X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230. Обчислення значень буквених виразів. Розширені задачі на зведення до одиниці

Завантажити презентацію

Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230. Обчислення значень буквених виразів. Розширені задачі на зведення до одиниці

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПЕРЕВІР СЕБЕ ЗВІТ КОНСУЛЬТАНТІВ ПРО ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Слайд 2

Обчислити значення виразу 580 – с, якщо с = 500, с = 40

Слайд 3

Обчислити значення виразу 470 – х, І варіант Якщо х = 300 ІІ варіант Якщо х = 50

Слайд 4

Самоперевірка І варіант Якщо х = 300, то 470 – 300 = 170 ІІ варіант Якщо х = 50, то 470 – 50 = 420

Слайд 5

а 15 21 20 7 17 25 в 13 35 22 56 18 24 (а+в) :7

Слайд 6

ПОРАХУЙМО В ПАРАХ 870 -50 + 100 690 + 200 – 70 200 + (360 - 150) 970- (310 + 650) 890 – ( 760 - 340)

Слайд 7

ТЕМА Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230. Обчислення значень буквених виразів. Розширені задачі на зведення до одиниці

Слайд 8

ЗАВДАННЯ Ознайомити учнів із додаванням круглих трицифрових чисел; Формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці; Удосконалювати вміння складати задачі. Обчислювати значення виразів з буквеними даними.

Слайд 9

ЗНАТИ Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел виду 560 + 230. Як знаходити значення виразу з дужками

Слайд 10

ВМІТИ Додавати круглі трицифрові числа виду 560 + 230. Обчислювати значення буквених виразів. Розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці

Слайд 11

560 + 230 = 60 200 30 (500 + 200)+ (60+30)= 700+ 90=790

Слайд 12

560 + 230 = +(200 +30)= (500+200)+30= 760+ 30=790

Слайд 13

560 + 230 = 56 дес.+ 23 дес. =79 дес. = 790

Слайд 14

Склади і розв’яжи задачу Викона вець Виготовляє за годину Час роботи Усього виготов. Учень ? 6 год 18 деталей Майстер На 5 деталей більше 7 год ?

Слайд 15

Самостійна робота 3 рівень 1.У 4 ящиках було 28 кг огірків. Скільки кілограмів огірків було у 6 ящиках? 2.620 – 20 360 + 120 420 + 370 630 – 600 4 рівень Задача. 1. 5 відрах було 40 л молока, а у одній каструлі - на 5 л менше, ніж у одному відрі. Скільки літрів молока було у 6 каструлях? 2. Склади і запиши приклади: На скільки 760 більше від 300; На скільки 870 більше від 40; На скільки 790 менше від 900.

Слайд 16

Лист самоконтролю 3 рівень Задача 28 : 4 = 7(кг)- було в 1 ящику 7 * 6 =42 (кг) Відповідь: у 6 ящиках було 42кг. 600 790 480 30 4 рівень 40: 5 =8 (л) – молока було у 1 відрі. 8 * 6 = 48 (л) Відповідь: у 6 каструлях було 48 л молока. 760 – 300 = 460 870 – 40 =830 900 – 790 =110

Слайд 17

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 602 № 603 ( склади обернену задачу)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика