X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Порівняння раціональних чисел

Завантажити презентацію

Порівняння раціональних чисел

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Кругові діаграми

Слайд 2

90 ° 180 ° 60 ° 120 ° Скільки градусів складає кут між годинниковою та хвилинною стрілками? Завдання 1 В 9 годин В 6 годин В 2 години В 8 годин Актуалізація опорних знань

Слайд 3

Завдання 2 1 2 ° 180° + 180° = 360° Знайти суму кутів 1 и 2 Актуалізація опорних знань

Слайд 4

Який з океанів найбільший? Людина найкраще розуміє та запам'ятовує ті відомості, які можуть бути представлені наглядно. Океани Площа млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13 Мотивація навчальної діяльності

Слайд 5

ДІАГРАМИ Для наглядного представлення різних числових даних використовують діаграми.

Слайд 6

Задача Серед учнів школи 40% складають дівчата. Побудувати кругову діаграму. Знайти: 40% от 360° 360 ° : 100 . 40 = 144° 144° хлопці дівчата . Формування знань

Слайд 7

П л о щ і о к е а н і в 179 + 93 + 75 + 13 = 360 360° : 360 = 1°; 1°– 1млн. км2 Побудуємо кругову діаграму Океани Площа млн. км2 Тихий океан 179 Атлантичний океан 93 Індійський океан 75 Північний Льодовитий океан 13

Слайд 8

Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13° 1 млн. кв. км – кут, що дорівнює 1° П л о щ і о к е а н і в

Слайд 9

179° 93 ° 75 ° 13 ° Тихий океан - 179° Атлантичний океан - 93° Індійський океан - 75° Північний Льодовитий океан - 13° П л о щ і о к е а н і в

Слайд 10

Знаходимо скільки всього марок у Романа. Визначаємо градусні міри кутів Визначаємо, яку частину всіх марок становлять марки кожного виду. У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте кругову діаграму співвідношення між цими марками Будуємо довільне коло і ділимо на сектори з відповідними кутами. Задача Засвоєння вмінь Аналіз задачі

Слайд 11

30 + 40 + 50 = 120 (марок) 360° : 120 = 3° (на одну марку) 3°·30 = 90° (птахи) 3°·40 = 120° (тварини) 3°·50 = 150° (автомобілі) Задача

Слайд 12

Стовпчасті діаграми Мотивація вивчення теми. Отже, інколи краще порівняти дані, коли вони представлені наглядно, тобто у вигляді діаграми. А чи зможемо ми побудувати кругову діаграму для порівняння кількості хлопчиків і дівчат не в одному класі, а в двох? Отже, треба шукати інший вихід. І таке нам дозволяють зробити стовпчасті діаграми.

Слайд 13

У колекції Романа три види марок: про птахів – 30 марок, про тварин – 40, про автомобілі – 50 марок. Побудуйте діаграми співвідношення між цими марками Пригадайте задачу про марки. Для того, щоб побудувати кругову діаграму нам необхідно було спочатку обчислити загальну кількість марок, а потім для кожного виду визначити градусну величину сектора. Чи це було зручно?

Слайд 14

Побудова стовпчастої діаграми Обрати масштаб (1 см=10 марок) Зобразити величини прямокутниками, висоти яких є відповідними значеннями даних величин, виражених в обраному масштабі

Слайд 15

За діаграмою знайдіть відповідь на питання: Про що ця діаграма? Які одиниці виміру відкладаються вгору? Скільком одиницям відповідає одна поділка? Яка з річок має найбільшу довжину? Яка з річок має найменшу довжину? Читання діаграм

Слайд 16

Побудуйте стовпчасту діаграму по використанню учнем 6-го класу вільного від навчання часу, визначив відсоток перебування на свіжому повітрі. Перегляд телевізора – 35% Заняття спортом -15% Допомога батькам -2% Читання книжок-19% Гра на комп'ютері -25% Який масштаб зручно обрати для побудови діаграми? Побудова діаграм

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика