати повагу до національних та загальнолюдських культурних і духовних цінностей та норм
Місце проекту в базовому (або шкільному) навчальному плані : Освітній досвід, отриманий учнями в рамках даного проекту, відповідає контексту базового (шкільного) навчального плану з іноземних мов при вивченні лексичних тем: “Німеччина. Історія. Культура. Традиції та звичаї. Мистецтво.” “ Велика Британія. Історія. Культура. Традиції та звичаї. Мистецтво.” “Франція. Історія. Культура. Традиції та звичаї. Мистецтво.”
Опис проекту Ідея даного проекту виникла після створення в школі Євроклубу “Вікно в Європу”, координатором роботи якого є автор даного проекту. У рамках реалізації проекту протягом навчального року учні накопичили інформацію про історію, звичаї та традиції, літературу та музичні надбання 8 країн Європи, а саме Німеччини, Великої Британії, Франції, Данії, Швеції, Італії, Польщі, України та створили їх комп’ютерні презентації Брали участь у міжнародному інтернет–проекті “GLOBAL GATWAY”, вели листування з учнями Німеччини, Польщі, Великобританії Підготували та видали серію статей у шкільній газеті “Європа – дім для 27 країн” Підготували та провели фестиваль іноземними мовами “Україна – держава європейська”, присвячений Дню Європи для шкіл м. Полтави, який було висвітлено на сторінках міської преси
Технологічний аспект проекту Учні накопичували інформацію в мережі Internet, Працювали на сайтах міжнародного інтернет-проекту GLOBAL GATEWAY Створили комп’ютерну презентацію в програмі Microsoft Office PowerPoint Учні мали змогу в процесі роботи вийти за межі даного навчального закладу, а саме шляхом спілкування з учнями шкіл-партнерів в мережі Internet в режимі Online
Управління проектом відбувалось наступним чином: На підготовчому етапі – автор-координатор проекту та вчителі іноземних мов На етапі реалізації проекту та презентації – автор-координатор, вчителі іноземних мов та учні, які мають високий рівень знань з іноземних мов та організаторські здібності.
Огляд проекту для учнів: І етап: Підготовчий Проведення “Аукціону країн” (вибір країни для презентації шляхом демонстрування знань з іноземних мов) Пленум (визначення мети, цілей, завдань) Вироблення плану дій (планування завдань) ІІ етап: Реалізація проекту Дослідження (збирання інформації, вибір методів аналізу та способів презентації) Результати (аналіз інформації, висновки) Оформлення звіту. Підготовка до презентації. (Узагальнення та класифікація матеріалів. Виготовлення ілюстративного матеріалу) ІІІ етап: Презентація проекту Власне презентація (показ результатів у формі комп’ютерної презентації, серії статей у шкільній газеті та фестивалю до Дня Європи) Оцінка проектної діяльності (обговорення, самооцінка) Післяпроектні дії (корекція, використання результатів)
Даний проект оцінювався з двох позицій: 1) Оцінка вчительського проекту з боку: адміністрації школи та колег представників громадськості самоаналіз 2) Оцінка учнівського проекту: Оцінка вчителем Оцінка запрошеними на презентацію (однолітки, адміністрація школи, громадськість, батьки) Самооцінка Прикладом найкращих учнівських робіт, створених під час виконання проекту, що демонструють досягнення висунутих педагогом цілей, можуть слугувати комп’ютерні презентації країн-членів Євросоюзу, статті до шкільної газети, сценарій фестивалю до Дня Європи.
Використання методу проектів дає можливість розвивати: здатність творчо мислити, послідовно міркувати та репрезентувати свої ідеї; вміння працювати в команді, оволодівати навичками ефективного спілкування; здатність визначати приорітети, планувати конкретні результати і нести особисту відповідальність за їх реалізацію; вміння ефективно використовувати знання в реальному житті; конкурентну спроможність та комп’ютерну грамотність.
Схожі презентації
Категорії