Чарівні барви музики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розділ ІІ. Мова та розвиток музики Тема. Чарівні барви музики Урок музичного мистецтва у 2 класі Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 5
Мета: сформувати цілісні уявлення про тембр, як важливий елемент музичної мови, та про залежність характеру музичних образів від тембрів музичних інструментів.
Завдання: Завдання: - Навчальні: ознайомити школярів з поняттям “ тембр” ; навчити розрізняти тембри музичних інструментів та голосів; познайомити з творчістю композитора Сергія Прокоф'єва на прикладі симфонічної казки “ Петрик і Вовк”. - Розвивальні: розвивати вокально – хорові навички і тембровий слух; активізувати творчі здібності та уяву. - Виховні: виховувати музично – естетичний смак, виконавську та слухацьку культуру; підтримувати інтерес до симфонічної музики.
Урок музичного мистецтва у 2 класі Елементи музичної мови Лад Мелодія Темп ? Динамічні відтінки Ритм
Учень стає до класу спиною до класу. Це “Петрик”, що заблукав у лісі. Другий учень (“Зозуля”) голосно кує. Всі тихенько повторюють : “ Ку – ку, ку- ку, Петрик, де ти? Петрик повинен впізнати “Зозулю”. “Зозуля”, яку впізнали стає на місце Петрика.
- Діти , як Петрик впізнав “Зозулю”? Голоси різних людей мають різне забарвлення. Музичні інструменти теж мають свої “кольори” звучання.
Музичний словник: забарвлення звучання музичного інструмента чи голосу людини називається тембром.
- Визначте, чи вірно розміщені характеристики тембрів музичних інструментів? Виправте помилки. Музичний інструмент Тембр Барабан Ніжний, лагідний, співучий Фортепіано М'який, таємничий, оксамитовий Флейта Дзвінкий, яскравий, урочистий Скрипка Різкий, вибуховий, грізний
Перевірте, чи правильна ваша відповідь: Музичний інструмент Тембр Барабан Різкий, вибуховий, грізний Фортепіано Дзвінкий, яскравий, урочистий Флейта М'який, таємничий, оксамитовий Скрипка Ніжний, лагідний, співучий
Російський композитор Сергій Прокоф'єв дуже любив казки та дітей. Для них він створив багато чудової музики, написаної спеціально для концертів, що відбувались в 30 - ті роки минулого століття в Московському Центральному дитячому театрі. Сергій Прокоф'єв Прокоф'єв в дитинстві
Аналіз прослуханої музики - Який характер мелодії теми Петрика? Якою є тема Пташки? Що надає їй такого характеру? Чому композитор використав різні музичні інструменти для зображення персонажів казки?
Розучування пісні Н. Рубальської “ Різні барви у природи” 1.Коли захочемо намалювати Картину незвичайної краси, Розглянемо ми у природі барви Й позичимо найкращі кольори. Пропливає срібна рибка у воді І курличуть в небі сірі журавлі. Полуничка червоніє у траві, Як чудово, що є різні кольори! 2. Багато барв у рідної природи, І дружать між собою всі вони. З'єднавшись у барвистім хороводі, Красу дарують матінці землі. Кумкає зелена жабка на лужку, Бавить зір лілея біла у ставку. Розсипає нічка зорі золоті, Як чудово, що є різні кольори.
Підсумок уроку: Про яку дуже важливу властивість музики ви дізнались? Чому свій твір “Петрик і Вовк” С. Прокоф'єв назвав симфонічною казкою? Хто виконує ролі дійових осіб? Чому тембр є важливим елементом музичної мови?
Музичне мистецтво: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2012. – 114с.:іл. Про трьох китів та про інші цікаві речі./Д.Ковалевський.- К.: Музична Україна, 1973 Слухання музики в 1 – 3 класі./ Н. Грицюк, О.Зінькевич.- К.: Музична Україна, 1980 Чи знаєте ви музику./ О.Лобас.- К.: Музична Україна, 1968 http://antalpiti.ru http://budschool.at.ua http://enc.permculture.ru http://gallerynikole.com http://kazkar.info/photo Список використаних джерел:
Схожі презентації
Категорії