X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Усне віднімання виду: 40-8

Завантажити презентацію

Усне віднімання виду: 40-8

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Усне віднімання виду: 40-8 МАТЕМАТИКА 2 КЛАС Презентацію підготувала вчитель-методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна

Слайд 2

УСНИЙ РАХУНОК Цікаві задачі 14 кролів поділіть між 14 учнями так, щоб кожному учневі дати по одному кролю і щоб один кріль залишився в клітці. Пара коней пробігла 20км. По скільки пробіг кожен кінь? Двоє батьків, двоє синів та дідусь з онуком піймали по 6 окунів, а всього – 18. Як це могло статися? У зайчика було 7 морквин. Він з’їв всі, крім п’ятої. Скільки морквин залишилось?

Слайд 3

Математичний диктант Збільш на 1 числа: 13 15 10 17 19. Записати сусідів числа: 45 68 70 23. Зменши 10 на 1, 81 на 1. Знайди суму чисел 20 і 80. Запиши двоцифрові числа: 78 36 59, визначити одиниці, десятки, одиниці і десятки. Записати трицифрові числа: 329 592 491, визначити сотні, десятки, одиниці.

Слайд 4

Робота за рядами. Обчислити. 37 + 3 49 + 1 45 + 8 58 - 36 34 + 26 19 + 19 15 + 55 66 + 20 76 + 24 56 + 14 14 + 56 67 + 23 22 + 28 67 - 47 44 + 36 92 – 41 40 53 60 70 100 70 50 80 50 22 39 86 70 90 20 51

Слайд 5

РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ Підготовча робота Назвати, скільки десятків у кожному числі-відповіді з попереднього завдання 521 на с. 90.

Слайд 6

Пояснення нового матеріалу Нам потрібно обчислити приклад 50-7. 50 — це 5 десятків. Візьмемо від 6 дес. 1 десяток і віднімемо від нього 7 одиниць; 10 - 7 = 3. Додамо до 4 дес. 3 од., дістанемо 43. Отже: 50 - 7 = 43 10-7 = 3 40 + 3 = 43

Слайд 7

Первинне закріплення нового матеріалу Виконання завдання № 523 (фронтально).

Слайд 8

Робота над задачею Виконання завдання № 522. Верба – 9м на ? Осокір – 20м 20 – 9 = 11 (м) Відповідь: на 11м осокір вищий за вербу.

Слайд 9

РОБОТА НАД ВИВЧЕНИМ МАТЕРІАЛОМ Самостійна робота над прикладами 524 на с. 91

Слайд 10

Фізхвилинка

Слайд 11

Біляченко Ольга Василівна, м. Київ, Скандинавська гімназія Фізхвилинка «Веселий кролик»

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Для оформлення використано ресурси інтернету Автор шаблону: Т.П. Писаревська

Слайд 36

Практична робота Практична робота з метровою лінійкою за завданням 525, 526.

Слайд 37

Коментована робота над задачею 527 Робота над виразом за с. 91 (48+32) – (48 – 32)

Слайд 38

РОБОТА НАД ЦІКАВИМИ ЗАДАЧАМИ

Слайд 39

Сашко зірвав 12 груш, А 5 лишилось на вербі. Скільки всього було груш? Ось питання тобі. Жодної, груші не ростуть на вербі.

Слайд 40

Додому брат-гіпопотам Несе каміння кілограм, А сестра гіпопотама — Пуху пару кілограмів. Кому важче? Сестрі, бо в неї 2 кг, а не 1.

Слайд 41

7 мишей було в коморі, Коли зайшов туди наш кіт. Двоє — шусть! І вже надворі! Нам порахувати слід, Скільки мишок залишилось, Коли двері зачинились. Дві, бо втекли від кота.

Слайд 42

Бродом брів бобер до хати, Ніс суниці бобренятам. По дорозі зголоднів, Сам 12 ягід з'їв. 30 дітлахам віддав. Скільки ж він спочатку мав?

Слайд 43

Рахує білка шишки: 16 та ще 6. Скільки шишок разом, Хто нам відповість?

Слайд 44

Мудре порося Нуф-Нуф Вивчило 12 букв. На 4 менш — Наф-Наф. Скільки знає букв Наф-Наф?

Слайд 45

5 копійок — ось, в руці. Інші гроші — в гаманці. 29 у Юрка копійок. Скільки ж їх у гаманці?

Слайд 46

ПІДСУМОК УРОКУ Які приклади навчилися обчислювати? Що найбільше сподобалось? Які задачі викликали зацікавленість?

Слайд 47

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 92 задача 528, приклади 529.

Слайд 48

Для оформлення використано ресурси інтернету. Т. А. Федорченко. Мій конспект. Математика.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика