X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Рівняння

Завантажити презентацію

Рівняння

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Рівняння 5 клас Черкаси, СШ № 28, Леонова Валентина Леонтіївна

Слайд 2

Найкращий спосіб вивчити що - небудь - це відкрити самому. Д. Пойа

Слайд 3

Сьогодні на уроці:

Слайд 4

2,7 0 1 2 3 4 5 Між якими сусідніми натуральними числами розміщене число 2,7? Запишіть подвійну нерівність . ПЕРЕВІРКА 2

Слайд 5

33 Знайти всі значення х, які розмічені на координатній прямій між числами 32,56 і 38,123. х 32,56 38,123 32 35 39 34 31 30 36 37 38

Слайд 6

2 0 Знайти всі значення х, які розмічені на координатній прямій між числами 1,41 і 4,57. х 1,41 4,57 1 4 5 3 6 7                                                                                                        

Слайд 7

4,5 Математичий диктант I варіант II варіант 2, 5 6,56 1,73 1,7 11,3 1,28 6,5 10,6 2,5 = = = = = = = = = = 1) 0, 6 + 1,9 2) 1,5 + 5,06 6) 0,8 + 1,7 3) 1, 03 +3,7 4) 3 + 1,5 5) 4,6-3+0,1 8) 2,5 + 4 7) 1,2 + 0,08 10) 0,8+11-0,5 9) 5 + 5,6 Выполнить сложение на координатной прямой. После выполнения математического диктанта – взаимопроверка и оценивание работ учащимися

Слайд 8

3,04 Математичий диктант I варіант II варіант 16 0,3 0,116 258,9 48 0,24 1,00 3,012 18 1,5 *0,2 = = = = = = = = = = 1) 1,6 *10 2) 6) 1,8 *10 3) 11,6*0, 01 4) 0,2 * 15,2 5) 25,89*10 8) 2,5*0,4 7) 1,2 * 0,2 10 4,8*10 9) 15,06*0,2 Выполнить сложение на координатной прямой. После выполнения математического диктанта – взаимопроверка и оценивание работ учащимися

Слайд 9

Правило множення десяткових дробів на 10, 100, 1000, … Щоб помножити десятковий дріб на 10, 100, 1000 і т.д., треба перенести кому вправо на стільки цифр, скільки нулів має розрядна одиниця.

Слайд 10

Слайд 11

У скільки разів збільшиться число?

Слайд 12

Якщо деяке число х збільшити у 10 разів, то воно дорівнює = Задача.Якщо деяке число збільшити в десять разів, то він збільшиться на 27,45. Знайдіть це число. 10х Було число: х; Стало: 10х , на 27,45 більше ніж

Слайд 13

Нехай шукане число - х. Якщо його збільшило у 10 разів, то це означає, що його потрібно помножити на 10, тому воно стало: 10х. Оскільки воно стало більшим на 27,45 від попереднього, то: 10x - х = 27,45; 9x = 27,45; x = 27,45 : 9; x = 3,05. Відповідь: Шуканий число – 3,05 Розв’язування:

Слайд 14

Нехай шуканий десятковий дріб - х. Якщо у цьому дробі кому перенести вправо на одну цифру, то це означає, що його потрібно помножити на 10. Оскільки новий дріб став більшим на 62,01 від попереднього, то: 10x - х = 62,01; 9x = 62,01; x = 62,01 : 9; x = 6,89. Відповідь. Шуканий десятковий дріб - 6,89. ЗАДАЧА№1.Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 62,01. Знайдіть цей дріб.

Слайд 15

Нехай шуканий десятковий дріб - х. Якщо у цьому дробі кому перенести вправо на одну цифру, то це означає, що його потрібно помножити на 10. Оскільки новий дріб став більшим на 44,46 від попереднього, то: 10x - х = 44,46; 9x = 44,46; x = 44,46 : 9; x = 4,94. Відповідь. Шуканий десятковий дріб – 4,94. ЗАДАЧА№2.Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 44,46. Знайдіть цей дріб.

Слайд 16

1.Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 45,09. Знайдіть цей дріб. 2.Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 81,09. Знайдіть цей дріб. Домашннє завдання

Слайд 17

4+x=5 , x = 1, 4+1=5 Розв’язати рівняння – це означає знайти всі його корені або довести, що рівняння коренів не має. 1 2 3 18:x= 2, x= 9, 18:9 =2 Рівняння- це рівність, що містить змінну. Коренем рівняння називається значення змінної, яке перетворює його в правильну рівність. x+6=8 , x= 2, 2 +6=8

Слайд 18

0 x = 0 x Q 0 x = 4 а x = 0 Давайти пригадаємо: Окремі випадки рівняння.

Слайд 19

Розв’язати рівняння 4)15:х = 3 1)х +4= 7 2)3х = 21 3)0х = 8 Як розв’язати рівняння?

Слайд 20

х - 0,8= 0,8:2 Розв'язати рівняння: Розв'язання: 2(х - 0,8)= 0,8 х - 0,8= 0,4 х =0.4+0,8 х = 1,2

Слайд 21

40(7х + 5) = 1600 7х + 5 = 40 7х = 40 - 5 7х = 35 х = 5 Розв'язати рівняння: Уравнения №1318 (б, г) – решаются учащимися у доски или самостоятельно

Слайд 22

1) (1,8+х)*21=71,4 ( 1,8+х)=71,4: 21 1,8+х=3,4 Х=3,4-1,8 Х=1,6 2)(1,6+х)*1,2=26,4 ( 1,6+х)=26,4: 1,2 1,6+х=22 Х=22-1,8 Х=20,2 Розв’язати рівняння

Слайд 23

3) 16(4х-3,4)=6,08 ( 4х-3,4)=6,08: 16 4х-3,4=о,38 4Х=3,4+0,38 4Х=3,78 Х=0,945 4) 12(4х-3,4)=14,4 ( 4х-3,4)=14,4: 12 4х-3,4=1,2 4Х=3,4+1,2 4Х=4,6 Х=1,15 Розв'язати рівняння:

Слайд 24

3) 17(1,6-5х)=2,38 ( 1,6-4х)=2,38:17 1,6-4х=о,14 4Х=1,6-0,14 4Х=1,46 Х=0,365 4) 2,4(2,4-2х)=1,44 ( 2,4-2х)=1,44: 2,4 2,4-2х=0,6 2Х=2,4-0,6 2Х=1,8 Х=0,9 Розв’язати рівняння

Слайд 25

9x+3,9=31,8 (y+4,5):7=1,2 (y-1,8):8=0,7 Розв’язати рівняння

Слайд 26

Перевірка! 9х+3,9=31,8 (у+4,5):7=1,2 (у-1,8):8=0,7 9х=31,8-3,9 у+4,5=1,2·7 у-1,8=0,7·8 9х=27,9 у+4,5=8.4 у-1,8=5.6 Х=27,9:9 у=8,4-4,5 у=5,6+1,8 Х=3,1 у=3,9 у=7,4 Відповідь: 3,1. Відповідь: 3,9. Відповідь: 7,4.

Слайд 27

Слайд 28

х 3х I число в 3 раза менше II х х+4 х-4 х I число на 4 менше II

Слайд 29

В двух корзинах 16,8 кг помідорів. В одной корзин у 2 раза більше, ніж в іншій. Скільки кілограмів помидорів у кожній корзине? 2х х 16,8 кг №1322. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 30

1) 3х=16,8 х=16,8:3 х=5,6 ( кг)- 1 корзина; 2)16,8-5,6=11,2 (кг) – 2 корзина. Відповідь: 5,6 кг; 11,2 кг Нехай в першій корзині було х кг помідорів, в другій корзині 2х кг, тому разом: Х+2х=16,8

Слайд 31

В двух корзинах 18,6 кг яблук. У першій корзине на 2,4 кг менше, ніж в другій. Скілько кілограмів яблук в кохній корзині? х+2,4 х 18,6 кг №1326. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 32

Нехай в першій корзині було х кг помідорів, в другій корзині 2,4х кг, тому разом: Х+2,4+х=18,6 1) 3х+2,4=18,6 3х=18,6-2,4 х=16,2:3 Х=5,4 ( кг)- 1 корзина; 2)5,4+2,4=7,8 (кг) – 2 корзина. Відповідь: 5,4 кг; 7,8 кг

Слайд 33

Щвидкість дельфіна в 2 раза більше швидкості акули. Швидкість акули на 25 км/год менше швидкості дельфіна. Яка швидкість кожного? 2х х на 25 км/год < №1301. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 34

Машина пройшла перша ділянка шляху за 3 год, а друга ділянка - за 2 год. Довжина обох ділянок разом 267 км. З якою швидкістю йшла машина на кожній дільниці, якщо швидкість на другій ділянці була на 8,5 км / год більше, ніж на першому? 3 ч 2 год на 8,5 км/ч > 267 км х км/год х+8,5 №1356. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 35

З трьох лугів зібрали 19,7 т сіна. З першого і другого лугів зібрали сіна порівну, а з третього зібрали на 1,1 т більше, ніж з кожного з перших двох. Скільки сіна зібрали з кожного луга? х х х+1,1 19,7 т I II III №1354. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 36

Магазин за 3 дні продав 1240,8 кг цукру. У перший день було продано 543 кг, у другій - в 2 рази більше, ніж в третій. Скільки кілограмів цукру продано в третій день? 543 кг х 2х 1240,8 кг САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР САХАР I II III САХАР №1355. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 37

З трьох ділянок зібрали 87,36 т капусти. При цьому з першої ділянки зібрали в 1,4 рази більше, а з другого в 1,8 рази більше, ніж з третьої ділянки. Скільки тонн капусти зібрали з кожної ділянки? 1,4х х 1,8х 87,36т I II III №1434. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 38

Товар масою 13,3 т розподілили на три автомашини. На першу автомашину повантажили в 1,3 рази більше, а на другу - в 1,5 рази більше, ніж на третю машину. Скільки тонн товару завантажили на кожну автомашину? 1,3х х 1,5х 13,3т I II III №1463. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 39

На 3 шафи і 9 книжкових полиць пішло 231м дощок, причому на шафу йде в 4 рази більше матеріалу, ніж на полицю. Скільки метрів дощок йде на шафу і --скільки - на полицю? 231м х 4х 9х 3*4х На 1 Всего №1453. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 40

> 4,6 км в 1,3 раза tвстр=0,8ч x 1,3х 0,8х 0,8*1,3х 0,8х+0,8*1,3х=4,6 Уравнение 0,8(х+1,3х)=4,6 vнавстх+1,3х км/ч t 0,8 ч S 4,6 км №1436. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 41

> 6,8 км в 1,5 раза t=0,8ч x 0,8х 0,8*1,5х 0,8х+0,8*1,5х=6,8 Уравнение 0,8(х+1,3х)=6,8 1,5х v х+1,5х км/ч t 0,8 ч S 6,8 км №1464. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 42

в 1,5 рази> tвстр=2год Два велосипедиста одночасно виїхали назустріч один одному з двох селищ, відстань між якими 76 км. Яка швидкість кожного велосипедиста, якщо відомо, що швидкість одного з них в 1,5 рази більше швидкості іншого? 76 км №1530. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 43

На 12 км/ч БОЛЬШЕ 490км tвстр =3,5ч Идея задачи №1464. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 44

в 3,7 рази< 540м tвстр=4хв Наташа стала на велосипеді наздоганяти Сергійка, що йде пішки, коли між ними було 540 м, і наздогнала його через 4 хв. Знайдіть швидкість, з якою йшов Сергій, якщо його швидкість в 3,7 рази менше швидкості Наташі. Идея задачи №1524. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 45

t=3ч t=1,5ч t=0,5ч шосе грунтова дорога проселочна дорога v в 3,5 раза > v по проселочной дороге v в 2 раза > v по проселочной дороге Средня швидкістьсть машини на всьому шляху33,6 км/год. №1564. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин. Средняя скорость машины на всем пути 33,6 км/ч.

Слайд 46

Александрийский маяк Здание Московского университета Башни Московского Кремля №1605. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Слайд 47

Олександрійський маяк вище веж Московського Кремля в 1,7 рази, але нижче будівлі Московського університету на 119м. Знайдіть висоту кожного з цих споруд, якщо вежі Московського Кремля на 49 м нижче Олександрійського маяка. вище у 1,7 рази ниже на 119м х 1,7х 1,7х+119 №1605. Математика 5 класс. Н.Я.Виленкин.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика