Початковий курс математики як навчальний предмет
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Із тисячі професій на землі, Які вже є, Яких ще будуть вчити, Є головна – як вищий, сущий хліб, І назва цій проофесії – УЧИТЕЛЬ.
Єдина науково-методична проблема, над якою продовжують працювати вчителі початкових класів школи у 2013- 2014 н.р. «Розвиток особистості молодшого школяра, його нахилів, здібностей, творчих обдарувань шляхом підвищення творчої майстерності вчителя».
Момот Олена Олександрівна “спеціаліст“ “Розвиток нахилів, здібностей обдарованих школярів через інтелектуально – творчу діяльність” Іграєва Аліна Вікторівна “спеціаліст“ “Застосування ігрових ситуацій на уроках, як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів» Підгорна Валентина Валентинівна “спеціаліст “ “Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках, як засіб формування творчих здібностей” “спеціаліст І категорії” Богдан Тетяна Йосипівна “Шляхи розвитку і реалізації творчого потенціалу молодшого школяра” Творчий союз учителя та учня – запорука розвитку інтелектуальної особистості учасників навчально-виховного процесу. Наше кредо:
Головною методичною проблемою МО на 2013-2014 рік є: Аналіз навчальних програм, зміни до навчальних програм за новим Державним стандартом Впровадження компетентнісного навчання з метою створення умов самореалізації, самовираження, самовдосконалення кожного учня за умови врахування його здібностей, нахилів та інтересів, особистісних цінностей і суб’єктивного досвіду
Мета. Актуалізувати питання про початковий курс математики як навчальний предмет; про сучасні підходи та вимоги до проведення уроків математики у початкових класах. Розвивати комунікабельність. «Процвітання та інтереси держави тісно пов'язані з математикою і добробутом» Наполеон
№ з/п Зміст роботи Форми і методи роботи Відповідальний Теоретична частина 1. Початковий курс математики як навчальний предмет. Складові частини уроку математики. доповідь Іграєва А. В. 2. Основні новації в навчальній програмі з математики (у порівнянні з програмою 2006). Сучасні підходи та вимоги до викладання предмету освітньої галузі «Математика». виступ Богдан Т. Й. 3. Розвиток творчих здібностей на уроках математики виступ Момот О. О. 4. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика. виступ Підгорна В. В. 5. Основні новації в навчальній програмі з російської мови (у порівнянні з програмою 2006). виступ Підгорна В. В.
Аналітичні матеріали Аналіз результатів І (шкільного) етапу Міжнароднгоо конкурсу з української мови Ім. П. Яцика. Аналіз проведення предметних олімпіад у 2-4 класах. Аналіз проведення тижня початкових класів. Результати перевірки учнівських зошитів (з метою перевірки дотримання єдиних вимог до ведення зошитів та оцінювання робіт та дозування домашніх завдань). Підсумки контрольних робіт з української мови та математики в 2-4 класах та перевірки техніки читання за І семестр. Аналіз успішності учнів за I семестр 2012-2013 н. р. Звіт про досягнення учнів 1 класу на кінець І семестру. Методичні рекомендації Використання схем, пам’яток, моделей, формул у процесі розв’язування задач. повідомлення виступи виступ виступи виступ керівник ШМО Богдан Т. Й. вчителі 2-4 кл. голова м/о Богдан Т. Й. вчителі 2-4 кл. Богдан Т. Й. Богдан Т. Й.
ІІІ засідання Теоретико-практичний семінар грудень Тема. Початковий курс математики як навчальний предмет. Мета. Актуалізувати питання про початковий курс математики як навчальний предмет; про сучасні підходи та вимоги до проведення уроків математики у початкових класах. Розвивати комунікабельність. «Процвітання та інтереси держави тісно пов'язані з математикою і добробутом.» Наполеон розробити дидактичний матеріал для проведення уроків математика; опрацювати статтю Мироновська Л. Розвивальний компонент технологіїпроблемного навчання математики в початкових класах с. 44 Початкова школа № 6/2012; підготувати вправи для розвитку уміння швидкого, виразного читання, уміння усвідомлювати прочитане; опрацювати методичну літературу з питання «Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів»; підготувати аналіз особливостей нової програми з предметів мистецького циклу та основ здоров’я у порівнянні з програмою 2006. Завдання членам методоб’єднання:
Традиційним для учнів початкових класів стало проведення в листопаді тижня молодших школярів. 19 листопада - 23 листопада Тема. Твори добро завжди і всюди! Нехай тебе шанують люди. Тож, люди на землі! Спішіть добро творити, Щоб нам не згинути в морі зла Щоб кожен міг серед краси прожити У царстві справедливості і добра
Основні задачі методичної роботи на І семестр 2013-2014 н. р.: Підвищення якості навчання шляхом використання технологій інтерактивного навчання. Удосконалення педагогічної майстерності (професійної компетентності) вчителів МО. Удосконалення системи роботи з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до участі в олімпіадах, конкурсах, інтелектуальних змаганнях.
Однак деякі моменти в роботі вчителів потребують удосконалення: - більш активно впроваджувати в роботу елементи передового педагогічного досвіду, інноваційні технології. - удосконалення навиків самоаналізу уроку; застосування інформаційних технологій у навчанні.
Роботу в ІІ семестрі спрямувати на: вивчення змін нових навчальних програм (у порівнянні з програмою 2006); підвищення науково-методичної підготовки, удосконалення педагогічної майстерністі; всебічний розвиток особистості «Кожна дитина талановита»; систематичне впровадження в практику сучасних освітніх технологій та інновацій.
Рецепт щастя педагогам від Амоношвілі : “ Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром,додайте якомога більше віри – і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шліху. ”
Схожі презентації
Категорії