урок математики мільйон
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Добрий день вам, добрі люди! Хай вам щастя й доля буде! Не на день і не на рік, А на довгий-довгий вік!
Пригадаємо наш девіз: Діяти – активно! Думати – оперативно! Сперечатись – доказово! Для всіх обов’язково!
1.Перевірка д/з. Задача №202 І спосіб 1)216•3=648(сп.) – 2)648-384=264(сп.) – 3)264:3=88(м.) –
Просигналізуйте, як ви справились з математичним диктантом: - легко справилися з усіма завданнями - деякі завдання були складними
3. Усний рахунок. а)Гра «Дружні сусіди» - Зараз ви дружно попрацюєте із сусідом по парті. У вас на парті лежить картка із завданнями. Працюємо над 1 завданням у парі. Один учень називає число, а інший – його сусідів.
Тема нашого уроку «Читання і записування чисел у межах 200 000. Утворення числа 200 000. Лічба сотнями тисяч. Мільйон. Перетворення іменованих чисел.»
Вивчення нового матеріалу. - За №204 (1) поясніть, як можна утворити число 200 000? То яке число передує числу 200 000? 199 999+1=200 000
Вивчення нового матеріалу. - Спробуємо ще раз порахувати сотнями тисяч (робота у парі, рахуємо по черзі один одному на вушко) - Прочитайте у №205, як називається число тисяча тисяч? - Хто придумав назву «мільйон»? - Запишіть цифрами число мільйон: 1 000 000
Вивчення нового матеріалу. 3.Хвилинка-цікавинка. Прочитайте цікавинки з картки. - Число мільйон – дуже велике число: Величина звичайної мухи 7 мм у довжину. Якщо збільшити її у 1 000 000 разів, то вона б закрила ціле місто.
Вивчення нового матеріалу. Людина, збільшена у мільйон разів, мала б зріст 1700 км. Одним кроком вона б змогла перейти з Києва до Лондона.
Вивчення нового матеріалу. - №204 (2). Попрацюємо у парі. - Прочитайте числа і запишіть найбільше і найменше з них.
Вивчення нового матеріалу. - №206. Коментовано. - Запишемо число у вигляді суми розрядних доданків: 184 532=100 000+80 000+4 000+500+30+2
Фізхвилинка. Є на небі мільйон зірок, Є у полі мільйон квіток, Є мільйони доріг і стежок, І мільйон цікавих справ, Щоб ти мудрим і сильним став. Тож хвилинки марно не згай, До роботи мерщій ставай.
Розвиток математичних знань. Працюємо за карткою. Завдання 2 . - Погляньте на підказку-блискавку і швидко пригадайте співвідношення між одиницями вимірювання маси: Підказка 1 т = 1000 кг 1 кг = 1000 г 1 ц = 100 кг 1 т = 10 ц
Розвиток математичних знань. Перевіримо: 1-в 2-в 3 ц 25 кг = 325 кг 5080 кг = 5 т 80 кг 1025 кг = 1 т 25 кг 3 кг 450 г = 3450 г 438 кг = 4 ц 38 кг 4520 г = 4 кг 520 г
Розвиток математичних знань. - Прочитайте задачу №209. - Перекажіть зміст задачі за схемою.
Розвиток математичних знань. Пропоную трішки відпочити і розв’язати задачі-жарти. Скільки зерняток пшона увійде в одну склянку? Півень за день з’їдає 200 г пшона, курка – 150 г. Скільки грамів пшона з’їдає за день курча? З 1 г проса виростає 100 г. Скільки грамів проса може вирости із 200 г пшоняної каші?
Розвиток математичних знань. №210 (робота у групах) Перевірка: 1)2•245=490(кг) 2)1000-490=510(кг) 3)510:3=170(п.)
Розвиток математичних знань. - №208 (за варіантами) 1-в 80, 50, 160, 700, 7 2-в 490, 250, 187, 630, 8 - все правильно - допущено помилку
VІІ. Підсумок уроку. - Чи виконали ви завдання, які поставили перед собою? Чи справдились ваші сподівання? - Продовжте речення: Я навчився … Я дізнавсь … Я почав швидше … Я пригадав … Я вмію краще … - Оцініть свою роботу на уроці, поставивши позначку на шкалі успіху.
Схожі презентації
Категорії