Розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів на уроках математики засобами інформаційно – комунікаційних технологій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Засідання методичного об’єднання учителів математики на тему: Розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів на уроках математики засобами інформаційно – комунікаційних технологій Презентацію підготувала керівник методичного об’єднання учителів математики Жорова Л.А. Дата: 8 грудня 2012 року
Мета засідання методоб’єднання Розглянути основні напрями застосування інформаційно – комунікаційних технологій на уроках математики, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів; пропагувати нові ефективні форми і методи навчання, накреслити шляхи модернізації уроку математики.
Піраміда сприйняття людиною інформації Навчання інших (застосування засвоєного) 90% Дидактичні ігри Групові дискусії Демонстрації процесів і явищ Аудіо - візуальні методи Читання Лекції 70% 50% 30% 20% 10% 5%
Інформаційно – комунікаційні технології навчання це – сукупність програмних, технічних, комп’ютерних і комунікаційних засобів, а також способів їхнього застосування для забезпечення високої ефективності й інформатизації освітнього процесу (за визначенням А. Дзюбенка)
Електронні освітні ресурси - це навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі та представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами. (Із«Положення про електронні освітні ресурси», затвердженого наказом МОН молодьспорт України від 05 жовтня 2012 року за № 1695/22007) Що розуміють під електронними освітніми ресурсами?
Деякі напрямки використання ІКТ на уроках математики Використання тренінгових програм; використання діагностичних і контролюючих матеріалів; виконання творчих домашніх завдань; використання комп’ютера для побудови графіків,геометричних фігур,виконання обчислень; демонстрація застосування теорії в практичній діяльності людини; використання інформаційно – довідкових програм,тощо.
ВИСНОВКИ 1.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти стало загальною необхідністю. 2.Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики забезпечить поступовий перехід математичної освіти на новий, якісний рівень. 3.Нові інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання математики: мету, зміст, методи, форми, засоби навчання, що дозволяє вирішувати складні і актуальні завдання педагогіки і є ефективним інструментом формування математичної компетентності школярів. 4. Для ефективної модернізації навчання математики вчитель повинен володіти навиками роботи з різними програмними продуктами, щоб підготувати якісний комп'ютерний супровід уроку математики.
Інформаційні джерела 1.Н.Крутова. «Інформаційно – комунікаційні технології в роботі з педагогічними кадрами». Журнал «Заучу все для роботи», № 11-12, 2012 рік. 2.Л. Іванченко. «Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики». Журнал «Директор школи», №12, 2012 рік. 3.«Положення про електронні освітні ресурси». Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 жовтня 2012 р. за № 1695/22007 4.http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30549/ 5.http://aida.ucoz.ru/ 6.http://pedagogika.ucoz.ua/load/pedagogika/materiali_dlja_samostijnogo_opracjuvannja/principi_navchannja/8-1-0-3 7.Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків», затвердженої на період до 2015 року постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N 494 8.http://www.nbuv.gov.ua/PORTAL/Soc_Gum/Pfto/2009_5/files/ped905_77.pdf
Схожі презентації
Категорії