Додавання та віднімання раціональних чисел
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Знання людині — що крила пташині. Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання та вміння додавати та віднімати раціональні числа; Розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, пам'ять, уяву, увагу, здібності самостійної діяльності Виховувати культуру математичної мови, культуру математичних записів, позитивне ставлення до навчання, упевненість у своїх силах
Щоб урок цікаво розпочати, Загадку дам вам відгадати: Наук цариця недосяжна, Могутня, щедра і прекрасна Блискуче розум розвиває, Мислити правильно навчає. Неперевершена її краса, Чудова логіка струнка. Ну, друзі, хто ж вона така? Звичайно ……. Математика
Натуральні числа, протилежні їм числа і Число нуль називаються …… Цілими Нам ці числа вже відомі Цілі і дробові, Від’ємні і додатні, І звуться вони ….. (раціональні). Нам ці числа треба знати, Щоб від двох п’ятьсот відняти. З ними дія додавання – Це суцільне здивування. Все одно вони приємні – Числа на ім’я .... (від’ємні) Загадкове, нам знайоме, В ньому є щось невідоме, Його треба розв’язати, Тобто корінь відшукати. Кожен легко, без вагання Відповість, що це - …… (рівняння).
«Продовж речення…» ( гра-опитування) Модулем додатного числа є…. Модулем від’ємного числа називають… Два числа, що _______________, називають протилежними. Сумою двох від’ємних чисел є_________ число, модуль якого__________ . Щоб додати два числа з різними знаками, потрібно…
Щоб додати два від’ємні числа потрібно… Сума двох протилежних чисел … Щоб від одного числа відняти інше, досить________протилежне_______ . Щоб розкрити дужки треба подивитися який знак стоїть перед дужками: - якщо „+”, то__________________________; - якщо „ - ”, то __________________________.
Гра «Вірю –не вірю» Чи вірите ви, що число -7 менше за -17? Чи вірите ви, що число -21 – натуральне число? Чи вірите ви, що сума протилежних чисел дорівнює нулю? Чи вірите ви, що модуль числа 5 дорівнює -5? Чи вірите ви, що сума від’ємних чисел завжди від’ємна? Чи вірите ви,що з двох від’ємних чисел більше те, модуль якого менший?
Підсумки уроку «Сьогодні на уроці я повторив …….» «Закріпив вміння ……..» «На уроці мені сподобалося……..» «Думаю, що контрольну роботу напишу ……..» «Мені потрібно ще попрацювати над……….» «Мені хочеться і далі вчитися, тому що ……..»
Схожі презентації
Категорії