X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
урок математики мільйон

Завантажити презентацію

урок математики мільйон

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УРОК МАТЕМАТИКИ 4 КЛАС

Слайд 2

Добрий день вам, добрі люди! Хай вам щастя й доля буде! Не на день і не на рік, А на довгий-довгий вік!

Слайд 3

Пригадаємо наш девіз: Діяти – активно! Думати – оперативно! Сперечатись – доказово! Для всіх обов’язково!

Слайд 4

1.Перевірка д/з. Задача №202 І спосіб 1)216•3=648(сп.) – 2)648-384=264(сп.) – 3)264:3=88(м.) –

Слайд 5

1.Перевірка д/з. - №203 1)110 302, 142 813, 67 300 2)154 218, 105 505, 100 800

Слайд 6

Просигналізуйте правильність виконання д/з: - все правильно - допущено помилку

Слайд 7

2. Математичний диктант.

Слайд 8

Просигналізуйте, як ви справились з математичним диктантом: - легко справилися з усіма завданнями - деякі завдання були складними

Слайд 9

3. Усний рахунок. а)Гра «Дружні сусіди» - Зараз ви дружно попрацюєте із сусідом по парті. У вас на парті лежить картка із завданнями. Працюємо над 1 завданням у парі. Один учень називає число, а інший – його сусідів.

Слайд 10

б)Гра «Зачароване слово» (Робота в групах)

Слайд 11

Тема нашого уроку «Читання і записування чисел у межах 200 000. Утворення числа 200 000. Лічба сотнями тисяч. Мільйон. Перетворення іменованих чисел.»

Слайд 12

-Продовж речення: Я навчуся … Я дізнаюсь … Я буду швидше … Я пригадаю … Я вмітиму краще …

Слайд 13

Вивчення нового матеріалу.

Слайд 14

Вивчення нового матеріалу. - За №204 (1) поясніть, як можна утворити число 200 000? То яке число передує числу 200 000? 199 999+1=200 000

Слайд 15

Вивчення нового матеріалу. - Спробуємо ще раз порахувати сотнями тисяч (робота у парі, рахуємо по черзі один одному на вушко) - Прочитайте у №205, як називається число тисяча тисяч? - Хто придумав назву «мільйон»? - Запишіть цифрами число мільйон: 1 000 000

Слайд 16

Вивчення нового матеріалу. 3.Хвилинка-цікавинка. Прочитайте цікавинки з картки. - Число мільйон – дуже велике число: Величина звичайної мухи 7 мм у довжину. Якщо збільшити її у 1 000 000 разів, то вона б закрила ціле місто.

Слайд 17

Вивчення нового матеріалу. Черга в мільйон людей має довжину 130 км

Слайд 18

Вивчення нового матеріалу. Книжка в мільйон сторінок мала б товщину 50 метрів

Слайд 19

Вивчення нового матеріалу. Людина, збільшена у мільйон разів, мала б зріст 1700 км. Одним кроком вона б змогла перейти з Києва до Лондона.

Слайд 20

Вивчення нового матеріалу. - №204 (2). Попрацюємо у парі. - Прочитайте числа і запишіть найбільше і найменше з них.

Слайд 21

Вивчення нового матеріалу. - №204(3). Усно. - Скільки всього тисяч у кожному з чисел?

Слайд 22

Вивчення нового матеріалу. - №206. Коментовано. - Запишемо число у вигляді суми розрядних доданків: 184 532=100 000+80 000+4 000+500+30+2

Слайд 23

Фізхвилинка. Є на небі мільйон зірок, Є у полі мільйон квіток, Є мільйони доріг і стежок, І мільйон цікавих справ, Щоб ти мудрим і сильним став. Тож хвилинки марно не згай, До роботи мерщій ставай.

Слайд 24

Розвиток математичних знань. Працюємо за карткою. Завдання 2 . - Погляньте на підказку-блискавку і швидко пригадайте співвідношення між одиницями вимірювання маси: Підказка 1 т = 1000 кг 1 кг = 1000 г 1 ц = 100 кг 1 т = 10 ц

Слайд 25

Розвиток математичних знань. Перевіримо: 1-в 2-в 3 ц 25 кг = 325 кг 5080 кг = 5 т 80 кг 1025 кг = 1 т 25 кг 3 кг 450 г = 3450 г 438 кг = 4 ц 38 кг 4520 г = 4 кг 520 г

Слайд 26

Розвиток математичних знань. - Прочитайте задачу №209. - Перекажіть зміст задачі за схемою.

Слайд 27

Розвиток математичних знань. Розв’яжіть задачу за схемою. 3) : ? ? 4 354 ? 354 3 2) - 1) :

Слайд 28

Розвиток математичних знань. Пропоную трішки відпочити і розв’язати задачі-жарти. Скільки зерняток пшона увійде в одну склянку? Півень за день з’їдає 200 г пшона, курка – 150 г. Скільки грамів пшона з’їдає за день курча? З 1 г проса виростає 100 г. Скільки грамів проса може вирости із 200 г пшоняної каші?

Слайд 29

Розвиток математичних знань. №210 (робота у групах) Перевірка: 1)2•245=490(кг) 2)1000-490=510(кг) 3)510:3=170(п.)

Слайд 30

Розвиток математичних знань. - №208 (за варіантами) 1-в 80, 50, 160, 700, 7 2-в 490, 250, 187, 630, 8 - все правильно - допущено помилку

Слайд 31

VІІ. Підсумок уроку. - Чи виконали ви завдання, які поставили перед собою? Чи справдились ваші сподівання? - Продовжте речення: Я навчився … Я дізнавсь … Я почав швидше … Я пригадав … Я вмію краще … - Оцініть свою роботу на уроці, поставивши позначку на шкалі успіху.

Слайд 32

Домашнє завдання. №211, №212, лічити сотнями тисяч Додатково: Збірник ст..49,№308

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика