X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова

Завантажити презентацію

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Українська мова 3 клас

Слайд 2

Тема уроку. Закріплення знань про часові форми дієслова.

Слайд 3

Дзвоник всім нам дав наказ – До роботи швидше в клас. Попрацюєм всі старанно, Щоб урок пройшов немарно.

Слайд 4

Загадка Пробудився гайок, Зустрічає пташок, Дзвінко пісня лунає, Коли це буває? (Весною.)

Слайд 5

Слайд 6

З поданих слів складіть речення. рік годує день Весняний (Весняний день рік годує.) Поясніть, як розумієте цей вислів.

Слайд 7

Назвіть весняні місяці. Березень Квітень Травень Звідки пішла назва кожного з них?

Слайд 8

Березень - від того, що починали «плакати» - сокорушити берези;

Слайд 9

Слайд 10

Квітень - починають квітнути різні рослини;

Слайд 11

Слайд 12

Травень - «буяють», тобто ростуть великі і соковиті трави.

Слайд 13

Слайд 14

Каліграфічна хвилинка Кк кв ві іт те ен нь Яке слово розтягнули? (Квітень)

Слайд 15

Звуко-буквенний аналіз слова квітень

Слайд 16

Алгоритм звуко-буквеного аналізу слова: Вимов слово вголос; постав наголос; поділи слово на склади; під кожною буквою познач схематично відповідний звук; підрахуй і запиши кількість складів, букв і звуків.

Слайд 17

Словникова робота (на перфокартках) Групова робота

Слайд 18

І група: Спиши слова, встав пропущену букву. Дят.л, жайв.р.нок, за.ць, с.л.вей, з.зуля, г.р.бець, голу., п.р.пілка, с.рока, с.ниця.

Слайд 19

ІІ група: Спиши слова, встав пропущену букву. В.дмідь, за.ць, .лень, в.рблюд, .жак, дят.л, л.сиця, хом.як, с.бака, св.ня, т.ля.

Слайд 20

ІІІ група: Спиши слова, встав пропущену букву. Яс.н, абр.кос, а.стра, ап.льсин, в.дмідь, очере., кукуру.за, пш.ниця, .рина, ч.ремха, ч.решня.

Слайд 21

Хвилинка розвитку мовлення Подивіться на картину. Використовуючи зображене і власний досвід складіть речення про квітень за опорою

Слайд 22

Квітень сонце… небо … трава … квіти … дерева … птахи … люди …

Слайд 23

Поясніть народну прикмету: Коли квітень з водою, то травень з травою

Слайд 24

Запам’ятайте і перевірте: Якщо тепла весна, то з Благовісника сіяли ярину.

Слайд 25

Робота в парах - Якими дієсловами змальовано поведінку пташки? Визначте час дієслів. (Випурхне – майб. ч., сяде – майб. ч., чистить – тепер. ч., покрутиться – майб. ч., повертиться – майб. ч..)

Слайд 26

Доведіть, що виділені слова зліплене, встелене не належать до дієслів за опорою: Я вважаю … Тому що … Отже …

Слайд 27

Загадки про птахів

Слайд 28

Загадка 1 Хоч сам ростом невеличкий, але гарно співає. Хто це? (Соловей)

Слайд 29

Слайд 30

Загадка 2 Польова чи степова пташка, більша за горобця і на нього схожа, на голові має чубчик. (Жайворонок)

Слайд 31

Слайд 32

Загадка 3 В зелен лісі там і тут, чутно як вони кують. (Зозулі)

Слайд 33

Слайд 34

Загадка 4 Я ловлю комах, жучків, Їм маленьких черв’ячків, В теплий край я не літаю, Під стріхою хату маю. Цвірінь! – сів я на хлівець. Зовуть мене … (горобець.)

Слайд 35

Слайд 36

Загадка 5 Дикий і свійський птах з оперенням різного кольору та великим волом. (Голуб.)

Слайд 37

Слайд 38

Голуба називають “птахом миру”. Подумайте, чому?

Слайд 39

Загадка 6 Пташка ця – гарна птиця, Та хлоп’ят вона боїться. А хлоп’ята взяли гілку, І лякають … (перепілку.) Не потрібно так лякать, В неї п’ять перепелят. Г.Чубач

Слайд 40

Слайд 41

Вставте з довідки потрібні за змістом слова. (Вправа 170, стор. 72) Соловейко в гаї ... (заливається). Жайворонок у полі … (дзвенить). Зозулі в лісі … (кують). Горобець під стріхою … (цвірінькає) Голуби на даху … (туркочуть). Перепілка в житі … (підпадьомкує).

Слайд 42

Музична фізкультхвилинка Соловейко в гаї ... (тьох-тьох-тьох…). Жайворонок у полі … (дзень-дзень-дзень…). Зозулі в лісі … (ку-ку, ку-ку, ку-ку,…). Горобець під стріхою … (цвірінь – цвірінь – цвірінь …) Голуби на даху … (турр – турр – турр …).

Слайд 43

Творча робота. Робота в групах (поділ по кольорах). Скласти тект-опис пташки за малюнком та алгоритмом (таблиця-опора).

Слайд 44

Опис птаха * Назва *Перелітний чи зимуючий * Розмір тіла, голови * Дзьоб, хвіст * Оперення * Що знаєш про нього?

Слайд 45

І група. Текст-опис «Горобець»

Слайд 46

Наприклад Горобець – маленька пташка з сіро-рудуватим оперенням. Голівка маленька, кругленька. Дзьоб невеликий, гострий. Живе переважно поблизу житла людини. Зимує з нами.

Слайд 47

Послухайте вірш, назвіть дієслова. Горобець білесенький На віконце сів: «Їсти! Їсти! Їстоньки! Холодно. Джив! Джив! Пожалійте пташечку, Дайте крихіток, Я вам зацвірінькаю На увесь садок! К.Перелісна

Слайд 48

ІІ група. Текст-опис «Дятел»

Слайд 49

Наприклад Дятел – лісовий птах з довгим, гострим та міцним дзьобом. Ним він добуває їжу (комах та їхні личинки) з щілин кори різних дерев. Оперення в нього яскраве. В народі його називають санітаром.

Слайд 50

Послухайте вірш. Скажіть, в якому часі вжито дієслова. Пише хвостиком лисиця Слід по росяній траві. Пише дятел, гарна птиця, Дивні знаки на корі. В.Лучук

Слайд 51

ІІІ група. Текст-опис «Зозуля»

Слайд 52

Наприклад Зозуля – перелітній птах із бурувато-сірим оперенням. Тіло велике, видовжене. Хвіст довгий. Зозуля сама пташенят не висиджує, а кладе яйця в чужі гнізда.

Слайд 53

За легендою, зозуля тому не має свого кубла й підкидає яйця в інші гнізда, що колись на свято Благовіщення «вила гніздо, а Бог їй відібрав пам’ять». З тих пір… Кує зозуленька й кує, По всьому тужить гаю: - Ой горе-горенько моє, - Дітей не розшукаю. М.Познанська

Слайд 54

Робота за підручником. Вправа 171, стор. 72 (диференційовано по рядах)

Слайд 55

І група Розгляньте малюнок. Побудуйте за ним різні сполучення слів, які відповідають схемі «ДІЄСЛОВО + ІМЕННИК».

Слайд 56

ІІ група Складіть зв’язну усну розповідь за малюнком на тему «Пташині турботи».

Слайд 57

Наприклад: текст-розповідь Пташині турботи Настала весна. Прилетiли її першi вiсники — граки. Зиму вони провели на пiвднi, а тепер повертаються на батькiвщину. Граки метушаться, наповнюють усе навколо невмовкаючим гомоном. На голих вiтах дерев багато старих грачиних гнiзд. Їх потрiбно поремонтувати. Хто не встиг зайняти старе гніздо, той мостить нове. Граки збирають сухi галузки i носять їх на дерева. Гiлка на гiлочку — i гнiздо готове. Незабаром граки виведуть пташенят.

Слайд 58

ІІІ група Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх так, щоб вийшла зв’язна розповідь. повернулись, вирію, з, ластівки. дахом, гнізда, під, вони, ліплять; грудочки, з, річки, носять, глини, ластівки; пташенятам, м’яко, у, буде, гнізді.

Слайд 59

Підсумок уроку Для чого потрібні птахи? Яку користь вони приносять? Отже недарма люди кажуть: Де багато пташок, там нема комашок. - Як слід відносить до них?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика