X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000

Завантажити презентацію

Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПЕРЕВІР СЕБЕ 480*2=960 800:40=20 330*3=990 80:40=2 60*10-70*6=180 4м:5=80см 100-22*4=12 4м-5дм=3м5дм=35дм Задача 893 640:8=80(в.) – викачує 1 насос за 1 хв. 420:6=70(в.)- викачує 2 насос за 1 хв. 80+70=150(в.) 640:8+420:6=150(в.) Відповідь: 150 відер води накачають обидва насоси за 1 хв.

Слайд 2

УСНА РОЗМИНКА поєднай приклади з однаковими відповідями 40:8*5 72:9*6 50-5*5 81:9*4 12:2*6 7*6+6 100-81:9 36:6*5 70-5*7 7*8+35 64:8+22 49:7*5

Слайд 3

ТЕМА Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами.

Слайд 4

ЗАВДАННЯ Закріпити способи виконання вивчених випадків множення і ділення. Вдосконалювати обчислювальні вміння і навички. Аналізувати і розв’язувати задачі вивчених типів.

Слайд 5

ЗНАТИ: Способи виконання обчислень. ВМІТИ: Застосовувати вивчені способи обчислень. Виконувати вказані обчислення. Розв’язувати складені задачі.

Слайд 6

Розв’яжи за скороченим записом Проса – 60 кг Ячменю - ? у 3 рази менше ? Кукурудзи - ? у 2 рази більше Каштанів - 50 д. Кленів - ? у 4 рази більше ? Тополь - ? у 3 рази більше

Слайд 7

Склади задачі за схемами I - ? II - ?, у рази більше I - ? II - ?, у рази менше

Слайд 8

Самостійна робота 3 рівень Виконай завдання №897. Розв’яжи зручним способом. В туристичний похід зібралося 15 учнів. Для кожного учня треба закупити по 3 банки овочевих та по 2 банки м’ясних консервів. Скільки всього банок консервів треба закупити? 4 рівень Постав, де треба, дужки: 56-7*30-22=0 28+90-18:9=36 2. Розв’яжи двома способами 2 задачу 3 рівня.

Слайд 9

ЛИСТ САМОПЕРЕВІРКИ 3 рівень 230*4-300=620 400-40*4=240 2м:5=40см 110*5+320=870 210-210:7=180 2м-5см=195см 240*2:6=80 170*3-200=310 2м:1дм=20 Задача 2 1 спосіб 3+2=5 (б.) – всього консервів закупили на 1 учня. 5*15=75 (б.) 2 спосіб 3*15=45 (б.) – овочевих консервів. 2*15=30 (б.) – м’ясних консервів. 45+30=75 (б.) Відповідь: 75 банок консервів треба закупити. 4 рівень 56-7*(30-22)=0 28+(90-18):9=36

Слайд 10

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 900, 901

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика