X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Квадратне рівняння. Неповні квадратні рівняння

Завантажити презентацію

Квадратне рівняння. Неповні квадратні рівняння

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Карта уроку ІСТОРИЧНА ДОВІДКА Вієт  Франсуа   (1540—1603)  Першим почав позначати буквами коефіцієнти рівнянь. Це дало можливість записувати властивості рівнянь і їх коренів загальними формулами.

Слайд 2

НОВІ ЗНАННЯ Карта уроку 1.Назвати коефіцієнти квадратних рівнянь: 5х2 – 9х + 4 = 0 х2 + 3х – 10 = 0 - х2 – 8х + 1 = 0 6 – х2 + 4х = 0 2.Назвіть коефіцієнти квадратних рівнянь : -4Х2 + 5Х = 0 6Х2 – 30 = 0 9Х2 = 0 Х2 + Х = 0

Слайд 3

Фізкультхвилинка Карта уроку

Слайд 4

ВЧИМОСЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ Карта уроку Розв'язати неповне квадратне рівняння: 9х2 = 0 2х2 = 32 х2 + 5х = 0 х2 + 16 =0 1 2 3 4 5

Слайд 5

ТРЕНУЄМО ПАМ’ЯТЬ Карта уроку 7х = -14; - х = 4 2х – 1 = 3 х – 3 = 2 Розв’яжіть рівняння: 0 х = 0 0 х = - 2 0,7 х = - 63 8х = - 8 + 12 х

Слайд 6

СКАРБНИЧКА ЗНАНЬ ах = в Означення лінійного рівняння Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Що означає розв’язати рівняння? Які перетворення виконуються під час розв’язання рівняння? 6. Скільки коренів має лінійне рівняння? 7. Як називаються числа а і в? Карта уроку

Слайд 7

3.Шкільний автобус Шкільний автобус здійснює переміщення за законом S = 20t – 0,8t2 . Через який час діти прибудуть до школи? До телеграм

Слайд 8

4.Де влаштувати полустанок Рух двох тіл задані рівнянням: х1 = t + 0,8t2 ; х2 = 9t – 1,2t2. Визначити час та місце зустрічі. До телеграм ?

Слайд 9

5.Рукостискання Учні біля школи потиснули один одному руки. Хтось підрахував, що всіх рукостискань було 6. Скільки учнів стояло біля школи? До телеграм

Слайд 10

Повітряний змій Із паперу потрібно вирізати квадрат площею 484см2 . Знайдіть сторону квадрату.

Слайд 11

2.Мілка Корова пасеться на ділянці, що має форму круга площею 314м2 . Знайдіть довжину мотузки, якою треба прив’язати корову.

Слайд 12

3.Шкільний автобус Шкільний автобус здійснює переміщення за законом S = 20t – 0,8t2 . Через який час діти прибудуть до школи?

Слайд 13

4.Де влаштувати полустанок Рух двох тіл задані рівнянням: х1 = t + 0,8t2 ; х2 = 9t – 1,2t2. Визначити час та місце зустрічі.

Слайд 14

5.Рукостискання Учні біля школи потиснули один одному руки. Хтось підрахував, що всіх рукостискань було 6. Скільки учнів стояло біля школи?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Алгебра