Порівняння раціональних чисел
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
90 ° 180 ° 60 ° 120 ° Скільки градусів складає кут між годинниковою та хвилинною стрілками? Завдання 1 В 9 годин В 6 годин В 2 години В 8 годин Актуалізація опорних знань
Який з океанів найбільший? Людина найкраще розуміє та запам'ятовує ті відомості, які можуть бути представлені наглядно. Океани Площа млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13 Мотивація навчальної діяльності
Задача Серед учнів школи 40% складають дівчата. Побудувати кругову діаграму. Знайти: 40% от 360° 360 ° : 100 . 40 = 144° 144° хлопці дівчата . Формування знань
П л о щ і о к е а н і в 179 + 93 + 75 + 13 = 360 360° : 360 = 1°; 1°– 1млн. км2 Побудуємо кругову діаграму Океани Площа млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13
Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13° 1 млн. кв. км – кут, що дорівнює 1° П л о щ і о к е а н і в
179° 93 ° 75 ° 13 ° Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13° П л о щ і о к е а н і в
Знаходимо скільки всього марок у Романа. Визначаємо градусні міри кутів Визначаємо, яку частину всіх марок становлять марки кожного виду. У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте кругову діаграму співвідношення між цими марками Будуємо довільне коло і ділимо на сектори з відповідними кутами. Задача Засвоєння вмінь Аналіз задачі
30 + 40 + 50 = 120 (марок) 360° : 120 = 3° (на одну марку) 3°·30 = 90° (птахи) 3°·40 = 120° (тварини) 3°·50 = 150° (автомобілі) Задача
Стовпчасті діаграми Мотивація вивчення теми. Отже, інколи краще порівняти дані, коли вони представлені наглядно, тобто у вигляді діаграми. А чи зможемо ми побудувати кругову діаграму для порівняння кількості хлопчиків і дівчат не в одному класі, а в двох? Отже, треба шукати інший вихід. І таке нам дозволяють зробити стовпчасті діаграми.
У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте діаграми співвідношення між цими марками Пригадайте задачу про марки. Для того, щоб побудувати кругову діаграму нам необхідно було спочатку обчислити загальну кількість марок, а потім для кожного виду визначити градусну величину сектора. Чи це було зручно?
Побудова стовпчастої діаграми Обрати масштаб (1 см=10 марок) Зобразити величини прямокутниками, висоти яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі
За діаграмою знайдіть відповідь на питання: Про що ця діаграма? Які одиниці виміру відкладаються вгору? Скільком одиницям відповідає одна поділка? Яка з річок має найбільшу довжину? Яка з річок має найменшу довжину? Читання діаграм
Побудуйте стовпчасту діаграму по використанню учнем 6-го класу вільного від навчання часу, визначив відсоток перебування на свіжому повітрі. Перегляд телевізора – 35% Заняття спортом -15% Допомога батькам -2% Читання книжок-19% Гра на комп'ютері -25% Який масштаб зручно обрати для побудови діаграми? Побудова діаграм
Схожі презентації
Категорії