X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Складені задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків.

Завантажити презентацію

Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Складені задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПЕРЕВІР СЕБЕ Задача 611 1).70–60=10(д.)-зайшло дітей. 2).70+10=80(ч.) –зайшло чоловіків 3.80+80=160(п.) Відповідь: всього зайшло 160 пасажирів № 610 469 530 160 260 5 45

Слайд 2

Кругові приклади 780-640 180-140 190-80 40 +120 280-130 140+50 160+120 150+630 110+70

Слайд 3

ПРИГАДАЙ! При відніманні: сотні віднімаємо від сотень, а десятки віднімаємо від десятків

Слайд 4

590 - 270 = = (500 – 200) + (90 – 70) = =300 + 20 = 320

Слайд 5

? 230 + 70 200 - 60

Слайд 6

ТЕМА Усне додавання і віднімання виду 230 + 70 , 200 – 60. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

Слайд 7

ЗАВДАННЯ Вчити виконувати додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Формувати вміння і навички виконувати дії з іменованими числами. Закріплювати вміння розв’язувати задачі.

Слайд 8

ЗНАТИ Способи усного додавання і віднімання виду 230 + 70 , 200 – 60. Одиниці довжини, маси, їх позначення при числах та співвідношення між ними. Розв’язування задач вивчених видів.

Слайд 9

ВМІТИ Додавати та віднімати круглі трицифрові числа вивчених видів. Виконувати арифметичні дії з іменованими числами. Аналізувати і розв’язувати задачі вказаного виду.

Слайд 10

За малюнками поясни способи обчислення

Слайд 11

230 + 70= 30 40 230–30–40=160

Слайд 12

200 - 60 100 100 100+(100 –60)= 100-40=60

Слайд 13

Розв’яжи приклади з коментуванням 590 -270 = 900 – 40 = 280 + 20 =

Слайд 14

1000 м 400 м Залишилось 400 м пробігти -?

Слайд 15

За 1 хв – 9 л повітря Під час бігу за За 1 хв - ?, в 5 раз більше 2 хв - ?

Слайд 16

ПОЯСНИ: 800 – 50 = 700 – 30 = 480 + 20 = 360 + 40 =

Слайд 17

Самостійна робота

Слайд 18

Лист самоконтролю

Слайд 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 617 № 618

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика